Viser resultatene 1 til 6 av 6

Tråd: Jenter og trening.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    12-2005

Jenter og trening.

Vært på myorevolution og postet akkurat samme post og tenkte jeg kunne poste det her også siden det er ganske mange her som er aktive.

Hei! Jeg skal skrive en oppgave om jenter og trening. Hoved fokuset er på den generelle myten at hivs jenter løfter tung som gutter vil de bli store og bulkete personer. Altså, jeg lurte på om noen her vet om noen gode artikler som jeg kan bruke som kilde som vil hjelpe meg å bevise dette? Hvis noen kan avbekrefte med en gang at en jente blir stor og bulkete av å løfte tungt så bare bytter jeg emne nå, men har jeg skjønt det rett så kan jo jenter også løfte tungt fordi det er bedre måte å trene på dersom man vil bli sterkere, mer slank, slanke seg, etc?

Alle linker, tilbake spill og hjelp settes pris på. Takk

Den anale hevneren Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Jeg ville byttet emne.
    Mtp hormon-produksjonen til jenter blir det 10 ganger vanskeligere for dem å bli større muskelmessig.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    12-2005
    Det er noe jeg kommer inn på. Poenget er mer å sette spørsmål ved myten det er at jenter ikke kan trene tungt utenom å bli for stor. Det vil være en av de mer fakta baserte grunnene, skal være noen psykologiske som kropps ideal og samfunnets inntrykk av trening / effekt etc

Judge, Jury & Executioner darp sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av The One Vis post
    Det er noe jeg kommer inn på. Poenget er mer å sette spørsmål ved myten det er at jenter ikke kan trene tungt utenom å bli for stor. Det vil være en av de mer fakta baserte grunnene, skal være noen psykologiske som kropps ideal og samfunnets inntrykk av trening / effekt etc
    Er ikke verre en å stikke nesen innforbi ett gym og se på de jentene som trener skikkeligt ( ikke dem som har syforening oppå treningsapparater ) og se at de ikke er store å bulkete.
    It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Hvem gir en objektiv definisjon for hva som er for stort?
    Forestillingen om for stor er et mentalt konstrukt, og det er gjenstand for modifisering i tråd med ens egen utvikling. Da jeg veide 56kg synes jeg at alle over Kate Moss sitt format grenset mot korpulent eller he-man. Nå anser jeg jenter flest for å være tynne eller tynnfeite. Mer muskler bør etterlyses!
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    02-2009
    Sitat Opprinnelig skrevet av vio Vis post
    Hvem gir en objektiv definisjon for hva som er for stort?
    Forestillingen om for stor er et mentalt konstrukt, og det er gjenstand for modifisering i tråd med ens egen utvikling. Da jeg veide 56kg synes jeg at alle over Kate Moss sitt format grenset mot korpulent eller he-man. Nå anser jeg jenter flest for å være tynne eller tynnfeite. Mer muskler bør etterlyses!

Hehe, jeg måtte smile litt når jeg leste dette. Er jente, og hadde ikke sansen for muskelgutter for noen mnd siden, men nå liker jeg gutter med masse muskler.

Selv om jeg ikke har trent så lenge, skiftet jeg også mening ang kropp når jeg selv gikk opp noen kilo, og oppdaget muskler på min egen kropp.
    Gutter (og jenter) med muskler er digg

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.