Viser resultatene 1 til 11 av 11

Tråd: Kosthold Og Nattvakter

Medlem
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    31

Kosthold Og Nattvakter

Er ny her på dette forumet. Lurer på om det er noen som kan komme med noen råd til meg. Jeg jobber som sykepleier på Akutt-psykiatrisk avd. Går 80% nattstilling. Jeg trener 5 dagers splitt, men sliter veldig med kostholdet. I og med at jeg jobber natt-stilling, blir jo døgnet snudd helt på hodet. Etter en natt-vakt legger jeg meg 07:30 og står opp 14:30. Og da skal jeg liksom spise frokost..... og så er det på trening ca 17:30... Trenger noen råd om hvordan jeg kan legge opp kostholdet som natt-vakt for å få best mulig utbytte..... På forhånd takk!!!

Judge, Jury & Executioner darp sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av Marlene
    Er ny her på dette forumet. Lurer på om det er noen som kan komme med noen råd til meg. Jeg jobber som sykepleier på Akutt-psykiatrisk avd. Går 80% nattstilling. Jeg trener 5 dagers splitt, men sliter veldig med kostholdet. I og med at jeg jobber natt-stilling, blir jo døgnet snudd helt på hodet. Etter en natt-vakt legger jeg meg 07:30 og står opp 14:30. Og da skal jeg liksom spise frokost..... og så er det på trening ca 17:30... Trenger noen råd om hvordan jeg kan legge opp kostholdet som natt-vakt for å få best mulig utbytte..... På forhånd takk!!!

fy fy ikke dobbelposte!

Medlem
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    31
    Dobbeltposte? vet ikke hvordan jeg har fått til det jeg. Beklager, ny vet du.
    Noen tips til innlegget mitt kanskje?

Administrator Klædden sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Er jo bare å snu kostholdet også det. Du har sikkert nok av tid til å spise maten din på jobben?

Medlem
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    31
    Det er greit det. Men jeg føler at forbrenningen er i lav-modus på natten. Skal jeg liksom stå og steike to middager med kylling på natten på jobb. men det er jo bare å prøve seg frem