Viser resultatene 1 til 3 av 3

Tråd: Lage treningsstudio i kjelleren.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    04-2007
    Alder
    32

Lage treningsstudio i kjelleren.

Min samboer og jeg har tidligere vært svært aktive på gymmen. Det har vist seg å være vanskeligere etter at vi stiftet familie for 2 år siden. I tillegg har vi brukt siste året på husbygging. Nå har vi imidlertid flyttet inn i vår nye bolig, og ønsker å innrede et rom i kjelleren til et minigym. Rommet vi har planlagt å bruke er 45m2.
    Vi har allerede kjøpt inn et kraftig knebøy/benkpress-stativ med løs skråbenk og olympiastang + 140kg i vekter i tillegg har vi manualer og stang med rundt 70kg. Dette utstyret har allerede rukket å bli godt brukt etter bare 2 måneder. Vi ser nå på et nedtrekksapparat, et chins/dipstativ, sykkel og crosstrainer. Er det noen her som har råd eller anbefalinger for å får et mest mulig komplett gym til en overkommelig pris?

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Ville sett meg rundt etter brukt utstyr, dette kan fåes til en overkommelig pris og man kan gjøre noen bra kupp sånn sett. Har du dempeputer, en benkpress og knebøystativ har du kommet langt allerede, sleng på noen speil, en nedtrekk, chins/dipsstativ og noen hantler og benker har du det du trenger. Sittende tåhev kan vel ikke være så dumt heller
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Bronse Member surhetsregulere sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    ...

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder