Viser resultatene 1 til 8 av 8

Tråd: Kyssesyke..

Superior newbie craq sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Alder
    26

Kyssesyke..

Var med legen å fikk vite det idag.
    veldig kjipe greier:/
    noen andre som har hatt det her?
    skal man ikke trene noe som helst i det hele tatt?
    No Pain No Gain

Gold Member Cera sin avatar
    Ble medlem
    04-2003
    Du skal som regel ikke trene nei, når du evt. skal begynne å trene igjenn må du diskutere med legen din.

Gold Member Omen sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    30
    Jeg var også hos legen igår + idag. Tok blodprøver så han sa det kunne ta 1-2 uker før de fikk svar på om jeg hadde kyssesyken. Begynnte med at jeg fikk vondt i halsen på morgene lørdag og ble mye verre utover dagen, feber uvel i kroppen og veldig vondt å svelge. Hvilke symptomer fikk du? Hvordan fant de det ut samme dag egentlig? Tror du at du er smittet gjennom kyssing?

Medlem tjah sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    23
    jeg hadde det en gang i fjor.. fikk gudskjelov en "mild" kyssesjuke.. bare tre mnd uten trening, men pleide å gå meg en tur i det tempo at jeg ikke anstrengte meg veldig.. har du fått vite sånn ca hvor lenge du har det? er no herk

student Dolph sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Alder
    24

Thumbs down

har nettopp hatt det, maks drit spesielt psycho vondt i halsen perioden:S mista mange kilo og styrke på den symptoner er slapp og trøtt oftere, når du har fått den sikkelig får du hovne kjertler på halsen og ikke sjangs å svelge noe nesten. Blir sikkelig lazy

Gold Member Omen sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    30
    Vond hals skal vel gå over etter ei uke? Går vel ikke ann og kjenne etter selv om man har hovne kjertler? Hvor lenge varte den for din del dolph?

Fikk akkurat tlf fra legen om at han ikke kunne se noen antydninger på blodprøvene som er gjort idag som tilsvarer kyssesyken, så vi får vente og se til endelige svar som kommer etter ca 1-2 uker. Da han kjjente/knadde på magen klarte han ikke å kjenne noe milt hos meg ei heller fikk jeg vondt så kanskje det er et håp?

Bronse Member
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    27
    jo man kan kjenne på halsen at det er noe kule lignende greier som ligger like under huden(kjennes ihvertfall ut som det).

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    01-2005
    Vond hals kan vare over 4 uker, hvis du får streptokokker (noe de fleste får "vedsiden" av kysseyken). Fikk 2 antibiotikakurer for dette, så jeg vet hvordan du har det.. :P
    Kysseyken smittes via dråpesmitte forresten..

Er gla jeg fikk en litt mild form for kyssesyken, men gikk ned mange kilo, og ble veldig daff de to første ukene med trening etter kyssesyken. Men når du har fått klarmelding fra legen, er det bare og trene opp de musklene igjen

Lignende tråder

1. Lever betennelse... kyssesyke... BLÆÆÆÆ!
    By Sikko in forum Kosttilskudd
    Svar: 10
    Nyeste innlegg: 29-03-04, 21:24

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.