Viser resultatene 1 til 47 av 47

Tråd: Julenissen finnes ikke...

Spiser mye egg og lever fowler sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11

Julenissen finnes ikke...

Mange av dere vet nok dette allerede, men det virker som om en del på dette forumet fremdeles lever i drømmeland.
    Here goes:
    Alle kroppsbyggere juicer! Det finnes så klart noen få som kun er med i "natural" konkuranser som ikke boler, men de er i klart mindretall.
    Det var noen som sa at Arnold sikkert var naturlig. Å tro at Arnold ikke gikk på boler, er toppen av idioti. Spesiellt siden han åpent innrømmer det selv.
    Jeg sier ikke at alle som er store boler, men alle "bodybuildere" boler.
    Du er ikke fotballspiller selv om du spiller på løkka 4 dager i uka vet du.
    Det som er irriterende er:
    1: Folk som ikke gidder å trene bolefritt til de har nådd sitt naturlige potensial.
    De vil bare bli store til sommeren, så derfor tar de et par kurer fra mars til juli.

2: At folk vet om all dopen innen bodybuilding, men alle tror skiløperne våre er "rene". Skøyte-kongen Koss hadde vel like store bein (for ikke å snakke om glutes) som enhver norgesmester i bygging. Men han hadde vel bare lett for å få store bein. Det var nok genetisk det. NEIVEL!
    Jeg blir så sint...

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2003
    Er det kurer som har vært ute å gått som gjør deg så sinna. Dem sier det at as kan gjøre en litt aggresiv

( PS: Min helt, MrMuscle, er nok til å eliminere den tåpelige teorien din. 100kg svær jævel fora opp på kunnskaper om kosthold, og riktig trening.. )

You are "owned" mister

Admin
    Håkon sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Hva er det du egentlig prøver å fortelle oss? Lager du en "aggresiv" post bare for å fortelle oss at alle kroppsbyggere "boler"??

Jeg er forsåvidt enig i 1 og 2, spesielt 2, men det var neppe nødvendig å lage en post der du beskylder alle kroppsbyggere for å "bole".

Gold Member CrazyMonkey sin avatar
    Ble medlem
    06-2002
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av forecloseradream
    Er det kurer som har vært ute å gått som gjør deg så sinna. Dem sier det at as kan gjøre en litt aggresiv

LMAO!!!!!!
    Its amazing how 5% of the people can destroy the reputation of the remaining 95%.

Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Har bare lest en del innlegg på dette forumet der folk viser en naiv holdning angående anabole steroider og kroppsbyggere. Det er like greit å få vite det med en gang: Alle som noengang har vært med i en Mr. Olympia konkuranse gikk på boler. Dette er helt greit for meg....jeg klarer meg fint med min egen naturlige kropp. Egentlig er det bare punkt 2 i mitt forrige innlegg som irriterer meg skikkelig.
    Men jeg lurer faktisk på hvor langt det er mulig å komme uten steroider. Finnes det konkuranser i Norge som har dopingtester i det hele tatt? Jeg hørte at ikke engang fitness gutta blir testet. Vet ikke om det stemmer, men da er det iallefall fritt frem for alle.
    Properly, we should read for power. Man reading should be man intensely alive. The book should be a ball of light in one's hand.—Ezra Pound

-This is my purple wand and hairy sack of magic!

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Se på fitness gutta da , 180cm høy og rundt 80 kilo i "hyfsad" form ,det kan oppnås rent uten problem for de fleste.
    At det ikke finnes rene byggere på scenen i Norge i dag er bare tull og vissvass ,det viser hvilken holdning du selv har , skuler du over på sidemannen foran hantelrekka på gymmet og er overbevist om at han boler siden han er større enn deg.
    Det finnes rene byggere her ,det finnes rene byggere på høyere nivå ute i verden , det finnes dopingtestede konkurranser ja , men jeg skal være enig med deg i det at det nok er overvekt av "oppjusterte" byggere som befinner seg på den øvre delen av resultatlistene rundt omkring i de fleste land.

Prøver bare å si at det går an å gjøre det bra i bygging uten AAS.
    IFBB proffer er som regel større enn den vanlige Amatør bygger ,det er dermed ikke sagt at grunnen er et større forbruk av anabole steroider som er skyld i deres uvirkelige fysikk , det kalles gener.

Scenario.
    DEG vs RONNY COLEMAN

Om du trente like bra og hardt som RC og brukte det dobble av det han evnt bruker ,tror du at du villle vært på hans størrelse ?? NOPE ,genene dine tillater deg ikke det.
    Hadde RC vært ren hele sitt liv og du omtrent badet i dopingmidler så er det ikke umulig at han hadde knust deg på muskelmasse alikevel.
    Det finnes andre grunner til å lykkes enn AAS.

Chaticks-si-Chaticks HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Koss og alle skiløperne våre er rene..... I henhold til dopingreglementet er de det! Altså hvis Koss og de andre har/eller stapper i seg ting som ikke står på dopinglisten er de rene...

Om de er moralske er en annen ting!

Det er visse ting som gjør mennesker til vinnere:

- kroppslige forutsetninger (gode gener er alfaomega)
    - vilje (evnen til å takle medgang og motgang)
    - støtte ( i form av penger, et forbund osv)

Noen bruker "ting og tang" for å lykkes... Jeg er såpass ærlig å sier at jeg hadde gjort det samme hvis sjansen for å bli tatt hadde vært liten! Det er stor forskjell på å tjene 100000 i året og 1000000, det er stor forskjell på å bli hyllet av 5 familiemedlemmer og en hel nasjon!

Dæhlie, Koss og resten av gjengen har en ekstreme gener, eventyrlig vilje og et stort støtteapparat! Noen av dem har jukset også, men ikke blitt tatt!!!

-

Bronse Member Tyler Durden sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    26
    Hvis både mora og faren din har vært kroppsbyggere, har du da mye større grunnlag for å bli kroppsbygger selv?
    ...I simply am not there.

Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Jeg er ikke 14 år, og jeg vet så altfor godt at hva man klarer å oppnå med treningen sin er begrenset av gener. Når "byggern" sier at IFBB proffenes enorme muskelmasse ikke nødvendigvis skyldes at de har et større forbruk av anabole steroider (større enn hva da forresten??), viser han at han ikke har tenkt igjennom dette. Så klart er de genetisk overlegne, men du skjønner vel du også at deres forbruk av AS drastisk overskrider det en standard amatørbygger f.eks. i Norge bruker. "GH gut" er jo bare et av mange tegn på at bruken av AS har tatt helt av og at det går rett til helvete med proff bodybuildingen. Dorians sinnsykt store føtter er et annet tegn. Det er ikke bare musklene som vokser vet du. Som regel er det helt greit for meg at folk bruker AS, men det irriterer meg at mange tror disse gutta er naturlige.
    Byggern sa: "Det finnes rene byggere her ,det finnes rene byggere på høyere nivå ute i verden". Hvor høyt nivå da? Du tror vel ikke at noen i IFBB er rene? Arnold sa noe sånn som: AAS gir deg de ekstra 5%. Hvis du stiller naturlig i en konkuranse, mens alle de du konkurerer mot er på AAS, taper du kanskje med 2%. Hadde du tatt steroidene, ville du ha vunnet. Så selvfølgelig tar de AAS".
    Jeg tror nok AAS gir deg mer enn 5% ekstra, men nok om det. Det er gruelig få her på jorden som konkurerer naturlig mot "AAS-enhanced" byggere.
    Jeg er klar over at det finnes naturlige konkuranser. Mr. Natural Olympia John Hansen er et eksempel på en god naturlig bygger, men poenget mitt er at de er i mindretall.
    P.s.
    Jeg er ikke en liten pingle. Jeg har trent i to år, og er 90kg. På god vei mot 100. Ikke så veldig stort, men alikevel ganske godt trent.

Platinum Member Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    Hva er det du egentlig prøver å si??
    fortelle oss at flesteparten av de som er store bruker ulovlige substanser?

jeg er rimelig sikker på at de fleste her er sikre på det..
    det har kanskje vært et par diskusjoner om "semi-store"-byggere, men ikke noe utover det.

men uansett, du sier du har en liberal holdning og alt det, men hvorfor blir du så sur fordi noen lurer/ikke tror enkelte byggere har brukt hormontilskudd?

Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Folk må få lov å gjøre hva de vil med sin egen kropp, det er jo helt klart.
    Men poenget med det første innlegget mitt var bare å fortelle de av dere som ikke allerede visste det (uansett hvor få det måtte være), at flesteparten av "de store gutta" som konkurerer er like naturlige som Cola og puppene til Pamela Anderson.
    Jeg får vel legge til (igjen), at selvfølgelig finnes det store folk som er naturlige, men prosentvis er det svært få.
    Properly, we should read for power. Man reading should be man intensely alive. The book should be a ball of light in one's hand.—Ezra Pound

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    men hvorfor blåse det opp så voldsomt?
    det viser jo at du ikke lar folk få holde på som de vil...

Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Nei, det er feil, Polarman. Det viser at jeg synes det er flott hvis ungdom vet hva som egentlig er sannheten bak bildene i blader osv., og lærer seg å trene fornuftig istedenfor å prøve å kopiere "Ronnie Coleman's Total Pec Blaster" i nyeste utgave av Flex.
    Det viser det.

Old man Tarzan sin avatar
    Ble medlem
    07-2002
    Tror noe av det første de lærer seg her inne er at 20 sett per øvelse ikke funker for folk flest, men joda.. godt du prøver å hjelpe.

Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Tror ganske mange leser Flex i noen år etter de begynner å trene. Ellers ville det vel ikke solgt så sinnsykt mye som det gjør. Logisk, eller hur?

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    ja, men jeg tror ikke mange her på forumet tror på alt som står der!
    sikkert mange som leser det for å se ting fra flere sider, samt for motivasjonen(selv om de vet de ikke kan bli så store uten "tilskudd" :P )

Medlem
    Ble medlem
    01-2003
    jeg er litt enig med fowler. Det virker som det er en del yngre som ikke skjønner hvor utbredt ASS faktisk er. Og synes det er litt latterlig med alle unge som er helt i mot bol når de begyner de med bodybuilding. Og et par år etter kjører de kur.
    Men de aller fleste her på forumet er nok klar over det du forteller, sikkert derfor mange ble negative.

Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av fowler
    Jeg er ikke 14 år, og jeg vet så altfor godt at hva man klarer å oppnå med treningen sin er begrenset av gener. Når "byggern" sier at IFBB proffenes enorme muskelmasse ikke nødvendigvis skyldes at de har et større forbruk av anabole steroider (større enn hva da forresten??), viser han at han ikke har tenkt igjennom dette. Så klart er de genetisk overlegne, men du skjønner vel du også at deres forbruk av AS drastisk overskrider det en standard amatørbygger f.eks. i Norge bruker. "GH gut" er jo bare et av mange tegn på at bruken av AS har tatt helt av og at det går rett til helvete med proff bodybuildingen. Dorians sinnsykt store føtter er et annet tegn. Det er ikke bare musklene som vokser vet du. Som regel er det helt greit for meg at folk bruker AS, men det irriterer meg at mange tror disse gutta er naturlige.
    Byggern sa: "Det finnes rene byggere her ,det finnes rene byggere på høyere nivå ute i verden". Hvor høyt nivå da? Du tror vel ikke at noen i IFBB er rene? Arnold sa noe sånn som: AAS gir deg de ekstra 5%. Hvis du stiller naturlig i en konkuranse, mens alle de du konkurerer mot er på AAS, taper du kanskje med 2%. Hadde du tatt steroidene, ville du ha vunnet. Så selvfølgelig tar de AAS".
    Jeg tror nok AAS gir deg mer enn 5% ekstra, men nok om det. Det er gruelig få her på jorden som konkurerer naturlig mot "AAS-enhanced" byggere.
    Jeg er klar over at det finnes naturlige konkuranser. Mr. Natural Olympia John Hansen er et eksempel på en god naturlig bygger, men poenget mitt er at de er i mindretall.
    P.s.
    Jeg er ikke en liten pingle. Jeg har trent i to år, og er 90kg. På god vei mot 100. Ikke så veldig stort, men alikevel ganske godt trent.
    John Hansen er et eksempel på en som har brukt AS før og har sluttet, men fortsetter å konkurrere som ren.. Er han virkelig "ren" da, i øyeblikket ja, men ikke han har ikke vært ren for all tid!

Hvor vil du egentlig fowler? Innlegget ditt er like lite gjennomtenkt som Robbie Fowler skårer mål for City!

Silver Member
    Ble medlem
    04-2002
    er uenig i overskriften
    Lureper:Med tanke på at hun sikkert har forsynt seg av franske cocktailpølser disse månedene, er kanskje et JÆVLA HELIKOPTER NOE OVER THE TOP!

Old man Tarzan sin avatar
    Ble medlem
    07-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av HIT
    Hvor vil du egentlig fowler? Innlegget ditt er like lite gjennomtenkt som Robbie Fowler skårer mål for City!
    Du disser faenikke good ol' Robbie di lille spire!!!

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    fowler !
    Jeg tror du misforstod meg litt ,eller i beste fall ikke vet det jeg vet.
    Det jeg mente er at IFBB gutta ikke nøvdendigvis bruker MER enn amatør gutta.

For å si det enkelt , jeg kjenner til fler Amatører som bruker 4-6gram AAS + HGH og insulin + tyroxinmedikamenter året rundt og de vil nok aldri nå PRO status , i tillegg så vet jeg om IFBB proffer som bruker under 1,5gram AAS + HGH i korte perioder før konkurranser , dette er doser som jeg vet flere 70kilos gutter bruker.

GH gut ! my æssss !
    Og hvordan er du sikker på at dette ikke er en myte da , er du sikker på at den utvidede midjen ikke har sammenheng med at byggerne i dag er mye tyngre enn før i tiden , dette på grunn av høyt forbruk av Insulin,AAS, og HGH + at de nå kanskje har mer kunnskap og andre tilskudd som kan bringe dem opp i høyrere kroppsvekt enn før ,kanskje insulinet gjør at de holder mer fett internt i bukområdet + veske + mer muskulatur i midjen for å støtte opp om en uvirkelig muskelmasse ellers på kroppen.

Paul Dillet er et eksempel på en mann som i perioder har spist 2-4ggr pr dag og ligget på 150gram protein , han har i tillegg brukt utrolig små mengder AAS og lite HGH , han er er av de største byggerne i sirkus IFBB.

Det jeg mener å si er at disse monstrene er genetiske freaker , DERFOR er de større enn alle de 100 000 vis av andre som bruker akkurat like mye og gjerne mer BOL men aldri når lenger opp enn å stille på nasjonalt nivå.

Silver Member Lillegutt* sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Alder
    27
    ( PS: Min helt, MrMuscle, er nok til å eliminere den tåpelige teorien din. 100kg svær jævel fora opp på kunnskaper om kosthold, og riktig trening.. )

You are "owned" mister

Ehh? Hvordan kan du si at han er rein (ikke missforstå)
    Du kan aldri vite sikkert at han ikke har bolet. Du har kun hannes ord på at han er rein. Så vidt jeg vet så kjenner du ikke fyren i real life. Og da kan du ikke støtte opp den teorien annet enn hans ord.

Og hvordan er du sikker på at han trener riktig
    Finnes det fasitsvar på hva som er riktig trening, han sier det selv. Trening må tilpasses enhver. Og det som er bra for en, er kanskje ikke
    Det er i motbakke det går oppover.

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lillegutt*

You are "owned" mister

Du kan aldri vite sikkert at han ikke har bolet. Du har kun hannes ord på at han er rein. Så vidt jeg vet så kjenner du ikke fyren i real life. Og da kan du ikke støtte opp den teorien annet enn hans ord.

Finnes det fasitsvar på hva som er riktig trening, han sier det selv. Trening må tilpasses enhver. Og det som er bra for en, er kanskje ikke

Slutt å diss en stor helt, en legende din dott

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lillegutt*

Visst du stiller min kompetanse og mitt ord i tvil så vær så vennlig å ta det opp meg MEG, ikke sleng ute slike kommentarer.

Personlig så ser jeg ikke hensikten med denne tråden.

Er det for å rake ned på alle proffe byggere sine resultater?
    Er det for å presse ned forventningene til nybegynnere?

Jeg er ikke helt med.
    Jeg er for all slags gode diskusjoner, men jeg syns ikke en slik aggressiv holdning gjør at det er lett å få en saklig diskusjon.

Kevin Levrone
    Gjest
    Man kan aldri vite om man trener helt optimalt riktig.. Da må man prøve alle mulige programmer under samme gitte forutsetninger, noe som er umulig. Men å trene riktig, betyr vel gjerne bare at man har en jevn økning, men da må jo alle de andre tilvekstfaktorene være bra også.. Å trene riktig er jo ikke nok. hmm.. Men hvis du øker så betyr det vel at du gjør noe riktig med treningen også... hmmmm... *gruble*

Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Hensikten med denne tråden er å opplyse, min gode mann. Opplyse de mange unge, aspirerende byggerne der ute om at det de ser i blader er, for de aller fleste, uoppnåelig hvis man vil ha helsa i behold. Opplyse om at de ikke kan tro alt det de leser eller hører, og at hvis man vil ha best mulig resultater må en 16 åring på 185cm og 70kg, trene anderledes enn genetiske "freaks" på AAS. Drit i "Levrone's total body blast", og Paul Dillet's 26" armer (som forresten bare er løgn). Hvis man vet på forhånd hvor landet ligger, er det adskillig enklere å oppnå gode resultater, og oppnår man gode resultater, holder man seg kanskje borte fra AAS. Iallefall lenge nok til å nå sitt naturlige potensiale først.
    DET er hensikten med denne tråden. Noen som synes det er galt?

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Det er grunner til at det ikke er snakk om AAS her. Det finnes nok plasser på nettet der man kan diskutere dette. ALLE kan få gode resultater uten steorider, ingenting som resultatene proffene har, men det er ikke mange som er ute etter den fysikken heller.

Om dette betyr at vi er "naive" så er det bare å ha den meningen.

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Kevin Levrone
    Man kan aldri vite om man trener helt optimalt riktig.. Da må man prøve alle mulige programmer under samme gitte forutsetninger, noe som er umulig. Men å trene riktig, betyr vel gjerne bare at man har en jevn økning, men da må jo alle de andre tilvekstfaktorene være bra også.. Å trene riktig er jo ikke nok. hmm.. Men hvis du øker så betyr det vel at du gjør noe riktig med treningen også... hmmmm... *gruble*
    Har jeg sagt at han trener 100% optimalt riktig, jeg sa at han trener riktig, har noe med hva jeg legger i ordet riktig...

Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Mr.Muscle:
    Ja, alle KAN få gode resultater uten AAS, men ikke alle VIL FÅ gode resultater. Dette er delvis grunnet feilinformasjon fra de store byggerbladene. Derfor; Hva er galt med å opplyse om hva sannheten egentlig er? Det er greit at du og mange andre visste dette fra før, men har du noen grunn til å reagere negativt av den grunn? Jeg tror ikke det.

Dette er ikke myntet på alle her på forumet, men å si sin mening på internett er som regel helt meningsløst, ettersom folk ikke hører på det en sier uansett. Folk er for opptatt av å trumfe gjennom egne meninger istedenfor å høre på det andre har å si. Det finnes et par forum om trening og bodybuilding som er anderledes, men de vil jeg helst holde hemmelig for enkelte på dette forumet.

anus slikkeren PeterSQRM sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Jeg tror nok alle små folk skjønner at om en skal bli som Arnold, så må en 'bole'. Da dem har en lei tildens til å kalle alle som er større en seg selv for bolere. Tenker spesielt på folkene på skolen min.

Det som er synd med dette, er jo at da tror folk at det er trening og bol som gir ressultater. Så glemmer dem helt kostholdet!

Ble medlem
    06-2003
    Men å si sin mening på internett er som regel helt meningsløst, ettersom folk ikke hører på det en sier uansett. Folk er for opptatt av å trumfe gjennom egne meninger istedenfor å høre på det andre har å si. Det finnes et par forum om trening og bodybuilding som er anderledes, men de vil jeg helst holde hemmelig for enkelte på dette forumet.
    Møter du deg ikke selv litt i døren her da? Er det du som er offer for denne 'trumfingen' eller er det kanskje de andre du 'trumfer' over med DINE meninger? Kan ikke du holde deg til dine hemmelige forum da, i stedet for å komme å ødelegge den gode stemmningen her?

Silver Member
    Ble medlem
    04-2002
    Mr.Muscle:
    Ja, alle KAN få gode resultater uten AAS, men ikke alle VIL FÅ gode resultater. Dette er delvis grunnet feilinformasjon fra de store byggerbladene. Derfor; Hva er galt med å opplyse om hva sannheten egentlig er? Det er greit at du og mange andre visste dette fra før, men har du noen grunn til å reagere negativt av den grunn? Jeg tror ikke det.

Dette er ikke myntet på alle her på forumet, men å si sin mening på internett er som regel helt meningsløst, ettersom folk ikke hører på det en sier uansett. Folk er for opptatt av å trumfe gjennom egne meninger istedenfor å høre på det andre har å si. Det finnes et par forum om trening og bodybuilding som er anderledes, men de vil jeg helst holde hemmelig for enkelte på dette forumet.
    Så du tar på deg oppgaven med å opplyse om att alle byggere som det er litt størrelse på bruker dop,men du vil holde et par forum skjult :P
    Synes også det er utrulig at du har svaret på alt rundt doping blant de tunge gutta etter bare to års trening.

Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Helt enig med Peter. Det er veldig synd at folk roper "BOLER!" etter alle de som er større enn dem selv, men det er en grunn til at tingene har blitt slik. I byen der jeg bor, har vi MAAANGE bolere som er litt mindre enn meg. Jeg er ikke spesiellt stor, så det er fullt mulig å bli like stor og større enn meg uten boler. Så hvorfor boler de? Fordi de ikke liker å trene, og de gidder ikke å legge nok innsats inn i trening og kosthold for å bygge seg opp naturlig. Disse menneskene ødelegger mye for de som trener naturlig her i verden.
    Når noen, f.eks. på et forum på nett, tar opp problemet med bolere, blir mange dritforbanna fordi dette i det hele tatt blir nevnt. De reagerer på denne måten fordi de 1000 ganger har blitt beskyldt for å bole av små 65kg tunge spirevipper. Men de retter sinnet og frustrasjonen sin i feil retning. De som burde fått kjeft, er "mars til Juli bolerne" som går rundt, kvisete, feite i ansiktet og fulle i vann og snakker åpenlyst om AAS bruken sin hver lørdag når de er ute på fylla og prøver å få damer med sin opblåste kropp. De er useriøse og uengasjerte, og disse menneskene hjelper å gi BB et dårlig rykte.
    For BB har et dårlig rykte. DRIT dårlig faktisk. Hvis folk hadde holdt seg unna AAS (iallefall i noen år), ville antallet mennesker som beskylder andre, naturlige folk, for boling blitt drastisk redusert. poenget mitt er: Det er disse bolebukkene vi bør være sinte på. De som ikke bryr seg om BB og som ødelegger sporten for oss som faktisk bryr oss. Så klart er det irriterende å bli beskyldt for å bruke AAS hele tiden, men det er en grunn til at så mange blir beskyldt for dette. Og det er ikke bare fordi han som anklager ikke klarer å bygge selv.

Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    'Er det du som er offer for denne 'trumfingen' eller er det kanskje de andre du 'trumfer' over med DINE meninger?'
    Det er nok ikke bare meg det gjelder, det er nok likt for alle.
    Jeg vil ikke kalle noen "offer", ettersom de fleste nok vet hva de går til. Men det er uansett frustrerende.

Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    'Så du tar på deg oppgaven med å opplyse om att alle byggere som det er litt størrelse på bruker dop?'

Nei, det har jeg aldri sagt. Jeg sier at det finnes utrolig få mennesker (naturlig nok)
    som konkurerer naturlig mot folk som går på AAS. Derfor: I konkuranser en person bruker AAS, bruker mest sannsynlig alle det.
    Man kan bli stor og sterk uten AAS, men det finnes en grense. Vet man noenlunde hvor denne grensen går, skjønner man kanskje hvilken litteratur man skal høre på, og det bli enklere å nå sine mål. Jeg forstår ikke hvorfor dette er så kontroversiellt på dette forumet.

Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Jeg har absolutt ikke svaret på alt rundt doping, men jeg ser da et par ting.

Ble medlem
    06-2003
    Jeg skjønner hva du prøver å få frem her fowler: Små drittunger 'boler', dem som trener får dårlig rykte, bb har dårlig rykte. JA VI VET DET. Jeg skjønner ikke hvorfor folk alltid skal legge seg opp i dette med doping. Jeg har ikke vært rundt her lenge nok til å bli kjent med noen her, men ut i fra de inntrykkene jeg har fått, så virker det som om folk skriver her, med tanke på kosthold, trening, skader, konkuranser, andre bodybuildere etc. Og de fleste av oss vet vel også at det er folk som 'boler'. Om noen av oss gjør det? Det vet jeg ikke. Men jeg vet/tror at de fleste av oss IKKE er her for å snakke om 'bol' . Kanskje derfor noen stailer litt, når enkelt personer ALLTID skal dra opp dette temaet?

Det må da gå ann å snakke om jenter, uten å ALLTID måtte snakke om fitte? (Alle vet jo at den er der!)

Bedreviteren Hardway sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    37
    Dæhlie, Koss og resten av gjengen har en ekstreme gener, eventyrlig vilje og et stort støtteapparat! Noen av dem har jukset også, men ikke blitt tatt!!!
    Hvem har jukset? Sitter du inne med slik informasjon bør du gi den til NIF, eller hva forbundet er :P

Min holdning til bol er at det er oppskrytt på sett å vis. Med det tenker jeg på at folk tror de bare kan hive i seg masse roids å tro at nå skal de bli svære på et par mnd og bokstavlig talt knuse alle, mens det faktisk ligger bakom steinhard trening og et strickt kosthold, hvis man skal lykkes å ikke se ut som en huleboler bosatt på en annen planet.

Bra det ble nevnt det med gener, for det å ha bra gener har så uendelig mye mer å si enn det kurer noengang vil gi deg.

De fleste har best resultater med bol når de enda ikke har nådd sitt genetiske potensiale, og det er vel en av grunnene til at det er så populært blandt ungdommen.
    Http://Fitnessbloggen.no - Trening, kosthold og helse.

Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Hardway
    Hvem har jukset? Sitter du inne med slik informasjon bør du gi den til NIF, eller hva forbundet er :P

Min holdning til bol er at det er oppskrytt på sett å vis. Med det tenker jeg på at folk tror de bare kan hive i seg masse roids å tro at nå skal de bli svære på et par mnd og bokstavlig talt knuse alle, mens det faktisk ligger bakom steinhard trening og et strickt kosthold, hvis man skal lykkes å ikke se ut som en huleboler bosatt på en annen planet.

Bra det ble nevnt det med gener, for det å ha bra gener har så uendelig mye mer å si enn det kurer noengang vil gi deg.

De fleste har best resultater med bol når de enda ikke har nådd sitt genetiske potensiale, og det er vel en av grunnene til at det er så populært blandt ungdommen.
    Vi kan ha ulik oppfattelse av juks... F.eks synes jeg det bille vært mer sunt for kroppen å injisere EPO å lev et "normalt" liv, enn å gå å legge seg i et "høydehus" man har laget i et rom i huset mens kona går å legger seg på soverommet...

Såklart mange har jukset, men hva er JUKS!?!?!

Bedreviteren Hardway sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    37
    Juks er vel å bryte de regler som er satt opp for den idretten, eller? Må jo se på reglene og ikke hva èn selv oppfatter som juks
    Http://Fitnessbloggen.no - Trening, kosthold og helse.

Ble medlem
    03-2002
    Ingen av det "store" har vel blitt tatt.. Er vel bare Trine Hattestad, men husker ikke om hun ble frikjent!

Stian Grimseth og resten av styrkemiljøet er ubetydlig, de er ikke mainstream nok etter min mening!

Jeg hadde jukset hvis jeg ikke hadde blitt tatt! Jeg elsker å vinne(ihvertfall når jeg spiller RISK, men jeg HATER å tape selvom jeg aldri gjør det) heheehheh

Supermod
    Ble medlem
    07-2002
    Trine Hattestad ble frikjent

Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    PETERSQRM: Dårlig eksempel. Fitte = bra (for de fleste av oss)
    Bol = Dårlig (for de fleste av oss)

Ble medlem
    08-2002
    Alder
    26
    PETERSQRM: Dårlig eksempel. Fitte = bra (for de fleste av oss)
    Bol = Dårlig (for de fleste av oss)

Hva faaaen? Har dette noe med saken å gjøre?

Ble medlem
    06-2003
    Dorian, les posten min så forstår du (-; Fowler. Det var (et forsøk på) en metafor.

Ble medlem
    08-2002
    Alder
    26
    Jeg leste posten din... det jeg mente var at han går på defansiven fordi han er trengt opp i et hjørne. Han analyserer en metafor som egentlig ikke trenger å analyseres og derfor begynner jeg å lure på fowlers alder som ikke kan være stort mer enn 13 - 14 år som igjen derfra tilsier at

1. Budskapet hans har trengt gjennom og nådd folk, case closed
    2. Han har ikke flere argument og gir seg, han har forstått at folk flest her vet at en god del av de proffesjonelle boler og lar det være med det. Case closed.

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Tenker vi stopper drittslengingen her gutter , Fowler har fått gjennom sin mening og vi andre har fått sagt vårt , tror ikke det kommer så mye mer kostruktivt ut av dette her

case closed

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.