Når jeg skal strekke meg på en måte så knekker det skikkelig i ryggen og skuldra .. er det vanlig eller?
Når jeg skal strekke meg på en måte så knekker det skikkelig i ryggen og skuldra .. er det vanlig eller?
Pump It Uuuup!
Tror det er helt vanlig, jaOpprinnelig skrevet av BigBoi
Før knakk det aldri i ryggen hos meg.. Men så begynte jeg å trene skuldre og rygg!! Nå knekker det som bare juling når jeg strekker meg, og så lenge det ikke gjør skikkelig vondt så tror jeg ikke du trenger å være bekymret for at det er noe alvorlig!=) Det er sikkert bare et tein på at kroppen ikke er så vant med å trene disse musklene=)
Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort.
George Best
Det knekker litt innimellom, om du høres ut som ett skrangletog er det noe feil.
Prøvd Omega-3?
Syng, RakeMagic, Syng!
Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?
Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!
Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)
Ja, tar omega 3-6-9.. lyden er som når man knekker i fingra..når jeg trekker skuldra mine sammen på en måte.. så kommer det..
Pump It Uuuup!
Hadde samme problemet de første månedene jeg begynte å trene, og blir slik hvis jeg tar en for lang pause.Opprinnelig skrevet av BigBoi
jeg tar tok omega 3-6-9, ta heller rein omega 3.. For du kan ikke få i deg så mye omega 3 som du skal, om du tar slike samlepakker.
eller, det vil si, du KAN, men da får du for mye av det andre.. Risikere forgiftning er ikke bra.. hehe
Du trenger nok mer smøring i leddene bare, men husk å varmeopp godt!!