Viser resultatene 1 til 11 av 11

Tråd: Kardio-apparater?

Gold Member worbid sin avatar
    Ble medlem
    05-2004

Kardio-apparater?

Jeg har tenkt å satse litt mer på utholdenhetstrening, og utvalget er for øyeblikket:

- Tredemølle
    - Step-maskin
    - Step-lignende maskin der armene er med
    - Sykkel

Nå er problemet at løping er veldig belastende for beina så det vil jeg begrense, og sykkel får jeg sabla vondt i baken av! Men vil en vanlig step-maskin (den alle damene tråkker som besatt på for å få granitt-bakende) eller en slik maskin med håndtak for å ha med armene (link) være greit nok for intervalltrening?
    wat

Hetromeno! metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Hva er du for en frøken? Vondt i baken og sliten i bena....

Silver Member
    Ble medlem
    01-2005
    -

Dr Low kick Frode-Falch sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    Joggesko? beste kardio apperatet som finnes

Judge, Jury & Executioner wannabeROCKY sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    nr 3 må vel være knall og ikke for belastende for ben da du ikke løfter bena fra bakken engang... ?
    Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

Bronse Member
    Ble medlem
    11-2005
    Nå har jeg aldri satt mine ben på en slik step-sak, så det har jeg ikke greie på.

Uansett ville jeg helt klart valgt enten løping eller sykling for intervalltrening. Har du noen spesielle skader i beina, eller vil du bare være føre var? Hvis det er det siste, så ville jeg heller lagt opp til et gradvis treningsprogram, så du unngår betennelser og helvete.

For sykling kan du kjøpe bukse med polstring i baken, eller du kan rett og slett bare stå istedet for å sitte...

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Crosstrainere er som regel veldig gode å gå på. Lite eller ingen belastning på knær, hofter og rygg, og lett å lære seg. Nå har jeg ikke prøvd technogym siden apparater, men generellt sett så er crosstrainere en vinner.

Gold Member worbid sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Jeg har ingen problemer med beina, og bruker tredemølle som oppvarming. Jeg vil bare ta vare på kroppen min Løping er tross alt ganske belastende.

Crosstrainer, er det dette apparatet med håndtak for armene?
    wat

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Yes, crosstrainer er en elipse maskin.

Silver Member - III Mitlømp sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Romaskin
    In this life we get only those things for which we hunt, for which we strive, and for which we are willing to sacrifice.

Patetisk - X Kjekkas sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Kjøpte meg en skikkelig Scott sykkel ifjor. Tenkte å sykle litt rundt i byens marker. Merka fort at det gjorde sinnsykt vondt å sitte på det setet. Setet er jo nesten formet som en metallstang!

Etter at jeg kjøpte meg skikkelig sykkelshorts med padding så forsvant det problemet. (Og ja, jeg har treningsbukse (evt annen shorts) på utsiden av sykkelshortsen :P )

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.