Når eg tar sidehev med manualer "knekker" det i skuldrene/ryggen mine hele tiden. Det er vel det at en sene hopper på plass eller noe sånt. Er det noe eg kan gjøre med dette?
Når eg tar sidehev med manualer "knekker" det i skuldrene/ryggen mine hele tiden. Det er vel det at en sene hopper på plass eller noe sånt. Er det noe eg kan gjøre med dette?
Opprinnelig skrevet av Andreas!
Hadde samme problemet før. gikk over av seg selv heldigvis. Tror det kanskje hadde noe med at jeg tøyde mere slik at muskulatren og det ble mjukere men hva vet vell jeg...![]()
kan jo være brusken i ledene. pass på og få i deg masse fettsyrer så du får smørt brysken![]()
Og hvordan får eg i meg fettsyrer?
Gjennom raps, oliven, kokos, linfrø -olje, omega kapsler o.lOpprinnelig skrevet av Andreas!
for ikke og glemme tran. vist du spise mye feit fisk som laks foreksempel er det mye fettsyrer i.

Har en kompis med samme problem.. hørre det smelle![]()

Selges fettsyrer overalt hvor de selger kosttilskudd. PF har en Omega 3-6-9 blant annet som er sweet, koster bare 129 kr. men du finner det mange andre plasser også.
I`m Fitnessfrosk, get used to it!
Bestiller en sånn neste gang eg bestiller noe da... Eller tar meg en tur på en helsekostbutikk, di har vel sikkert noe greit der.
Har tatt slike pillekapsler uten at det har funka for meg![]()
wat

Hvor mange lå du på? eller hvilket inntak?
Tok bare anbefalt dose. Før tok jeg to hver morgen, men nå har jeg nye og da tar jeg en av disse Ometa-3, samt en multivitamin. Tar også olivenolje i shaken morgen og kveld.
wat

Jeg har hatt utrolig mye trøbbel med skuldrene men når jeg begynte med greie inntak av slike ting som de 3 6 9 kapslene har det roet seg litt, har det fremdeles men det tror jeg alltid jeg kommer til og ha, skuldrene mine har fått litt for mye bank.