Viser resultatene 1 til 11 av 11

Tråd: kosthol når du er borte fra trening pga skade?

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    01-2005

kosthol når du er borte fra trening pga skade?

Lurer bare på hvordan folk ville forholdt seg når det gjelder kostholdet sitt om de hadde vært borte fra alle øvelser utenom føtter og mage.

skade i venstre arm så jeg må roe ned en del på øvelser hvor jeg bruker hendene mye.

men skal jeg fremdeles innta like mye prot som før?
    U afraid of the Dark? The Dark is afraid of me!

Judge, Jury & Executioner wannabeROCKY sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    supplementer med essensielle aminosyrer

http://www.animalpak.com/html/articl...ils.cfm?ID=192
    Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

Consigliere - X diste sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    wannabeROCKY: Hvordan går det å shoppe animalpak produkter? kjøper du dem fra sverige eller?

Medlem Nebula sin avatar
    Ble medlem
    01-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av wannabeROCKY
    supplementer med essensielle aminosyrer

http://www.animalpak.com/html/articl...ils.cfm?ID=192
    Kongelink!!! Gleder meg til du svarer "diste". Dette var interessant..... "add to favourites"

Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    jeg bruker/kjøper ikke "animalprodukter" selv, så jeg er ikke sikker på hva som skjer om du bestiller fra dem. Tenkte bare du kunne lese det som stod i artikkelen der

Den animalpak siden har forøvrig mange andre bra artikler!
    Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    01-2005
    Men prot inntaket skal være det samme som tidligere, ell? trener jo føtter å mage som sagt..

men takk for den linken..mye positivt der.
    U afraid of the Dark? The Dark is afraid of me!

Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    Vet ikke om jeg misforstod spm, men jeg kjøper ikke animalpak-produkter. Jeg gidde bare linken til artikkelen deres som svar på spørsmålet ditt.

her er shopen deres, hvis det var det du lurte på: http://www.animalpak.com/store/html/category.cfm?id=16

Ble medlem
    12-2002
    Okey, jeg gikk bare ut ifra at du var fan av produktene dems og alt det der med adressa i signaturen din og alt.

aro
    aro er ikke aktiv
    Superior newbie aro sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Om du har som mål å bygge beina må du jo selvsagt ha protein. Tilpass kalorimengden til dine mål, både fysiske (fettprosent & vekt) og psykiske (vekst).

Det viktigste du kan gjøre for å opprettholde massen i overkroppen er jo å fortsette vekttreningen.

Å spise essensielle aminosyrer har jeg dessverre ingen tro på, det er mer enn nok av dette i de ulike proteinkildene.

Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av diste
    Okey, jeg gikk bare ut ifra at du var fan av produktene dems og alt det der med adressa i signaturen din og alt.
    OK, nei det er bare det at å lese på hjemmesiden deres er en motivasjonsfaktor. Hvis jeg har lyst å skulke en trening, bruker jeg å ta en tur på siden deres. Etter å ha lest litt på siden, går spiriten opp og jeg stikker på trening og løfter til kvalmen tar meg,hehe
    Spesielt denne setningen fra en av artiklene på siden synes jeg er jævlig bra sagt:

"...
    Don't feel bad for me, cause the only thing that makes me feel alive is the struggle. I'm right where I need to be. I'm on point, right the fuck where I belong, in the shit, getting huge!

Strength and Honor,
    Machine"

Faen så sjef!

Ble medlem
    12-2002
    Yeah! Flott sitat det der. Jeg skal sannelig lese mer på den sida der. Har lest mest produkt sidene og litt til. Mye bra tekst der ja. Tror jeg har missa endel :P

Lignende tråder

1. Slankemetoden PLUSS
    By Wannabe in forum Kosthold
    Svar: 27
    Nyeste innlegg: 29-08-05, 19:29
  2. Myter om mat!
    By sandersama in forum Artikler
    Svar: 15
    Nyeste innlegg: 12-11-04, 22:12
  3. Basisøvelser som dreper - er lista feil?
    By morgenstund in forum Trening
    Svar: 57
    Nyeste innlegg: 16-03-04, 18:36

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.