Viser resultatene 1 til 7 av 7

Tråd: kan noen ta en rask kikk på dette programmet?

Medlem
    Ble medlem
    09-2002

kan noen ta en rask kikk på dette programmet?

Hei jeg er det man kan kalle 1/3 seriøs. Er seriøs i den grad jeg kommer meg på studio useriøs når det kommer til kosten. Dette er den nye splitten min.

mandag:triceps biceps 8 tunge sett på triceps med smal benk, franskpress, dips
    6 sett biceps med bicepscurl krøll stang vanlig hantle curl og kanskje en isolasjons øvelse.

tirsdag: mage/litt bein: 6 sett mage + 5 sett til sammen på bein minus legger lave vekter.

Onsdag: rygg: pull ups/ned trekk/sittende roing 5 serier + 3 serier på øvre del av rygg.

torsdag: bryst 5 tunge serier med 4 reppere i benken. 3 serier skrå benk med manualer 4 reps.

er det noen som ser noe overtrening her? takker for alle gode svar
    På 65kg på vei oppover sakte men sikkert mot topp form. Dyrk kroppen og gress

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Hvis du spiser for lite er dette garantert overtrening.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

LxY
    LxY er ikke aktiv
    Silver Member LxY sin avatar
    Ble medlem
    12-2006
    Alder
    22
    litt for mange isolasjonsøvelser i forhold til flerleddsøvelser synes jeg. Jeg ville hatt større fokus på basisøvelser som knebøy og markløft.

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Litt rart å trene små muskler som armer tidlig i uken før de store musklene. Færre sett på bein en på noe annet er også rart, men som du sier 1/3 seriøs, da er nok trivsel viktigere en noe annet. Ønsker du konstant progresjon på programmet så må du nok passe på å få nok næring, kanskje øke til 2/3 seriøsitet.

Judge, Jury & Executioner Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Litt rart å trene små muskler som armer tidlig i uken før de store musklene. Færre sett på bein en på noe annet er også rart, men som du sier 1/3 seriøs, da er nok trivsel viktigere en noe annet. Ønsker du konstant progresjon på programmet så må du nok passe på å få nok næring, kanskje øke til 2/3 seriøsitet.
    Nå må du ikke overdrive. 2/4 seriøsitet pleier å holde!
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

LxY
    LxY er ikke aktiv
    Silver Member LxY sin avatar
    Ble medlem
    12-2006
    Alder
    22
    neida, peis på!

567/567 seriøsitet!

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    10-2007
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av LxY Vis post
    litt for mange isolasjonsøvelser i forhold til flerleddsøvelser synes jeg. Jeg ville hatt større fokus på basisøvelser som knebøy og markløft.
    Det er akkurat dette jeg hadde tenkt til å si også.

Kjør mye mer knebøy, og også legg til markløft

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.