-
kardio i tilleg til sykkeltur?
hei! trener styrke hver dag (med unntak av lørdager derosm jeg jobber), mage & armer en dag, ben & rygg dagen etter. fungerer fint. Pleier avslutte økta med 30-40 min kardio, eller trene styrke som en økt, og ta body attack eller spinning senere på dagen.
det jeg lurer på er om jeg bør telle sykling som trening? blir en god del sykling nå i den tiden som kommer, rett og slett fordi jeg vil spare penger på buss (fattig nesten jo
) skal sykla fra sola kommune til stavanger. vet ikke helt hvor langt det er, men de fleste ejg har sourt sier det er ca 13 km hver vei. om jeg trør på alt jeg kan så klarer jeg dette på litt under halvtimen. er bakker, og en del skogsområde også. er i stavanger fra 30 - 60 min får jeg sykler hjem igjwen, så det blir liksom bare 2 korte (men harde) økter. Lurer på om dette ved siden av styrketreninga holder eller om jeg bør hive på litt kardio i tillegg??
jeg er ikke tynn, jeg har bare liten muskelmasse The blogg =)
-
jeg er ikke tynn, jeg har bare liten muskelmasse The blogg =)
-
Kliss nytt medlem
regner med det skal gå bra å kalle sykling for trening
-
Sykling ER kardio, så det kan du regne som en kardioøkt...
Men, jeg ville roet ned bittelitt på treninga hvis jeg var deg, er ikke så alt for mange her som trener styrke hver dag. Kroppen trenger tid på å hente seg inn igjen, og det blir det ikke så mye tid til hvis du trener hver dag...
Regler for innlegg
- Du kan ikke starte nye tråder
- Du kan ikke svare på innlegg / tråder
- Du kan ikke laste opp vedlegg
- Du kan ikke redigere innleggene dine
-
Forumregler
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.