Viser resultatene 1 til 12 av 12

Tråd: Kroppsbygging kombinert med gym?!

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2003
    Alder
    56

Kroppsbygging kombinert med gym?!

Har kommet fram til å trene tre økter i uka. Mandag, onsdag og fredag. Slik får musklene god tid til å hvile/restituere, om jeg har forstått det rett. (?) Men på fredag har jeg knallhard gymnastikk fra kl. 13:20-14:45. Burde jeg da bygge rett etter!? :-? Kanskje det heller ville være å bryte ned? Er det bedre å trene senere på kvelden? Håper noen har et godt svar!?

Admin
    Håkon sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Har det samme problemet, det jeg gjør er å lage en proteinshake med druesukker som jeg tar rett etter gymmen. Deretter er jeg hjemme og spiser middag, så legger jeg meg for å sove 1-2 timer. Så spiser jeg litt mer og går å trener.

Men til tross for dette er det nok dumt å ha gym samme dag som intensiv vektløftingg, føler meg jævlig "flat" etter gym

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2003
    Alder
    56
    Blander du druesukker i shaken?! Er det for raskere restitusjon eller?
    Men til tross for dette er det nok dumt å ha gym samme dag som intensiv vektløftingg... :/
    Er vel ikke det beste nei, men det må til - får ikke gjort så mye iløpet av helga, så...

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    02-2003
    ta å kjør beina på mandagen, bryst og triceps på onsdagen, rygg og biceps på torsdagen/lørdag, og så gymmen på fredagen... eller passer det ikke med trening på torsdag eller lørdag?
    Selv har jeg ingen energi etter å ha hatt gym, så den dagen trener jeg ikke. Du vil nok ikke få like mye ut av treningen etter å ha hatt gym, men som sagt det aller beste er å ikke trene den dagen en har gym slik at en kan få lade seg opp igjen til neste trening, og ikke være helt utkjørt etter gymmen :|

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2003
    Alder
    56
    Vell, for tiden følger jeg dette programmet (som Disturbed¼ anbefalte meg ):

Mandag: Armer og skuldre

Militærpress bredt grep: 2x12-14
    Sidehev med kabel: 2x12-14
    Foroverlent sidehev: 2x12-14
    Stående roing: 2x12-14

Curl m/rett stang bredt grep: 2x6-8

Nedtrekk m/tau: 2x12-14
    Smal benk i smith: 2x12-14

Onsdag: Bein og mage

Knebøy: 3x12-14
    Lårcurl: 2x12-14
    Benspark: 2x12-14

Stående tåhev: 3x12-14
    Sittende tåhev: 2x12-14

Div. mage

Fredag: Bryst og rygg

Skråbenkpress m/hantler: 3x12-14
    Flat benkpress m/hantler: 3x12-14
    Crossovers: 3x12-14

Foroverbøyd roing: 3x12-14
    V-bar nedtrekk: 3x12-14
    Strake nedtrekk: 3x12-14

...så da trener jeg ikke i helga... Med den gymlærern vi har, er jeg helt utkjørt etterpå, men etter tre-fire timers hvile kan jeg nok klare ei treningsøkt, selvsagt ikke like effektiv som vanlig, men...

Admin
    Håkon sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Ja druesukker for raskere restitusjon. .. Vurderer selv å gjøre som olebole sier, å trene på gymmet på søndag, tirsdag og torsdag. Gjorde det en periode før, men da kunne jeg aldri drikke på lørdager Ikke d at jeg gjør d så ofte lenger, men av og til er jo moro

finfint program d der ja,hehe

Du får si ifra når du trener på fredagen så kan vi ta en økt sammen.. trener rygg og bakside skuldre da

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2003
    Alder
    56
    Disturbed¼ skrev
    Vurderer selv å gjøre som olebole sier, å trene på gymmet på søndag, tirsdag og torsdag.
    Ja, det vil nok gi bedre effekt... Kanskje det lureste!

Du får si ifra når du trener på fredagen så kan vi ta en økt sammen.. trener rygg og bakside skuldre da
    Det skal jeg gjøre!

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2003
    Alder
    56
    Du snakker om å drikke... Hvordan samsvarer det egentlig med treninga? Hvor lenge må du vente med å begynne å trene etter å ha vært på fylla, for ikke å bryte ned musklene? Kan du trene, for så å ta en dram to-tre timer senere, f.eks. på en fredag?

Admin
    Håkon sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Det var sånne ting jeg gjorde før jeg tok treninga seriøst... da var det ikke særlig økning for å si det sånn Men det er jo individuelt....

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    02-2003
    Hvis det er et skikkelig treningsrom på skolen, spørr gymlæreren om du får trene styrke i gymtimene. det gjør jeg

Admin
    Håkon sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Det er en romaskin og 2 ergometersykler på skolen, og læreren er ikke særlig begeistret for vekttrening før man er 18-19 år.. heh

Medlem
    Ble medlem
    05-2002
    jeg sa det som det var til gymlæreren min. resulterte i at jeg slapp gym! han så jo på meg at jeg trente mye
    mvh
    klementin

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.