Viser resultatene 1 til 4 av 4

Tråd: Judo og vekttrening

Superior newbie thegreatone sin avatar
    Ble medlem
    08-2006

Judo og vekttrening

Driver for øyeblikket og trener vekter, med et mål om å øke i muskelmasse. Likevel, her hvor jeg studerer, har de et tilbud om judo. Og han sier det er moro. Jeg har ikke så mye å gjøre på ettermiddagen, siden mine forelesninger på morgenen. Så jeg vurderer å starte på judo, får å ha noe å gjøre og ikke minst er det sosialt. Så det jeg lurer på, er om, å drive med styrke og judo samtidig vil være hemmende får en evt. økt muskelmasse?

Bronse Member Royb sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    26
    Nei... hehe jeg har selv drevet med judo i 4 år og kjenner mange som har økt MYE mens de har trenet judo. Ironisk nokk begynte ikke jeg med vektløfting seriøst før etter jeg slutta med judo så kan ikke si noe av personlig erfaring.

Jeg kan si at jeg oplevde judotreningene som noe amputert hvis de var etter en tung Ben økt for eksempel, så du burde sette opp programmet ditt litt etter når judotreningene er så du er opplagt

Bronse Member Grappler sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    35
    Her er et tips: Løft tungt men;ikke løft til failure.
    No creative person ever felt their day job.

Superior newbie thegreatone sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Ok. Takker for tipsene! Skal bare bli mer strukturert og få satt opp vekttreninga i forhold til Judoen, slik at jeg unngår f.eks. overtrening, eller nedsatt ytelse på en av de to tingene.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.