Viser resultatene 1 til 34 av 34

Tråd: Jenter på forumet!

Medlem
    Ble medlem
    03-2002

Jenter på forumet!

Tror vi er en del jenter innom på forumet hver dag. Lærer noe nytt hver dag. I tilegg en fin måte å "få ut" kunnskaper som en sitter inne med. Jeg personlig leste mye iform, shape up før. Men føler de tar opp det samme hele tiden. Her på forumet får du svar på det du lurer på
    Jeg trener så og si hver eneste dag. Løping, styrke, gårturer, svømming. Kan ikke dere skrive hvor mye dere trener i uken. Kan vel bli for mye av det gode????
    Tren hver dag - og du strutter av "velbehag" :)

Wife mrs.byggern sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Alder
    43
    Tror og det er en del jenter her ja. Jeg trener fire dager i uka med styrke og har fri de andre dagene. Det må jeg nesten ha for å hente meg inn igjen går rundt med treningsverk stort sett hele uka men det er jo deilig og for da kjennner du at du har trent.

Skulle gjerne hatt en dag med kardio trening også men har ikke fått tid til det enda skal i allefall begynne å om morgenen tre dager i uka når våren kommer men foreløpig er det altfor kaldt brrr....

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2003
    Jeg trener styrketrening 3 ganger i uka. Skulle vel hatt litt kardiotrening jeg og, men dropper det av samme grunn som deg mrs.byggern

Ble medlem
    03-2003
    Alder
    43
    Hvilken trenings splitt kjører dere da???

Jeg kjører bryst og skuldre på mandag, rygg og legger på tirsdag, fram og bakside bein på torsdag og armer på fredag

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2003
    På mandager trener jeg skuldre,biceps og triceps.På onsdager trener jeg føtter og fredager trener jeg bryst og rygg.
    Snart skal jeg begynne med nytt program:
    mandag: bryst og skuldre
    onsdag: lår og legger
    fredag: rygg og bakside skuldre

det er hvertfall det her kjæresten min skal begynne med. Han skal prøve å ikke trene armene direkte for en periode. Men er dette lurt for meg siden jeg har god økning på armene?
    Vet dere en god tre-split som funker bra?

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Tre splitter jeg har hatt erfaring med og som jeg har brukt på kvinnelige kunder:

Dag 1:Bryst/rygg
    Dag 2:Skuldre/armer
    Dag 3:Bein

Dag 1: Bryst/skuldre/triceps
    Dag 2: Rygg/Biceps
    Dag 3: Bein

www.kalibergym.no Hightower sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Kvinnelige kunder? hehehe you dog!
    "Eat more women!! They are high in protein :) "

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    hey, strictly professonal..Jobber som PT remember.

Ble medlem
    03-2003
    Alder
    43
    Hvis du spør Thomas Stellander så sier han at det ikke er smart å trene bryst og rygg på samme dag da begge to er store muskelgrupper. Hvis du da ikke nedprioriterer en av dem da av en eller annen grunn....

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Når Stellander nevnes, har han i hele tatt skrevet en post på forumet enda?
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

www.kalibergym.no Hightower sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Har trent bryst/rygg sammen selv, synes det er greit til en forandring. Men da annenhver øvelse.

Eks:

Benkpress 2x6
    Bøyd rows 2x6
    Skråbenk 2x6
    Nedtrekk 2x6
    Flyes 2x6
    Markøft 2x6
    "Eat more women!! They are high in protein :) "

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Sitat Opprinnelig skrevet av Coleman
    Når Stellander nevnes, har han i hele tatt skrevet en post på forumet enda?
    gjør et søk og se

Chaticks-si-Chaticks HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Hvis det er ei jente her mellom 22-30, mellom 168-180, mellom 55-68kg her, så kunne tenke meg en liten pm. Forutsetningen er at denne personen er snill, kosete, rampete, impulsiv, ærlig, kjærlig, rolig, trenende, "sub-light", sexy på sin egen måte, som gir av seg selv og trenger en leken, men ikke barnslig gutt!! Ja da sender du meg en pm....

Noen der ute for en proteinspisende og snill bamse??

*smiler godt her jeg sitter*

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av mrs.byggern
    Hvis du spør Thomas Stellander så sier han at det ikke er smart å trene bryst og rygg på samme dag da begge to er store muskelgrupper. Hvis du da ikke nedprioriterer en av dem da av en eller annen grunn....
    Og visst du spør 90% av de skandinaviske topp byggerne så vil de si at du bør trene bryst og rygg på en dag. De fleste har sine meninger, man må bare prøve det ut å se om det er riktig for deg.

Ble medlem
    03-2003
    Alder
    43
    Enig med deg mrmuscle. En hver må finne ut hva som er riktig for en selv men å variere øvelsene er bra for alle. Bytt øvelser av og til og bytt rekkefølge på øvelsene. Kroppen er et vanedyr så kjører du helt likt hele tiden kan du fort få dårligere respons fra muskelen en om du varierer med flere øvelser.

mz2
    mz2 er ikke aktiv
    Medlem
    Ble medlem
    01-2003
    Jeg trener fotball 3-4 ganger i uken, veldigt gøyt
    Mvh
    Mz2 girl.....

Medlem janne sin avatar
    Ble medlem
    01-2003
    Alder
    38
    Offseason: Trente tidligere 6 ganger, men har i noen uker forsøkt med kun 4 ganger i uken. Dette har fungert kjempebra, og jeg har hatt min største fremgang på lenge.
    Inseason: Trener da 4-6 ganger med vekter, pluss at jeg går tur 2-3 ganger om dagen, alt etter fremgang på formen inn mot konkurransen (athletic fitness). Dette ble på siste diett ca 25 timer i uka.

Treningssplitt:
    Man: Bryst/skuldre
    Tirs: Rygg/mage
    Ons: Fri
    Tors: Armer
    Fre: Bein/mage
    Lør: Fri
    Søn: Fri

Varierer litt på splitten samt på øvelsene, slik at kroppen ikke blir vant med ett bestemt opplegg.

Ellers så syns jeg det er bra at det er kommet egne sider for oss damer. Flott tiltak Tessa.

Klem og kos fra "lille" meg.

Ble medlem
    03-2003
    Alder
    43
    Hei Janne
    Hvilken diett er det du bruker før konkurranse???

Bronse Member Tessa sin avatar
    Ble medlem
    09-2002
    Alder
    35
    Blog Entries
    1
    Sitat Opprinnelig skrevet av janne

Ellers så syns jeg det er bra at det er kommet egne sider for oss damer. Flott tiltak Tessa.

Klem og kos fra "lille" meg.
    .... ops: hmmm- må vel påpeke at det ikke er meg som har æren for akkurat dette...

Men HALLOISEN dama!
    Er helsa bra etter helgens luftetur?

Medlem
    Ble medlem
    11-2002
    Jeg trener slik:
    Dag 1: Bein (ikke legger)
    Dag 2: Skuldre og nakke
    Dag 3: Fri
    Dag 4: Rygg
    Dag 5 :Bryst
    Dag 6: Fri
    Dag 7: Armer

Mage trener jeg 2-3 ggr i uka de dagene jeg føler at jeg har energi. Ofte før kardio om morgenen. For tiden trener jeg bakside lår 2 ggr i uka; dag 1 og etter kardio ca dag 3 eller 4.

Min erfaring er at det ikke er noe som heter jente-trening eller hva som passer best for jenter..
    Man må bare prøve seg frem, bli kjent med kroppen, og fikke ut ting selv. For noen passer det å trene 4-5 dager på rad, mens andre ikke klarer å trene mer enn annenhver dag før de blir overtrent.
    Men det kan virke som om gutter lettere blir overtrent enn jenter ved lik treningsmengde..

Ble medlem
    03-2003
    Alder
    43
    Det er ikke forskjellig trening for menn og kvinner. Det er forskjellig trening for forskjellige personer. Enhver vil jo prioritere å trene den muskelgruppen som henger etter mer enn de andre. Jeg går utifra at du trenger å bygge bakside av lår siden du kjører det to ganger i uka ms. muscle. Jeg kjører skuldre to ganger i uka da de ikke vil vokse hos meg.

Mitt inntrykk er at gutter blir lettere overtrent fordi de rett og slett trener hardere enn oss jenter der har vi noe å lære!!!

Ikke gi deg før det er helt slutt! Få noen å pushe deg da er det lettere å yte max uten å jukse he he ops:

Medlem
    Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle
    Og visst du spør 90% av de skandinaviske topp byggerne så vil de si at du bør trene bryst og rygg på en dag.
    Øhh, hvilken planet kommer du fra, MrMuscle??

-MANimal

ts
    ts er ikke aktiv
    Bronse Member
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    36

Enig med ManiMal her

Er nok enig med ManiMal her, har til gode å se noen av de store kara trene både rygg og bryst på samme dag.
    De gangene jeg har sett de største kara trene bryst har de kjørt noen få ekstremt tunge reps og få øvelser og som regel vært ferdig på 30-40 min.
    Tommi Thorvildsen trente endel på Stoa Gym i Arendal i den perioden han bodde i Tvedestrand og jeg kan aldri huske at han trente ryggen samme dag som brystet, ihvertfall ikke det husker.

Medlem
    Ble medlem
    03-2003
    Jeg får vel hive meg inn og nevne en av de store kara som har trent rygg og bryst på samme dag.
    Det er ikke sikkert dere har hørt om han men han heter arnold schwarzenegger.

Han trente annenhver sett rygg og bryst. Gikk rett fra benk til nedtrekk og tilbake.

Har prøvd dette selv og får en utrolig pump i overkroppen.

Chaticks-si-Chaticks HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Jeg er ikke en av de store kara, men ville aldri trent bryst og rygg sammen hvis ikke ryggen skulle "nedprioriteres"! Noe jag har gjort til tider, når har det meste kommet seg og ryggen blir trent før skuldre på en egen dag! Et utrolig utsagn du kom med her MrMuscle.... Hvor tok du det ifra?

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Jeg er klar over at noen av dere mener dere er mer inni i kroppsbygger miljøene en noen av oss andre. Men det betyr ikke at en vet alt som foregår. Jeg leiter altid mye rundt på nettet før jeg begynner på nye splitter. Pluss at jeg har en 15-20 proffer som jeg sender mail til og spør om råd. Samtlige rådet meg til å kjøre bryst og rygg på samme dag. Og resultatene jeg fikk av det snakker egentlig for seg selv. På syv uker gikk jeg f.eks fra 12 chins til å kunne ta 20 chins. Ikke dårlig framgang spør du meg. Så at ryggen blir nedprioritert på en slik splitt tar jeg sterkt avstand fra.

Men jeg er enig at 90% var litt drøyt. Jeg skulle hller brukt "en stor del".

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    02-2003
    Interessant diskusjon, men er ikke denne egentlig litt "off topic"?
    Passer vel best i den generelle delen av forumet, la nå dette være et forum for damene og ting vedr. trening som er spesielt for damer!!

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2003
    trener benkpres

mz2
    mz2 er ikke aktiv
    Medlem
    Ble medlem
    01-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av PJ Hunter
    Interessant diskusjon, men er ikke denne egentlig litt "off topic"?
    Passer vel best i den generelle delen av forumet, la nå dette være et forum for damene og ting vedr. trening som er spesielt for damer!!

Er litt enig med deg der :!!!: :!!!:
    Eller hva sier dere andre jenter til det :??: :??:

Superior newbie s.lie sin avatar
    Ble medlem
    01-2003
    Alder
    30
    Bra at det begynner å komme jenter på dette forumet også. Alltid hyggelig å få skryt fra damene , men savner flere profiler av dere så vi gutta kan gjengjelde skrytinga!
    Konkurrerende utøver i Athletic fitness.

13 plass nm 2004
    15 plass stavanger open 2004

fremtidige mål:
    topp 10 nm 2006

mz2
    mz2 er ikke aktiv
    Medlem
    Ble medlem
    01-2003
    Bare vent det kommer nokk en dag
    Mvh
    Mz2 girl.....

Gold Member Cera sin avatar
    Ble medlem
    04-2003
    Blir bildene i profilen like bra som avataren din så blir det nok en del gutter som blir sittende med et stort GLIS

mz2
    mz2 er ikke aktiv
    Medlem
    Ble medlem
    01-2003
    Ha ha ha......
    Mvh
    Mz2 girl.....

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2003
    Er jentene ute i jaktmarker i disse lyse dager ? EN STUND siden jeg har sett noe liv på dette forumet

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.