Viser resultatene 1 til 3 av 3

Tråd: Karbs og kardio.

Superior newbie thegreatone sin avatar
    Ble medlem
    08-2006

Karbs og kardio.

Jeg har startet å kjøre kardio rett etter styrkeøkta, vanligvis er det en joggetur. Det jeg lurer på, er om jeg skal innta karbs rett etter styrkeøkta før joggingen, eller venter jeg med karbs og proteinshake til jeg er ferdig med både styrke og kardioen?

AKA Gullfisken Sørlendingen sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Alder
    29
    Kan bare svare på helt subjektivt grunnlag, men jeg hadde i alle fall ventet til etter joggeturen.. evt. ville jeg spedd på med en liten sportsdrikk under treningen hvis du føler du ikke har nok energi til å gjennomføre joggeturen som ønsket.

Spiser mye egg og lever fowler sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Studier viser at fettforbrenningen faktisk øker når man inntar karbohydrater under trening. I tillegg får man den anabole effekten av insulinet, så jeg hadde tatt carbs før cardio. Det har uansett ikke størst betydning hvor mange kcal du forbrenner fra hvilket substratlager. Tar du det fra glykogenlagrene, må ekstra energi brukes til å bygge disse opp igjen etter trening. Det er ikke som om at kcal tatt fra glykogenlagrene ikke hjelper på fetttapet.
    Properly, we should read for power. Man reading should be man intensely alive. The book should be a ball of light in one's hand.—Ezra Pound

-This is my purple wand and hairy sack of magic!

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.