Jeg tenkte jeg skulle bestille noe kosttilskudd fra utlandet, noen som kan anbefale noe, dt kan gjerne inneholde stoffer som er ulovlig i norge :P?????
Jeg tenkte jeg skulle bestille noe kosttilskudd fra utlandet, noen som kan anbefale noe, dt kan gjerne inneholde stoffer som er ulovlig i norge :P?????
Hva skal disse tilskuddene gjøre for deg? (Sånn bortsett fra å gjøre deg til lovbryter da)
--tjeh
Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter.
tenkte dt skulle gjøre meg større, øke muskelmassen.noe å anbefale?
Trening med tunge vekter, kombinert med mye mat og hvile, har jeg hørt er bra for økt muskelmasse. Men så har jeg ikke så god peiling på dette da.
wat
Ulovlige ting er dritkult ikke sant...om det har noe nytte eller ikke er uvesentlig...så lenge det er uloviligOpprinnelig skrevet av freddy87
er stor fra før, men tenkte jeg skulle bli enorm. Nei eg viste ikkje at du ble større av å trene å spise rett, faen du e han smarte sant?
trener på et lite gym i oslo, alle der går på steorider, har lyst å bli like stor som dem uten å bruke anabole steorider
Ja vil vi ikke alleOpprinnelig skrevet av freddy87
![]()