Viser resultatene 1 til 17 av 17

Tråd: Kosthold og styrketrening

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    02-2007

Kosthold og styrketrening

Hei!!

Jeg har nylig begynt med styrketrening og kunne trengt litt hjelp angående program/vekt. Kostholdet mitt er ganske på "trynet" (spiser ca 2 skiver annen hver dag), og jeg kunne godt tenkt meg å gått ned ca 20 kg. Synes det er vanskelig å endre kostholdet, da jeg ikke gidder å spise hvis jeg ikke er sulten. Hvordan skal jeg effektivt redusere vekt??
    Jeg vil se bra ut naken

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    02-2007
    Shit den kom under feil tråd...... men håper noen uansett kan svare meg...og vær så snill og ikke kom med at jeg må spise oftere....
    Jeg vil se bra ut naken

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    02-2007
    Kanskje jegmå legge inn programmet for å få mer respons....

-Oppvarming på tredemølle: 1,5 km på 10 min.
    (Har ikke peil på hvaa øvelsene heter så legger bare inn det som står på progremmet)
    -pectoral selection: adductions 22,5x3
    -Lat Machine Selection: pull 35x3
    -Flextions 100x3
    -Arm Curl Selection: curl 27,5x3
    -Arm Extension Selection: triceps press 12,5x3
    -Leg press 130x3
    -Upper Back Selection: pull 27,5x5
    -Lower Back Selection: extension 55x3
    -Total Abdominal Selection: curl 55x3
    Jeg vil se bra ut naken

Gold Member CrazyMonkey sin avatar
    Ble medlem
    06-2002
    Alder
    30
    Eneste du spiser er par skiver annenhver dag?
    Its amazing how 5% of the people can destroy the reputation of the remaining 95%.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    02-2007
    Ja, men jeg drikker ganske mye....stort sett kaffe og vann....
    Jeg vil se bra ut naken

Ble medlem
    06-2002
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av Insane76 Vis post
    Ja, men jeg drikker ganske mye....stort sett kaffe og vann....
    Sorry, men er veldig tvilsomt at du går ned når du spiser på den måten. For øyeblikket så er det eneste du gjør er å ødelegge kroppen din. Antar at du ikke hører på det jeg sier nå, men du må spise mer for å få opp forbrenningen din. Du kan prøve alt i hele verden, men du går ikke ned så lenge du spiser så lite. HVis du klarer å skjønne at det du gjør er feil så kan jeg/andre gjerne hjelpe deg med å legge opp en diett til deg, men mtp at du har spist så lite en god stund så kan det bli vanskelig for deg på førsten.

Hvis det virker som et angrep så er det ikke det, prøver å hjelpe deg
    Its amazing how 5% of the people can destroy the reputation of the remaining 95%.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    02-2007
    Tar det ikke som noe angrep!! )

Vet at kostholdet mitt er føkka opp, men det er ikke lett å endre på det. Så hovedspørsmålet mitt er egentlig; Kan jeg gå ned i vekt uten å endre kostholdet?? De gangene jeg har gått ned i vekt har det ca vært 10 kg, lagt på meg 15 og balla seg på.... /

Når man driver med styrketrening, vil man ikke kunne forbrenne fettet dersom det ikke er inntak av karbo og prot???
    Jeg vil se bra ut naken

Ble medlem
    06-2002
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av Insane76 Vis post
    Tar det ikke som noe angrep!! )

Vet at kostholdet mitt er føkka opp, men det er ikke lett å endre på det. Så hovedspørsmålet mitt er egentlig; Kan jeg gå ned i vekt uten å endre kostholdet?? De gangene jeg har gått ned i vekt har det ca vært 10 kg, lagt på meg 15 og balla seg på.... /

Når man driver med styrketrening, vil man ikke kunne forbrenne fettet dersom det ikke er inntak av karbo og prot???
    De gangene du har gått ned så gjetter jeg på at det er pga at du har spist altfor lite, da tror kroppen at det er mangel på mat i omgivelsene dine og lagrer alt du spiser som fett. Som sagt så kan du ikke gå ned i vekt på måten du spiser nå nei, skal MYE mer mat til enn så.

Grunnen til at de fleste som trener styrke forbrenner fett er fordi de har muskler, selve treningen er ikke hovedårsaken bak forbrenningen. Når du spiser så lite så kan ikke kroppen bygge muskler = ikke bedret forbrenning.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    02-2007
    Du tar faktisk feil der... som sagt har jeg ALLTID hatt dårlige matvaner.
    Jeg vil se bra ut naken

Judge, Jury & Executioner wannabeROCKY sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    Du spiser jo ingenting!
    Kroppen din vil derfor ta/"spise" av muskelmassen din først for å få energi og spare mest mulig av fettreservene (fordi de er kroppens siste garanti for å overleve). Kroppen din tror at du er i hungersnød uten tilgang på mat og senker forbrenningen og som jeg sa bruke av muskelmassen din for å få sårt tiltrengt energi. Ikke får du i deg vitaminer,mineraler og fettsyrer heller med å kun spise skiver. En ond syklus med andre ord som ikke gjør annet enn å skade deg både fysisk(slapphet, organene som sliter,smerter osv) og psykisk(dårlig konsentrasjon, dårlig reaksjonsevne, sløvhet osv).

Du må seriøst begynne å spise mer mat og ha oftere måltid enn 1 annenhver dag!

Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    02-2007
    Næi...sjekk programmet..... Kroppen tilvenner seg det meste. Jeg er overvektig, men jeg er faktisk "stram"....
    Jeg vil se bra ut naken

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Jeg tror det er en tulleprofil fra en som savner tumultene rundt treningsjenta eller hva hun nå het.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Judge, Jury & Executioner wannabeROCKY sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av vio Vis post
    Jeg tror det er en tulleprofil fra en som savner tumultene rundt treningsjenta eller hva hun nå het.
    tenkte det samme.
    Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    02-2007
    Hehe....sef!!! Når jeg ser bildet av vio så skjønner jeg at han ikke har evne til å komme med annet enn tåpelige kommentarer....Men jeg som "er ute av drift"har faktisk evne til å forstå at kostholdet mitt ikke er bra (les en tråd over....)!!!
    Jeg vil se bra ut naken

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    02-2007
    2pac er dau, så han bryr jeg meg ikke om....
    Jeg vil se bra ut naken

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Når jeg leser navnet ditt erkjenner jeg at du aldri kommer til å ta til fornuft.
    Hvis du vet at kostholdet ditt er galt, hvorfor endrer du ikke på det?
    I slikt et skrekkscenario er det ikke verre enn i første omgang å drikke melk i stedet for vann.. det er et steg i riktig retning i det minste. Om du ikke engang klarer det mangler du rett og slett basale funksjoner for å fungere som menneske, og bør oppsøke hjelp til annet enn treningen din.
    Sist endret av vio; 16-03-07 kl 18:07
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Slik du spiser så vil kroppen tære på sine egne muskler før den brenner fett. Så VISSt du blir lettere så er det fordi du mister muskelmasse. I tillegg så spiser du så lite at hjernfunksjonene vil bli svært redusert. Dette gjenspeiles litt i hvordan du svarer for deg når folk vil hjelpe.

Du må spise 5-6 ganger daglig, slik at du får næring til nødvendige kroppsfunksjoner. I tillegg vil dette øke forbrenningen fordi kroppen får den næring den trenger.

Visst du velger å la være å høre på dette så er det ikke stort vi kan hjelpe deg med. Da ville jeg referert deg til lege og psykolog, da det du gjør er veldig skadelig for degselv.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.