Viser resultatene 1 til 13 av 13

Tråd: Kor finner eg de?

Judge, Jury & Executioner Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24

Kor finner eg de?

Kor finner eg en treningspartner som kan presse meg nok og eg kan gi full respekt under trening?
    Og er der når eg kommer og ikke kommer for sendt uten og gi beskjed?
    Kan motivere meg til og spise maten min?
    Få meg til og løfte de ekstra reppene/negativene som eg ikke klarer med en ny spotter for vær økt...

Flere som trener alene eller har trenings partner som føler sånn?

TEAM BODYTECH

Silver Member xray sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    71
    Alltid trent alene
    :)

Bronse Member mYth sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    29
    å ha en treningspartner som presser deg max og gir deg motivasjon har mye å si etter min mening. det blir mye morrsomere på trening og resultatmessig tror jeg det blir bedre enn om du trente alene. det er ikke mange som har så god selv disiplin å trene beinhardt alene, for dem som har det. respect!
    Its not about the car you drive, its about the size of the arm that hangs out of it :cool:

Bronse Member steven87 sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    24
    trener ofte med folk. men synnst egentlig det er like greit og trene alene. da kan man konsentrere seg mer om treningen.

Silver Member - III
    Ble medlem
    03-2004
    Det er pluss og minus med alt, synes det er topp og ha noen og trene med, kan ta ett lite pust mellom settene og snakke litt om forskjellig, hjelper meg på de siste settene om det er nødvendig pluss fler, men så må man jo igjen dan passe på at man ikke drøyer snakkingen for lenge for eksempel. Gjelder og finne balansen hehe.
    I`m Fitnessfrosk, get used to it!

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    27
    Hadde knallpartner før, men pga forskjellige timeplaner på skolen måtte jeg finne meg ny.
    Satt og prata med en kompis som trente en del på fest om trening. Vi ble enig om å ta mandagsøkta sammen. Etter det har det gått slag i slag. Tidligere hadde han vært slapp med kostholdet og trente ikke så tungt.

De første treningene gikk jeg å sa til han "det skal være tungt" hele tida. Etter noen uker var det han som messa dette til meg
    Fortalte han om hva jeg spiste, og nå pakker han i seg prottiser hele dagen.

Vi ligger omtrent på samme nivå, og det er utrolig motiverende å prøve å ha noen til å pushe deg. Skal ikke la han stikke fra meg vettu.

MEN hvordan man finner en slik partner er ikke lett å si. Kan jo følge med på gymmet om dere er noen som pleier å trene alene og som ser rimelig seriøs ut. Prat litt med han, så kanskje dere kan trene sammen. I mine øyne er det jo en situasjon dere begge vinner på.

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Har hatt samme partner på trening de siste 5-6årene , hun møter altid opp og sier altid fra om hun ikke kan komme , er ikke noe problem det

Judge, Jury & Executioner Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    hmmmmm. hvem kan det være?

Eg vet eg vet, kona di

TEAM BODYTECH

Silver Member korny sin avatar
    Ble medlem
    03-2004
    Hehe. Hadde verdens beste treningspartner før jeg. Presset hverandre helt ut. Men sånn utenom treninga hadde vi ikke mye til felles men fyren er min beste venn på gymmet Trener en del med han fortsatt også

Bronse Member Tobb sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    27
    Hm, ja, mista treningsbuddyen min for 2-3år sia.... Men etterkvart så eg har trent litt her og der blir ein jo kjent med folk på gymmet, men blir ikkje like bra. Bortsett fra når ein trene heime då, med 5trengingsbuddyes ein har trent med leenge.
    Men er litt pez og, avtale tid osv. Kan ikkje berre ta vettu, må gi litt og

Silver Member korny sin avatar
    Ble medlem
    03-2004
    akkurat samme her tobb, hehe. han vil trene sent, jeg tidlig. men men, piner meg selv nok kjenner jeg på låra i dag! herlig knebøy i går

Bedreviteren Hardway sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    37
    hehe, jeg varier mellom treningspartnere. de som har bil og liker å hente meg er første prioritet. slike kritererier kan man sette, om man er meg :P

på kaliber er det ikke noe problem å finne en spotter, men de bør vite om man er interessert å kjøre 3-4 forced, eller styrkeløfterstil.

du får høre det, om du begynner å røre stanga for tidlig til de, he he.
    Http://Fitnessbloggen.no - Trening, kosthold og helse.

Bronse Member mYth sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    29
    missuner alle dere på kaliber, der jeg egentligt skulle ha komt meg. hørest ut som om det er "der det skjer" .. gym etter min smak uten tvil!
    Its not about the car you drive, its about the size of the arm that hangs out of it :cool:

Lignende tråder

1. Hvordan trene deg selv!
    By ambiguous in forum Artikler
    Svar: 27
    Nyeste innlegg: 19-06-11, 20:51
  2. Slankemetoden PLUSS
    By Wannabe in forum Kosthold
    Svar: 27
    Nyeste innlegg: 29-08-05, 19:29
  3. Doggcrapps treningsprinsipper oversatt til norsk
    By ambiguous in forum Trening
    Svar: 13