Viser resultatene 1 til 10 av 10

Tråd: Knestøtter/Knebind

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33

Knestøtter/Knebind

På beinpressen i dag så kjørte jeg tyngre en jeg noensinne har gjort, og jeg kjente at kneskålen hadde lyst å ta seg en tur. Så jeg må ha noe solid knestøtte. Helst ikke bind, men en slik "sokk" man trer på. Noen som har gode erfaringer med noen av disse? Prøvde på de jeg hadde hjemme fra når jeg hadde slatters. Men de fikk jeg ikke over leggene (YESSSSS!).

under construction GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    jeg bruker det over kneet jeg har skadet... det holder kneet " på plass" så det funker bra på meg... kneebin støtter nok en del mer og hjelper deg litt med "løftet" da det er stivere på...
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Ja, men det blir for "mye" støtte for meg. Vil ikke bruke det som en måte å løfte tyngre på, men bare være sikker på at ikke kneet sier god natt.

Consigliere - X diste sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Hvor tungt er det egentlig "normalt" å løfte før man burde begyne å vurdere knebind/støtte?
    may the wind always be at your back,
    and the sun always upon your face,
    and may the wings of destiny carry you aloft to dance with the stars.

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    er vel inge fasit på det, men hos meg kjente det us som kneskålen var på vei nedover leggen. og da tenkte jeg det var på tide.

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle
    er vel inge fasit på det, men hos meg kjente det us som kneskålen var på vei nedover leggen. og da tenkte jeg det var på tide.
    du får forskjellig typer slike "strømper" også jeg har to forksjellige... en jeg bruker på trening og en jeg bruker til daglidags evt ski,snowboard osv...
    den jeg bruker på trening er mer "massive" og strammere
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS
    du får forskjellig typer slike "strømper" også jeg har to forksjellige... en jeg bruker på trening og en jeg bruker til daglidags evt ski,snowboard osv...
    den jeg bruker på trening er mer "massive" og strammere
    Den jeg har funnet sålangt er

http://www.tn.no/shop/shopexd.asp?id=550

vet ikke om dette er mer "light weight" og ikke så tøff som den bør være for tunge løft.

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    jeg har en noe lignende ja som jeg bruker på trening.. den andre en slik en sak jeg har fått kjøpt av legen min... men den er ikke noe særlig for tynge løft på trening hehe... den funker fint som jeg sa til andre aktive ting

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Hvordan er de i størrelse? Antar jeg må ha large. Skal sjekke litt sportsbutikker og slikt i morgen.

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle
    Hvordan er de i størrelse? Antar jeg må ha large. Skal sjekke litt sportsbutikker og slikt i morgen.
    greia jeg fikk av legen aner jeg ikke hva størrelse det er på... men den jeg har kjøpt er large

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.