Liksom slike world strongest menn, vektløfter folk og slike er jo store (fassong som store kraftige, med øl vom og slikt) er det bare her at det er mye fett og muskler? Er det fordi at det vel er lettere for en mann på 150kg å løfte 200kg enn en mann på 70kg å løfte 200kg?
Er det logikk i dette?
Prøvde og lete og lete i forumet, med det var så og si håpløst å finne frem til målet mitt. Og det var veldig vanskelig å finne bilder, så på profiler og slikt, veldig vanskelig og uoversiktelig forum.
Kan noen komme med linker eller bilder på skuldre, armer, nakke, bryst, mager, rygg, ben etc. Slik at jeg lettere kan besrive hva jeg vil ha. For de som kommer med bilder må da tåle og få høre kommentarer både posetivt eller negativt. Smak og behag.
Fant dette selv, håper personen ikke tar seg nær.
http://www.fitnessprat.no/forum/showthread.php?t=8644
Side2 (en slik arm, mer eller mindre)
Bak dobbel biceps (slike skuldre, mer eller mindre)
Hvordan denne kroppen kan bli slik en ønsker mine 187cm fordelt på 73kg for tiden er for lite, vet heller ikke om det er fett kg eller muskel kg som skal til for å komme dit jeg vil, hehe men for å beskrive hvor jeg vil må jeg ha bilder
Det jeg mente å bli et mål.
Det er jo veldig mange som trener for å kunne sloss og ikke minst går på kampsport for å bli bedre å sloss og som kun er ute etter bråk og oppsøker og prøver å lage bråk. Er en pingle så er en vel ofte et lett bytte, noen ganger for lett og for kjedelig, større folk har noen mer reskpekt for, men det jeg tenker på er holdningen deres. Han tror han er sterk, skal nok klare å banke ham, skal vise ham. Han blir en utfordring, dette kan bli kjekt osv. Har alldri vært ute etterbråk og heller ikke havnet i bråk. Frister også og ta selvforsvar, slikt at en har mulighet dersom en må forsvare seg. Og nei trener ikke for å ditt og datt, for at jeg har lust til å nå mitt mål og se slik ut.