Viser resultatene 1 til 4 av 4

Tråd: Kan jeg kjøre benkpress imorgen?

Gold Member Omen sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    30

Kan jeg kjøre benkpress imorgen?

Som sagt har jeg litt vondt i armene, i albueleddene på oversiden. Jeg har tatt brexidol i 3 dager nå. Hadde tenkt og prøve maxløft i benkpress i morgen , siden jeg skal ha treningsfri i neste uke osv. Og bør jeg droppe rygg/biceps økta på fredag eller? Det gjør ikke vondt nå , men da jeg trente på mandagen benk , måtte jeg kutte etter 3dje settet fordi det gjorde så vondt i armene.

Skal jeg prøve og surre noen band rundt albueledda slik at det holdes varmt der, eller vil blodsirkulasjonen stoppe opp der da slik at jeg presterer dårligere i benkpress , eventuellt biceps øvelser?

Silver Member Satriani sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    jeg hadde nok tatt det med ro.
    You are hotter than 92% of men on this site!

Tøffing Unit sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    ta det med ro ja, du vil ikke prøve å kødde med maksløft når du er skada..det kan fort føre til 1 måned ufrivillig treningsfri. Jeg har hatt mye vondt i overgangen mellom underarm og overarm...Kom hovedsaklig av en kombinasjon av benk, smalbenk og scott curl..helst den jævla scott curlen...Tok lenge før det ga seg..skifta øvelser og trente gjennom det..

Pump-A-Holic Viper[o] sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Alder
    27
    beste er vel å slappe av da, gitt... roe litt med maxløft... bedre å lade opp med en skikkelig avslapping, også prøve maxing seinere når du er i form igjen...
    push harder - lift more

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.