Viser resultatene 1 til 8 av 8

Tråd: Kvinnebyggingen er død

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18

Kvinnebyggingen er død

For de som følger med på den parodien med kvinnebygging , denne karen har et fint syn på saken !

Det er to ruter til å passe sammen med IFBB. Enten de kan akseptere sporten for hva det er, leverer mat til det visste som har tålt det for det forløpene en halv tiår, eller de kan starte til å erodere de stiftelsene i et forsøk til å lage det mainstream og piss av de etablerte fansene i håpene av matlevering til en folkemengde det aldri vil tegne.

Allow me to just go for pure honesty here, and **** who I might offend.

Hvis jeg var en kvinne i FBB, jeg ville være en huskeliste til borte fra å storme AMI/Weider kontorer og dra post# på alle arbeidstakerne. De tar alt disse kvinnene arbeider slik hard for og kaste det all borte i håpene av titillating folk som ikke har noen interesse i en bb ikke viser seg noen materie hva de tilføyer til det.

La meg starter av med dette : Jeg ikke liker figur. Jeg akkurat gjør ikke. Det er en bikini konkurranse, er det en modellleting. Pikene kan være vakker, de kan være i anstendig form, men de har null forretninger værende tilknyttet med IFBB. IFBB er en bodybuilding føderasjon, og pikene i figur er ikke bodybuilders. Jeg føler dårlig for dem ofte fordi det er null rhyme eller grunn for hvorfor en pikeseier over andre. Hvis du sitter og ser på bilder av en git bodybuilding konkurranse, hann eller kvinne, du kan se hvorfor vinneren vant. Figur, hva er det ? Hva er kriteriene ? Femininity ? Hvordan du definerer det ? Du kan ikke, kan dommerene ikke, ingen boks. Jeg kan ikke fortelle forskjellen mellom en FHM dekselmodell og Figuren Olympia vinner. Det er nesten som regel er «tar vakker pike, diett henne ned, tilføyer swimsuit». Bam. Figur.

Helse er en strekning som del# av utstillingen, i min mening. Athleticism er ikke del# av bodybuilding, og hvis de kastet hanngymnastikk inn i Olympia viftene ville dra ballistic på grunn av hvordan feilplassert det ville synes. Videre der ikke er noen måte til å dømme «helse» blir basert på en gymnastikkrutine, er det i grunnen en danskonkurranse. Uansett hvem kan gjøre de selsomeste dansene seier. Hvordan dette fjern er seg forholdt til bodybuilding ?

Imens FBB er den siste bastion av sann bodybuilding for kvinner og de faor den minste støtten. Først denne bullshit blir med med downsizing, nå vektene klassene er dradd. Her er nyheter avgasser antall en AMI : Hvis du avskaffer vektklasser, må til å fao de lettere kvinnene større i rekkefølge til å konkurrere med det tungere. Hvis du vil femininity til å returnere til IFBB, blir befridd av vektklasser er et forferdelig trinn til å ta.

Ikke at jeg tror femininity har noe forretning værende et del# av kvinnelig bodybuilding. Slik i grunnen vi har faott figur, en konkurranse som dømmer femininity, og nå bodybuilders blir straffet for være feminin nok eller også stor. Ledningen starter til å sløre mellom de to. Hva hell ?

Jeg kvantifiserte de siste nyhetene avgasser fordi her er #2 : bodybuilding ikke har noe til å gjøre med seksuell attractiveness. IFBB gjør denne dritten til kvinnene på grunn av hooplah omkring dem om se «også maskulin». Godt hva lager dem ser maskulin ? Musler og et mangel av kroppfett. Facial kjennetegnene kommer til å skje uansett og i mange tilfeller er hvordan kvinnene så tidligere i deres liv likevel.

Jeg sverger det av og til føler som guys i pris av den kvinnelige siden av IFBB er akkurat desparate til å gi den rette guys i publiket av til noe til å rykke. Hvis vi burder gjelde de samme standardene til hann bodybuilding som vi gjaldt for kvinnelig bodybuilding, det følger ville skje :

1) det ville være en gymnastikkkonkurranse. Den Junior breakr ville vinne hvert år.

2) dommerene ville være kvinnelig og noe konkurrent ikke mente ****worthy ville bli relegert til bunnen av konkurransen. Den nye Herren Olympia er 200 pund selv, seks fots høy og har 10% kroppfett og liten bein. Punkt er tatt av for små pakker eller «gir en bruttosum av vener». Barberte bryst er faseinndelt ut fordi, i motsetning til FBB, er en komplett skallet kropp «ikke maskulin».

3) det er nå en «Physique» konkurranse hvor menn i boxer shorts står rundt og ser vakker. Vinneren ser pussig som vår ny Herr Olympia, bare 10kilo lettere.

4) Alle som noensinne støttet en konkurranse ville forlate det fordi nå det er tydelig for homofile menn og kvinner som helst vil falle over og gni deres skjeder.

5) Den hele føderasjonen blir komplett shunned ved mainstream sportmedier, mere slik enn noensinne, fordi det er kunner som en tynt-tilslørt skjønnhetskonkurranse og har bestemt seg den «framgangen» er unødvendig. Noen som pleide å kreve til å være en bodybuilder gjemmer deres gamle magasiner i skam.

6) AMI/Weider sammenbrudd, skuller bodybuilding taper dets støtte. Den eneste begivenheten som faor noen penger er ASC, og bare at på grunn av de militære kunstene og strongman begivenheter.

Hvis jeg var i pris, ville bli dradd figur, helse bare ville være på ASC med de andre friidrett konkurransene, og der ville ikke være en goddamn regel i FBB rulebook som var ikke i hannen versjonen. Fru Olympia burde bli dømt av den samme goddamn critera som Herr, vinneren burde ha det best tilspisser seg, de største muslene, og det beste forholdet. Jeg ikke meg bekymrer hvis kvinnen ikke har noen tits og en ZZ Øverst skjegg, hun har faott den beste physique, burde vinne hun goddamn konkurransen.

Vekt klassifiserer ? Sikker, fører ‹em i. Jeg motvirker dem på hannen siden av ting bare fordi det er en kjempestor rift på den siden mellom estetisk/masse, men det er ikke spørsmål av seksuell attractiveness da er problemet med FBB, og følgelig vektklassekriger ikke ville være som sannsynlig.

Og jeg er gjennom.

Brukt oversettingsprogram så all tekst er sikkert ikke 100%
    Sist endret av NK; 22-09-07 kl 08:24

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    bump

Holy blood - III Christ sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Finnes vel ikke en engelskversjon?
    Klarte ikke helt å lese det der.
    Oh, the boy's a slag... The best you ever had.

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Hehe

La den ut i engelsk da jeg postet den i 2005 men fikk ikke mye respons her på forumet så jeg kjørte den bare gjennom oversetter og bumpet den nå , har ikke lenger den engelske versjonen.

Ser den er litt vel flatt oversatt ja

Silver Member Yvonne sin avatar
    Ble medlem
    09-2006
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av NK Vis post
    Hehe

La den ut i engelsk da jeg postet den i 2005 men fikk ikke mye respons her på forumet så jeg kjørte den bare gjennom oversetter og bumpet den nå , har ikke lenger den engelske versjonen.

Ser den er litt vel flatt oversatt ja
    synd egentlig... for det lille jeg fikk ut av en stor sammenheng gjorde at jeg fikk lyst å lese mer...
    Skriver ut og leser senere jeg

Silver Member Lean01 sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Haha, det ser jo ut som noe anders kunne skrevet

Bronse Member
    Ble medlem
    04-2007
    Alder
    21
    Det der må jo være et oversettelsesprogram ala babelfish eller noe? Virker som hvert ord er oversatt direkte fra engelsk uten å forandre ordstilling og grammatikk. Henger jo ikke på greip...

Medlem
    Ble medlem
    01-2007
    Alder
    33
    ZZ Top beard = ZZ øverst skjegg, hehehe

Lignende tråder

1. Hvorfor (hadde vært morro å visst)
    By NK in forum Trening
    Svar: 69
    Nyeste innlegg: 11-07-05, 11:27
  2. Litt morro med Gregg Valentino