Viser resultatene 1 til 10 av 10

Tråd: Lateral Deltoids

Superior newbie -Makaveli- sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    27

Lateral Deltoids

Kjører disse øvelsene på skuldre-programmet en gang i uka:

Militærpress*
    Nakkepress*
    Sidehev/Upright Row
    Peck-Back*
    Shrugs*

Men, sliter no helt sykt med øvelser som går direkte på Lateral Deltoids, ala Sidehev, Upright row og lignende. Har prøvd de fleste, men får bare sykt vondt og klarer ikke å løfte en brøkdel av hva jeg tar på de andre øvelsene som ikke går direkte på laterals.

Spørsmålet er da altså: Burde jeg fremdeles pushe på med Sidehev, stående roing til tross for at det gjør direkte vondt med selv de letteste hantlene/vektene, merk deg, skuldre fungerer helt perfekt ellers, ikke noe ubehag i det hele tatt utenom på øvelser som tar direkte på laterals. Eller skal jeg gi faen i disse øvelsene å satse på at de får tilstrekkelig med juling fra de andre øvelsene?
    Norkost iz da shiznit foe shizzle mah nizzle!

Bronse Member Zenox sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    27
    kjenner du smerten uansett belastning?

Hvis ikke så ville jeg ha prøvd meg frem og bare kjørt veldig lett, og øket på etter en måneds tid ca. Og sett hvordan ting har utvikla seg til da.

Om det fremdeles gjør vondt, så ville jeg vurdert å kutte ut de enkelte øvelser.

Sier ikke dette er fasiten, men det kan være verdt et forsøk
    Zenox

What doesn't kill you makes you stronger

Superior newbie -Makaveli- sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    27
    Nei, kjenner ikke så mye hvis jeg kjører ekstremt lavt, men da kunne jeg ha holdt det gående veldig lenge med uttalige repetisjoner uten noen effekt styrke-messig. Og det er jo ganske frustrerende. Det merkelige er at det føles ikke ut som om det er skadelig-vondt, er som om muskelen nekter å dra seg sammen og løfte vekta etter 1-2 reps.

Men, får følge rådet ditt en stund framover å se hvordan det utvikler seg.

Thx. ;-)
    Norkost iz da shiznit foe shizzle mah nizzle!

Superior newbie jess mAn sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    22
    Holder du armene helt strak under sidehev? Jeg tar med et lite knekk i albuen, føler da at jeg får det mer konsentrert på skuldrene. Får heller ikke det knekkelyden i skulderen.

Vertikal roing klarer jeg ikke og har heller ikke klart det fordi det gjør så vondt i skuldrene

Men prøv med et lite knekk i albuen.
    "Working Hard beats great talent, when great talent fails to work hard"

Medlem The maskin sin avatar
    Ble medlem
    12-2005
    Alder
    23
    kjørde sidehev med litt knekk i albuene men hadde ik noen god framgang me det så jekk over til sidehev i maskin å den funker som bare det! synst det blir så mukje fjusk i sidehev med manualer(for min del)
    Say it!
    Believe it!
    Echieve it!

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    06-2005
    Alder
    23
    sidehev i maskin funker som bare det for meg. hadde litt samme problem.. ja du er fæl til å jukse robin hehe neida

Ble medlem
    12-2005
    Alder
    23
    hehe den e fin..! hehe kjenne eg dg eller? kan ik huska eg har snakt me dg innpå her før?:-S
    Say it!
    Believe it!
    Echieve it!

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    27
    sidehev skal kjøres med "knekk" i albuene, både i maskin og med manualer eller kabel. Maskin er ikke bra nok. det er som regel heller ikke nok vekt der. jeg har bare sett 100kg på de maskinene, men det er jo heller ikke ikke reelle kg pga alle trinsene.
    Zenox

Ble medlem
    12-2005
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av Zenox
    sidehev skal kjøres med "knekk" i albuene, både i maskin og med manualer eller kabel. Maskin er ikke bra nok. det er som regel heller ikke nok vekt der. jeg har bare sett 100kg på de maskinene, men det er jo heller ikke ikke reelle kg pga alle trinsene.
    hehe..! ik nok vekte på sidehev maskinene?looser ska vere okse for å klare alle kg på sidehev maskinene på gymmen vår, så at det ik er nok vekter er nok det miste probleme..!
    Say it!
    Believe it!
    Echieve it!

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av The maskin
    hehe..! ik nok vekte på sidehev maskinene?looser ska vere okse for å klare alle kg på sidehev maskinene på gymmen vår, så at det ik er nok vekter er nok det miste probleme..!

har de mer enn 100kg på de apparatene? om ikke så blir det fort litt lite. Dessuten vil jeg påstå at det er bedre med manualer. Man vil da få med muskler man ikke får med i manskinen. Du kommer ikke like langt i en maskin. Brukte maskin selv på øvelsen sidehev, men måtte over til manualer da det ble for lite vekt på manskinen.

Det kan føles litt kjipt å gå over fra maskin til manualer, du går fra 100kg i maskinen til 12kg's hantler i hver hånd... det er en vanesak
    Zenox

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.