Jepp... Var på en blodprøve hos legen her for to måneder siden etter en del problemer med konsentrasjon og trøtthet. Tok en 2 ukers tid før jeg fikk svaret og da med beskjed om Latent Hypothyreose (Lavt stoffskifte). Jeg ble litt i tvil om hva dette sier for treningen og forsøket mitt på kosthold, men fikk ikke noe direkte svar på dette. Jeg har selvfølgelig merket at jeg blir fort trøtt på trening, gjesper mye, og kunne helst haover hele forsøket. Men jeg kjemper meg igjennom og prøver så godt jeg kan å ta overhånd. Skal til ny kontrollprøve igjen neste måned, og da lurer jeg på...
Er det noen som har noe greie på dette? Noen som vet hvilken innvirkning lavt stoffskifte kan ha på trening osv? :svak:
Bingo--->

LinkBack URL
About LinkBacks
over hele forsøket. Men jeg kjemper meg igjennom og prøver så godt jeg kan å ta overhånd. Skal til ny kontrollprøve igjen neste måned, og da lurer jeg på...
Svar med sitat
)

. Han startet meg lavt og vil bygge seg opp. Men på de siste ukene har jeg lagt på meg 7 kilo og er nå ikke fornøyd. De 4 siste ukene har jeg spist salat og drukket vann og spist frukt og proteiner, og har lagt på meg 3 kilo... fasinerende..