Viser resultatene 1 til 10 av 10

Tråd: Kjappest vei til markert kropp..

Medlem
    Ble medlem
    08-2003

Kjappest vei til markert kropp..

Hei. Jeg er en gutt på 17 år som har lyst på en mere markert kropp.

Det vil si at jeg har lyst på mindre fett og større/syneligere muskler. Men lurer på hvordan måte dette er best å få til på.

Har hørt noen steder at det er lurt å kombinere kardio+styrketrening. Altså kardio om morningen, og helst ta styrketreninga de dagene man ikke trener kardio for å få mest utav den.

Trenger hint om hvor lenge jeg bør trene kardio, hvor intensivt, hva jeg bør spise for å oppnå best mulig resultat, og hvor mye styrketrening som skal til for å bli "hardere".

Altså, dette er ikke trening for å bli så mye sterkere. Men du skjønner

rm
    rm er ikke aktiv
    Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    05-2003
    Jeg gir deg noen stikkord så du kan søke spesifikt videre..

- Vekttrening -> HST
    - Kardio -> Gerilja Kardio
    - Kosthold -> 40% protein. 30% karbohydrater, 30% sunt fett

Lykke til!

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Er du ny innen vekttrening ? hvis du er det så er det du spør etter veldig enkelt å få til , du trenger omtrent ikke kardiotrening heller om du gjør tingene rundt kostholdet ditt korrekt.

Kardio kan du forøvrig kjøre de dagene du også kjører vekttrening , bare splitt kardio på morgenen før frokost (rask gange er topp) HIIT er jo en annen måte som rm her sier men jeg sverger til førstnevnte måte , 30-60 minutter gjør susen.
    Ønsker du å slå sammen vekt og kardio så trener du vekter først og kardio etterpå , steppmaskiner eller møller på gym er glimrende.

Er du fersk i gamet vekttrening så anbefaler jeg å trene hele kroppen hver gang 2-3ggr pr uke helt til du ikke har mer framgang , deretter splitter du opp litt mer til f.eks 2 splitt og trener 3-4ggr pr uke.
    Selve programmet kan du også få hjelp til å sette opp om du ønsker det.

rm:
    er bildet ditt tatt med hvit bakgrunn i fotostudio ? god idè å rive i magaskinnet

Bedreviteren Hardway sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    37
    Vel det ville overraske meg om det bildet er av RM, har sett det endel andre plasser på nettet, brukt i artikler etc, så ville forundre meg

Ang den markerte kroppen kommer det litt ann på hvordan du ser ut nå da. Har du en tynn holdning bør du nok absolutt prøve å få lagt på deg litt kvalitetsmasse så du ikke blir seende ut som en tynn anoretiker, og det er slettes ikke fint ;/

Har du en normal figur kan du jo trene kardio+styrketrening(2/3+3) med et godt kosthold, minst 6måltider per dag etc, så burde dette gå susen!!

Er du den kraftige typen med fettprosent på nånn over 20+ så synes jeg du bør satse mer på en fornuftig oppsatt diett med kardio+styrketrening som ovenfor men som sagt... lagt mer vekt på diett, og evt. forbrenningstilskudd m.m

Er du ny i gamet, så holder det med et fullkroppsprogram som du trener hele kroppen med 3 ganger i uken, 3x10/12 eller 15 på alle øvelser. pass på å få i deg et balansert kosthold med mye protein...

-Hardway
    Http://Fitnessbloggen.no - Trening, kosthold og helse.

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Er del ingen som bruker bilde av andre enn seg selv i Avatar om det ikke er opplagt at det er noen andre , sånn som du Hardway , du og frøken Loken er ikke samma person det VET jeg.

Medlem
    Ble medlem
    08-2003
    Jepp, jeg har faktisk ikke trent vektrening før. Tenkte jeg skulle begynne litt med det for å få litt mere markerte muskler. Driver litt med kardio, men har fortsatt litt underhudsfett som jeg vil bli kvitt. Noen tips? Hva slags protein bør jeg ta?
    Thomas

Medlem
    Ble medlem
    08-2003
    Figuren min er forresten ganske normal.
    Thomas

Gold Member Cera sin avatar
    Ble medlem
    04-2003
    Det vil si at jeg har lyst på mindre fett og større/syneligere muskler
    Tror vel ikke du er akkurat alene om dette ønsket

rm
    rm er ikke aktiv
    Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    05-2003
    Vel det ville overraske meg om det bildet er av RM, har sett det endel andre plasser på nettet, brukt i artikler etc, så ville forundre meg
    Bildet ble tatt off-season i en hard bulkeperiode.. :P

Bedreviteren Hardway sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    37
    Og det forklarer at det blir brukt i artikler?
    Http://Fitnessbloggen.no - Trening, kosthold og helse.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.