Viser resultatene 1 til 17 av 17

Tråd: Kosttilskud tips!

Kliss nytt medlem a-b-3 sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    32

Kosttilskud tips!

Dødsbra forum dere har her!

Tenkte jeg skulle fiske litt tips om kosttilskudd. Tar opp treningen nå etter 1,5 års opphold pga en brutalt avreven skulder (ikke å anbefale, vondt som et helvette) :evil:

Det jeg nå tilføyer kosten min nå er:

Proteinpulver
    Karbopulver
    Kreatin
    Ribose
    L-Glutaminbase
    Mutivitaminer og ekstra B, C og E

CLA og HCA blir tilføyet på en annen årstid :P

Noen som sverger til noe annet?

Husk å fortelle hvordan det aktuelle kostilskuddet funker på kroppen! Siden du allerede vet det, sparer det meg for surfetid

Takker for alle svar.
    If you wanna grow, you gotta row!

www.trænsåmusklanskrikomåpliiiisfåslæpputavdetaaaa altførtrangeskinneditt.com

:winkwink:

Admin
    Håkon sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Magnesium kan jeg anbefale, blir mye mindre støl, og det går fortere over

Det viktigste er nå uansett proteinpulver mener nå jeg, og det har du jo

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2003
    Synes ribose er høl i huet.. men men
    Magnesium har fått mye positiv omtale og du får kjøpt det hos norkost..

Ble medlem
    09-2003
    Alder
    32
    Hvilke mengder tar du? Det er vell like greit å kjøpe det på apoteket tenker jeg?

Bedreviteren Hardway sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    37
    -Proteinpulver
    -Karbohydartpulver (maltodeksterin) - hvis du ikke velger å få karbsa etter trening på annen måte
    -Kreatin
    -ZMA(hvis du mener du ikke har optimal-naturlig test. produksjon - sink og magnesium har og andre viktige ting å gi deg)
    -Linfrøolje
    -Multivitamin

Dette mener jeg er basis-tilskuddene, mener jeg.
    Http://Fitnessbloggen.no - Trening, kosthold og helse.

Gudfaren QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Omega 3-6-9 ? med Udo's er vel å anbefale...
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!

Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

Ble medlem
    09-2003
    Alder
    32
    Drikker jo tran også da. Det sèes vell på som et kosttilskudd. Er vell noen av de omega fettsyrene som faller inn der tror jeg. ZMA derimot. Fant det på nettet og fikk lest litt om det. Ganske interessant. Bra tips Hardway!

Silver Member Satriani sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    rs/r-ALA er jo kjekt. du finner info om det i "artikler". det kan du supplere med grandiosaen
    You are hotter than 92% of men on this site!

Bronse Member Tyler Durden sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    26
    GUD så sulten jeg blir av å se på avataren din a-b-3! Du bidrar passiv til å gjøre kostholdet mitt dårligere :P
    ...I simply am not there.

Silver Member waille sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    ja enig der ( pizza i ovnen )
    !burger: !burger: !burger: !burger:

Ble medlem
    08-2002
    jeg husker ikke når jeg spiste pizza sist

Medlem acer sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Vel,satt sist med pizzan i går, litt helgekos sammen med dama

ørretboms Gulliksen sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25
    Hehe. Spise Hjemmelaget pizza med pepperoni hver fredag jeg
    Mann må kose seg i blandt.

Ble medlem
    09-2003
    Alder
    32
    Lager en gang iblant en slags "deffepizza". Bruker blandet grovt mel/fint mel og lager en STOR deig. Til fyll bruker jeg tomatpurè, kalkunkjøtt i terninger(solgte en del fra prior av det før. Du finner visse erstatninger i frysedisken på rimi), og den kanskje mest oppsiktsvekkende fyllingridiensen er bearnaisesaus!! Måten du lager en bearnaisesaus på er å kjøpe en helt vanlig TORO bearnaisesaus, den typen du skal ha smør i. Istedenfor smør så bruker du en eggeplomme(ikke hviten), litt salt og tre ts med sitronsaft (tror dette står bak på pakken). Anyway. Hvis du nå blader i sammen kalkun- /kyllingkjøttet, bearnaisesausen og alt av annet digg du måtte like (sopp, mais etc.), så smokker du alt dette på halve deigen og bretter den dobbelt (for alle dere sunne mennesker så kalles det en innbakt pizza :P ). Men før du legger på fyllet smører du hele deigen med tomatpurè(trenger jeg si innsiden? ). Ta gjerne å krydre etter behov og smak. Anbefaler dollykrydderet!! Kan anbefale denne til de som vil lage noe digg, men fortsatt holde seg innenfor "ja maten"

Noen andre som har en sånn "slå seg vrang i matfaten på en sunn måte"?

Ble medlem
    08-2002
    den hørtes god ut

Admin
    Håkon sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Jeg gjør det enkelt, en stk grandiosa, rundt 1500mg r/sALA og litt protpulver

Ble medlem
    09-2003
    Alder
    32
    Okei for det første.....jeg har jo skivebom i hvilken kategori jeg luftet dette spørsmålet. Fant jo ut nå først at det fant egne kostholdskategorier for slike spørsmål. (denne siden blir bare bedre og bedre!!)

Men jeg satt og beriket kjøttkveilen under hodeskallen med litt info med dette ALA greiene. Det hadde jeg aldri hørt om før Satriani nevnte det her tidligere. Skjønner at det skal visst være visse forskjeller både i pris og virkemåter mellom R/S-ALA og R-ALA. Greit nok. Men i og med at dette koster litt (var det ikke så?), og jeg nå i tiden frem mot jul bare skal trøkke trynet fullt av mat, så kan vell kanskje jeg begynne å tenke på dette ALA greiene i januar en gang. Da begynner jo deffesesongen å nærme seg sakte men sikkert og da ken det jo vært morsomt å prøve dette. Likte den enkle forklaringen med at muskelcellene tok opp 60% glukose isteden for 40% hvis dette ble optimalt brukt.

Men okey her er en tanke...

Jeg tester R/S-ALA nå mens jeg bulker, og så kan jeg teste ut R-ALA når deffingen nærmer seg eller har begynt. Hmmmm.....likte den planen jeg. Da får jeg jo også testa forskjellene i praksis. Noen tips til steder jeg får kjøpt R/S-ALA med kvalitet og hviterussisk pris?

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.