Mister man veldig mye effekt ved å trene øvelsene i smithmaskin sammenlignet med frivekter?
Mister man veldig mye effekt ved å trene øvelsene i smithmaskin sammenlignet med frivekter?
- Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -
nysjerrig på dette sjøl.. kan vel tenke meg at mange støttemuskler ikke får trent seg? eller hur?
Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups
- Pricilla Queen of the Dessert -
Ja du mister en god del effekt av støttemuskuatur og core, samt du trener inn en latterlig crap løftebane og er mer utsatt for skader. Don't do it.
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
Jepp, kompisen min ødela seg med tung smith benk. Flere måneder før han var leget.
Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!
Har trent dette mye tidligere uten problemer. Du får dårligere funksjonell styrke, noe som er uheldig for en kampsportutøver. Altså, du trener opp mye kraftutvikling, men du har ikke trent opp en evne til å kontrollere dette og kan i verste fall skade deg ettersom støttemuskulaturen ikke er på stell.
Cluet om du skal gjøre dette, er å trene stabiliserende muskulatur via øvelser i Red Cord etc.
I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.
aha. tanken bak dette er at jeg trener mye alene når jeg trener vekter. Lite folk på gymmet. Så man har ikke noen som står å passer på når man løfter tungt. Men da er det kanskje bedre å løfte passe tungt alene der man har kontroll. istedet for å løfte maks tungt i smitchmaskin
- Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -