hvordan trener dere gutta disse muskel gruppene?
Kjøpte meg et par hånd grips for et par dager siden.......kan man trene hverdag med disse?
Trenings programen som følgte med anbefalte nemlig hverdags trening for best resultat.....hva mener dere?

hvordan trener dere gutta disse muskel gruppene?
Kjøpte meg et par hånd grips for et par dager siden.......kan man trene hverdag med disse?
Trenings programen som følgte med anbefalte nemlig hverdags trening for best resultat.....hva mener dere?
Fuck it, underarmene får mer en nok pes i løpet av vanlig styrketrening...
Cross.

Så du anbefaler ikke hand grips?
det er sånn klemme-greier du prater om? trodde det var best for styrken.
You are hotter than 92% of men on this site!
De er bra for sterke underarmer ja. Kjempebra for de som driver ju jitsu, aikido eller annen grappling sport. Bør ikke trenes før styrkeøkter (hvor du bruker underarmene mye), da faren for senebetennelse er stor. Bruk dem mens du ser på tv eller når du føler at underarmene er uthvilt.

Takker for svara![]()
jeg bruker dem ofte rett etter en trening, hvis jeg kjenner at jeg fortsatt har litt krutt i underarmene. Har fått bra økning i styrke av dem! Har vel kunnet plusse på nermere 20 reps, siden jeg begynte med dem... Må vel snart vurdere å kjøpe den aller sterkeste utgaven.
høres kjekt ut med slike, kjøper dere på en lokal butikk eller over nett ? evt url til en plass som selger slike til en god pris![]()
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
de har dem vanligvis i sportsbutikker..

Noen her som har prøvd de Captain Chrush greiene?
De skal være det beste hand gripsene på markedet.......lurer på om jeg skal bestille meg et par sånne.
Tror ikke jeg kjenner en eneste aktiv kroppsbygger som bevisst trener underarmene sine, de kommer av seg selv ved å ikke bruke drareimer på dragøvelser. Bare tull å drive å bruke tid på å trene underarmene. Hvis du absolut må, er en god øvelse å feste et tau i ei vektskive og deretter rulle opp tauet rundt en pinne du holder mellom hendene dine, billig og bra metode.
Noen her som har prøvd de Captain Chrush greiene?
De skal være det beste hand gripsene på markedet.......lurer på om jeg skal bestille meg et par sånne.
De kommer i 5 forskjellige styrker...
Trainer : denne er ca 3 ganger tyngre ( "100 ib" trykk kreves for å få den lukket ) enn de du kjøper i sportsbutikkene.
Nr 1 : Denne er mye tyngre enn traineren, og du bør ha opparbeidet deg litt grepsstyrke for å klare den ( "140 ib" trykk kreves for å få den lukket ).
Nr 2 : Nå begynner det å bli tungt ("195 ib" trykk kreves for å få den lukket ).
Nr 3 : Greier du denne så har du muligheten til å bli en "sertifisert" captain of crush, og du mottar ett diplom. ("280 ib" trykk kreves for å få den lukket ).
Nr 4 : Bare en mann i hele verden har klart denne... Joe Kinney. ("365ib" trykk kreves for å få den lukket ).
Hvis du ikke har trent grepsstyrke før ( eller jobber med noe som krever stor grepsstyrke ), så annbefaler jeg at du bestiller : trainer + nr1 ( muligens nr2 også, hvis du vil nå lengre med treningen ).
Pesonlig, så bestillte jeg T+1+2, og jeg greide nesten alle på første forsøk ( manglet 2-3 mm på nr 2 ).
Jeg har nå holdt på med griperne i ca 1 uke, og skal prøve å lukke de siste mm. på nummer 2 i morgen.
Etter det... nr 3 here I come !!! ( nja... man kan jo i allefall gjøre et ærlig forsøk :P ).
Håper dette hjalp !

2strong det hjalp jævla mye....takker for ditt svar!
Så du anbefaller produktet?
Hva har du trent med tidligere av grip typer......siden du klarte å lukke T,I og nesten2?
Hvilken sted bestillte du fra?Og hvor mye betalte du får toll?
Har tenkt å bestille det i løpet av neste uke.![]()
Ja, jeg anbefaler de på det sterkeste...Så du anbefaller produktet?
Kvaliteten er meget bra ( ikke sånn som de billige plastikk greiene man får kjøpt på intersport ).
Har ikke trent med gripere før, men har løftet vekter i ca.10 år, og jobben min krever en del grepsstyrke ( jobber som biloppretter ).Hva har du trent med tidligere av grip typer......siden du klarte å lukke T,I og nesten2?
Her har du siden jeg bestillte de fra http://www.ironmind.com ( god service ).Hvilken sted bestillte du fra?
356,- Kr... Det er ikke billig å skaffe seg disse, men jeg synes det var vel verdt det ( det er jo en engangs innvesteringOg hvor mye betalte du får toll?).
Høres bra ut, og lykke til med treningen !Har tenkt å bestille det i løpet av neste uke.
Heftige greier. *må ha*
En sport i seg selv det der jo... Roy Holte, osv har det oppskrevet på personlige meritter at han har klart nr. 3...
Mens sana in corpore sano
Juvenalis