Hei, er helt ny her i forumet, og vet ikke helt hvordan det fungerer, men får prøve det ut.
Det jeg gjerne vil ha hjelp med er som følger: Har trent myyye gjennom min barndom (idretter som Slalom, Fotball og svømming) og har bygd opp en del muskler, men i det siste har jeg nesten ikke trent... Jeg har sluttet på alle aktiviteter og har heller bare begynnt å trene hjemme (løper, tar armhevninger, sit-ups, hengende i bom osv...) Det jeg prøver på er å få markerte muskler og rett mage til sommersesongen, og hvertfall sørge for at ikke kroppen forfaller... Til nå har jeg hatt et ganske slapt forhold til mat, spiser når jeg føler for det, noe som fører til at det blir mye spising i noen perioder og mindre i andre... Prøver å ikke spise potetgull annet enn i helgene, samme gjelder Cola. Drikker alcohol ca 1 gang i uka.
Har temmelig liten viten om hva som lønner seg å spise og hvor mye (f.eks hvor mange måltider om dagen?) Holder det å trene hjemme for å bygge opp musklene? og i så fall hvor mange ganger i uka?
Prøver også å løpe en tur hver dag, men turene blir ofte ganske korte, og lurer derfor på om det er lurest å løpe 2 lange turer i uka, eller 4 korte?
Takker for alle svar!

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat