Viser resultatene 1 til 6 av 6

Tråd: kraftig trykk i hodet

Sponset av Norkost diskey sin avatar
    Ble medlem
    02-2004
    Alder
    28

kraftig trykk i hodet

Heisann

bare lurte på om noen av dere har vært borti dette før; Jeg trente rygg i dag og på det første settet av økta i nedtrekken fikk jeg ett mega trykk i hodet, rettere sagt over venstre tinning. Måtte stoppe med en gang, vilte 10min og prøvd igjen, trykte veldig igjen, vilte mer og greide å fullføre økta med 4 andre øvelser selv om trykket fortsatt var der, men nå i mindre grad.

Sitter her nå 3 timer etter jeg kom hjem fra gymmen og det trykker fortsatt, tok 400mg ibux men det hjalp ikke stort. Sjekket blodtrykket i stad og det er helt normalt. Hva er dette for noe ? og hvordan burde jeg forholde meg til det ?

Merkelig at noe sånt kan skje i nedtrekksmaskina? kjørte 90kg x 8 da det intraff. Enste tunge baseøvelsen jeg har kjørt denne uka var benpress med 340kg x 9 på mandag men merket ikke no trykk da, heller ikke i går tirsdag.
    Jeg er sponset av Norkost

"Success is neither magical nor mysterious. Success is the natural consequence of consistently applying the basic fundamentals" -Jim Rohn

Kliss nytt medlem Wold sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Alder
    25
    Les min tråd: http://www.fitnessprat.no/forum/showthread.php?t=9473 om akkurat det samme..

I dag gikk det strålende på treninga med skuldre og bryst.
    Pustetekikken er avgjørende tror jeg
    No Pain !curl! No Gain

Bronse Member steven87 sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    24
    utrolig så mange som sliter med dette for tiden. jeg merket det og før, men det var på 20'repperen på knebøy. men etter att jeg har begynnt og konesentrere meg mer om puste teknikken så gikk det over

Den anale hevneren Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    er flere tråder om dette, mitt problem gikk over etter en ukes tid!
    Uteliv, inneliv eller underliv?

Sponset av Norkost diskey sin avatar
    Ble medlem
    02-2004
    Alder
    28
    shit. Når jeg voknet opp i dag morges kjente jeg ikke no trykk i det hele tatt, men når jeg stod å dusjet litt senere måtte jeg nyse og da smalt det no værre i topplokket ass, total blackout omtrent. Er det farlig å trene når man har noe sånt som dette, tenker på om det kan gjøre større skade?
    Jeg er sponset av Norkost

"Success is neither magical nor mysterious. Success is the natural consequence of consistently applying the basic fundamentals" -Jim Rohn

Junior Broscientist AxMataz sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av diskey
    shit. Når jeg voknet opp i dag morges kjente jeg ikke no trykk i det hele tatt, men når jeg stod å dusjet litt senere måtte jeg nyse og da smalt det no værre i topplokket ass, total blackout omtrent. Er det farlig å trene når man har noe sånt som dette, tenker på om det kan gjøre større skade?
    Jeg hadde hørt med en lege, veit aldri hva det kan være.
    Men som sagt, les litt rundt på forumet.
    Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.