Opplever du at vanlige folk kommenterer din fysikk i dagliglivet og på gymmet ?
Poll følger:
Nok et forsøk på å skape en tråd med masse poster haha
Folk spør om jeg boler jeg jeg svarer ja
Folk spør hva jeg gjør for å se så bra ut
Folk spør om jeg boler og jeg svarer ærlig at det gjør jeg ikke
Folk spør om jeg boler og jeg lyver når jeg sier nei
Folk tror meg ikke når jeg sier at jeg har trent i flere år
Fremmede folk kommer og tar på meg og lurer på om alt dette er muskler
Opplever du at vanlige folk kommenterer din fysikk i dagliglivet og på gymmet ?
Poll følger:
Nok et forsøk på å skape en tråd med masse poster haha
Her på gymmet har jeg bare fått kommentar en eneste gang. Og det var en fyr som kom bort og sa at jeg hadde flotte armer. Han gjorde det to ganger faktisk. Det er jo bare hyggelig, selv om man blir litt overraska først!
Hva med - Folk kommer og sier "Når skal du bli mindre?" og "Du må ikke bli større nå". Disse har blitt rutinemessige velkomstmeldinger fra andre i klassen på lik linje med "Hei".
Får ofte kommentarer for rompaDet er bare triveli da et av mine mål var å få ei sprettrompe
Har også fått kommentarer for armene, men fra kjentfolk. Det er uansett godt å få positive tilbakemeldinger så lenge de er konstruktive.
"Ingen fugl flyr for høyt
om den flyr på egne vinger."
Har fått noen kommentarer, positive kommentarer. Typ "du vokser bra for tia" og "bra løfting på deg" osv, men dette har vært av folk jeg kjenner såvidt så de har ikke vært helt _randomz_.
Svaret mitt går snarere i disse baner:
"Åh, nå staket du ut en ny kurs i livet mitt! Siden du sier at jeg ikke må bli større nå velger jeg å gi avkall på 7 år med blodslit og realisering og heller dele dine idealer om å være svak, slapp, og beite potetgull foran hotell cæsar. Takk for åpenbaringen."
Tja, en kommentar her og en kommentar der i ny og ne...
Men når sant skal sies trenger man faen ikke være stor eller vledig bra trent for allmennheten mener du ser bra/bola/trent osv osv ut .. Kanskje ikke så rart om man tar en titt på allmennheten![]()
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni
Ja, rett som det er, og både på gymmet og i det daglige. Heldigvis er det veldig lite negative kommentarer, og de få negative som kommer (direkte til meg i hvertfall) kommer fra mamma og pappa. De er også de eneste jeg kjenner som er direkte i mot sporten min og måten jeg trener på.
Life is too short to be small!
I am a high performance woman. I can change from darling to bitch in less than two seconds.
Problemet med å være så konsekvent morsom er at du fort blir blasert. Damen reddet budsjettet til tena første uken vi var sammen, men nå sovner hun før jeg har så mye som lagt rammen for en spøk. Skal jeg være vittig nå må det skje så hurtig at hun ikke ser vitsen komme. Feks kan jeg snike meg innpå og hviske "bæsj" eller "tomat-over-veien-splætt". Eller kle meg ut som en sofa. Fungerer hver gang.
Hver gang jeg er å besøker familien på vestlandet nå så får jeg masse kommentarer om hvor svær jeg er blitt. Og hvor mye jeg har vokst siden sist jeg var hjemmom. Det er jo fint å høre, men samtidig så vet jeg jo at alle som gir de kommentarene ikke helt har begrep på hva som er stort eller hvorvidt jeg har forbedret meg.
Da jeg var i mitt livs form og blodårene formelig sprutet langs armene mine så var jeg på besøk hos bestemor og bestefar.
Bestemor kommenterte at nå synes jeg du skal slanke deg for nå begynner du å bli tjukk.
Jeg dro opp skjorta og avduket 6 ruter med silkehud over og hun kommenterte med at jaja ikke der , du er for tjukk i armene.
Jeg tok tak i den tynne huden og sa at det er ikke et gram fett her serru , hun sa det spiller ingen rolle , armene dine er tjukke du må slanke deg
Ellers så bruker mrmuscle å erte meg og kalle meg smørbukk
Så er det de som sier jeg er tjukk i hue da men det vet jeg ikke er sant for jeg får på meg hjelm i størrelse medium
Får en positivt av folk her og der
Koslig det
“Having a pump is like having sex. I train two, sometimes three times a day. Each time I get a pump. It’s great. I feel like I’m coming all day...”
- Arnold Schwarzenegger
Kjedelig ikke å ha støtte fra foreldrene dine for sporten din. Men du har hvertfall en stor heia-gjeng her på FP som er imponert over det du har fått til og jobber mot - stå på.
Når jeg var liten sa alle "nei så stor du har blitt" selv om jeg var radmager og hengslete og ikke hadde vokst et gram siden jeg hadde sett de sist. Men jeg antar at dette er noe som voksne skal si når en møter barn de har sett før. Siden har det blitt mindre kommentarer, skuffene nok når jeg de siste 12 årene har lagt på meg minst 20 kg med muskler. Morsomste kommentar var når jeg var hos legen for albueproblemer og han mente at jeg hadde veldig hoven underarm. Etter litt trykking og sammenlikning med andre underarmen konkluderte han på sedvanlig tørt legevis at det nok var snakk om muskler og ikke hevelse.
Mormor mase alltid om hvor stor og spesielt høy jeg har blitt hver gang vi møtes. Jeg har tross alt ikke vokst en cm i høyden på ivertfal 5 år nå, hvis ikke enda lenger. Og jeg er tross alt hele 172cm....
Ellers får jeg for et meste positive tilbakemeldinger, men også fått en del negative og typisk negativt ladde slengkommentarer som "jævla boler".
Senest i julen kom jo en av "satskjennerne" bort til meg på et utested i hemsedal og hilste hyggelig på meg med " halla testotryne". Neida så....
Har erfart at det har mye å si hvordan jeg kler meg i forhold til hvordan kommentarer jeg får. Går jeg i singlet på feks Karl Johan får jeg slengt en eller annen drittkommentar som "jævla boler", men har også vært på et utsted i oslo en gang i singlet hvor det kom en tilfeldig kar bort til meg og sa "jævlig bra trent".
Hvis man skal dra feks internettprofiler inn i bilde så er det nesten 40/60 hva jeg har fått av negativt og positivt hvis jeg har lagt ut bilde som viser enten noe kropp eller muskler. Faktisk nesten overraskende mye jenter som har sagt "æsj det er for mye", men who caresSelvom jeg må innrømme at jeg ikke liker å bli tolket feil eller bli tatt for noe jeg ikke er.
Jeg vil påstå at det er blitt et ganske så alvorlig problem når man til vanlig får kjemperos hvis man er flink til å trene, men igjen blir sett ned på om man trener "for mye".
Burde det ikke være en selvfølge at man trener en viss mengde og tar vare på kroppen ?
Det er visst en trend på tannlegestudiet i bergen, dette med å passe på å fortelle mennesker som trener, at de for all del ikke må bli større nå. Får stadig slike kommentarer.. selv om jeg er ei lita pingle på 56 kg. "Du er fin nå, men IKKE bli større!" sier de.
I sommer, etter at jeg hadde vært på ketose, kjørt morgenkardio nesten hver eneste dag, trent masse styrke og i det hele tatt vært jævli flink, fikk jeg denne: "Nå er det bare muskler og null fett igjen av deg jente!" Og jeg tenkte med meg selv at ja, dette var bra.. før jeg fikk høre resten.. "Jeg syns ikke det er noe fint. Du var mye finere før!" Hva sier man til slikt da?

I og med at jeg går på ungdomsskolen og at folk i den alderen der ikke vet en dritt om hva det er å bygge muskler, tror jeg ikke det er så lurt at jeg deler noen av de spørsmålene jeg har fått fra enkelte der.
Ellers får jeg stadig høre fra min kjære mormor at jeg har blitt så høy og sånn en kjekk guttDet er hyggelig!
familien min maser mye om størrelsen, syntes jeg har blitt alt for stor osv... får en kommentar en gang i blandt når jeg treffer gamle kjente.
ellers er det den der standard kommentaren fra tidligere jentevenner osv " må ikke bli større nå det er bare stygt" men dem tror jo som oftest at vi som har litt interesse for større kropper evt bygging trener for å få mer draget også da hehe... en ting er ivertfall sikkert det er ikke mange jenter som liker STORE muskeløse gutter! flertallet av jenter som liker trente gutter liker best en med strandkropp noe alla brad pit style og det stopper der, mer blir for stort for de fleste.
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
At foreldrene mine ikke er veldig støttende når det gjelder sporten min får stå sin prøve. Jeg velger å tone alt rundt det ned når jeg er i nærheten av dem - med unntak av om jeg er overnatter hos dem i forbindelse med konkurranse. Da er det vrient å tie stille om hva som skjer, etc.
Etter de møtte endel av våre strongmankolleger i dåpen til jentungen har de innsett at alle ikke er dumme som brød, og det hjalp mye på, heldigvis.
Ja, det er voksnes fantastiske oppgave å skryte av hvor store unger man kjenner har blitt hver gang man møter dem...![]()
I am a high performance woman. I can change from darling to bitch in less than two seconds.
Gremlings, jeg synes det ligger en praktisk autonomi bak slike holdninger. Silingsprosessen går av seg selv. Javel, tynnfeite sjokoladekveg synes at du er for stor. Men kjenner jeg deg rett så er disse jentene neppe i din målgruppe heller - du foretrekker vel trente jenter (..som foretrekker trente gutter).
Praktisk.
Når jenter man kun kjenner på fornavn, feks de i klassen, kommer bort til meg og sier at jeg er for stor nå insinuerer de noe så tåpelig som at jeg bryr meg et spøtt om hva de synes eller enda verre - prøver å tekkes dem. De burde ha innsikt nok til å forstå at den selvtilliten de påberoper seg er nokså misforstått sett av en vektløfter. I forhold til damen min ser de ut som en pinne med bæsj på. Hadde vært moro å ta med seg en slik på feks kaliber gym og sett om de følte seg malplassert der komplimenene hagler over svulmende biceps.

en bygger fysikk syntes ikke en gang DU er fint å det gjør INGEN så enkelt er det! for blodårer HER og der og over ALT syntes INGEN er fintsånn er det bare
men seff slik arild osv så holder noe høyere fettprosent går under kattogorien fin det er nok sant! men en dagligdags normal norsk jente som som oftest ikke er blond liker sjeldent de størst trente guttene uanz... gidder ikke diskutere for det er bare min oppfatning hva du/dere oppfatter er opp til dere
er en grunn til at "dere" jenter flest hadde plakater av leonardo dicaprio på veggen når dere var yngrehan var jo SYKT bra trent syntes jenter usj å æsj... er jo bare tynn jo! men er jo slik jenter flest liker gutter i dag... "KLYSEKROPPER" som jeg kaller det
![]()
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Ingen passende svaralternativ …
Vanlige kommentarer:
—Så tynn …
—Legg på deg noe fett… (!)
—Lett på tå …
Fra en sprek blondine på treningssenteret:
—Har du drevet med idrett tidligere?
Siden folk flest vil ha meg større, må jeg forsøke å bli sterkere uten å øke kroppens volum mer enn absolutt nødvendig. Det er jo mest morsomt å gå på tvers av folkets ønsker/forventninger …![]()
You ran a marathon? That's cute …

Nei, men vedder på at det ikke er så mange. Men i dette tilfellet sa GrEmLiNgS "INGEN" og det er så jævelig feil at det går ikke an! Kjenner jeg blir sint inni meg - aner ikke hvorfor, men blir det... Det er litt merkelig at alle bodybuilderne i Olympian har bra damer og sikkert kan få mange flere om de hadde hatt lyst, når nesten ingen damer liksom skal like dem fordi de har mer muskler enn noen andre mennesker i denne verden.
ja selvfølgelig har du et poeng der og det er jo sant! på samme måte som det altid er noen jente som også liker FEITE gutter.
det er jo selvfølgelig smak og behag alt dreier seg om til syvende og sist.. men uanz hvordan vi vrenger og vrir på det så er det mannekropper som brad pit, david bekham, kristian kjelling osv osv har som jenter flest liker!
media har også en STOR påvirkning på dette området og det er en grunn til at vi litt større ikke passer klær dem selger i vanlige butikker og det er fordi det er ikke slik det er populært og være enkelt å greit.
Sist endret av GrEmLiNgS; 19-01-08 kl 17:55
Blir kalt : "Bolern","Hulken" og "Bodybuildern".
Er jo kanskje heller ikke så rart ettersom at de fleste jeg omgår tar ca 40kg i benk.
Men, men er litt stas uansett![]()
AndreasIR vet hvordan han skal få en mann til å føle seg vel. Dessuten tror jeg han har noe stort på gang. :O
Denne Dr.Pepper-brusen er faktisk god.
Sorry to say it, men Dr. Pepper smaker hest. Vond hest.
eller syntes du bare det er en prestasjon og imponerende slik som vi fleste andre syntes?
husk at den komboen der tenner oss mennesker til å syntes slik er sexy vet duikke fint som oftest men på en måte sexy fordi kombinasjonen er der av at det er imponernede, en stor prestasjon og ikke minst at det er en mannefysikk
husk også at jenter flest ikke er så dypt inne i trening så vi erså er desverre FÅ jenter av ditt kaliber trenings interesse Kikkibj
og det er jo den generelle jenta vi snakker om herivertfall jeg
![]()