Viser resultatene 1 til 4 av 4

Tråd: Konkurransevideo.

Amor fati Avsluttet brukerkonto sin avatar
    Ble medlem
    10-2004

Konkurransevideo.

Synes det var gøy å se fra en konkurranse ,da jeg aldri har sett dette før. Kanskje det er flere enn meg som gjerne vil se hvordan det kan foregå. Det er en norsk dame med som jeg mener de kaller Anne Grete. Vet noen hvem hun er ?
    Trykk på video i linken. http://www.hellestampe.dk/
    Denne Helle Stampe ble litt skremmende i mine øyne,men hun norske så fin ut.

ts
    ts er ikke aktiv
    Bronse Member
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    36
    Anne-Grethe Andersen tenker jeg hun heter http://www.iform.no/pub/art.php?id=248
    Anne-Grethe er sammen med Kim Torgersen som også er kroppsbygger og jeg tror jammen også han er den nye presidenten i forbundet ??!
    Både Kim og Anne-Grethe er veldig hyggelige mennesker, de hang litt sammen med oss fra Partner gym teamet før SM2002.
    Gi 110% eller gi faen og dra hjem.

ts
    ts er ikke aktiv
    Bronse Member
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    36
    Alltid gøy å se en konkurranse live, enda mer morsomt er det å stille i selve konkurransen og vite at man er i sitt livs beste form
    Det er også artig å få være delegat (har vært det for Partner Teamet i en del konkurranser) for da får man være backstage og der er det en helt spesiell atmosfære.
    Om du noen gang i livet har hatt lyst til å trene hardt så må det være etter å ha vært på en konkurranse eller etter å ha vært delegat.
    Før i tiden dro vi (meg og en gjeng fra gym'et i Arendal) rundt å så på stevner i hele skandinavia og jeg har noen utrolig gode minner fra de turene - gale gutta på tur
    Gi 110% eller gi faen og dra hjem.

---------not---------------- SCPlayer sin avatar
    Ble medlem
    01-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av schakver
    Denne Helle Stampe ble litt skremmende i mine øyne
    Enig, ble alt for mye....
    -Hun norske var grei.

SCP

Regler for innlegg