Viser resultatene 1 til 18 av 18

Tråd: Legge på seg muskler.

j0m
    j0m er ikke aktiv
    Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    01-2007

Legge på seg muskler.

Okey! Da er jeg i gang med å spise sunnere, og mere enn hva jeg er vandt til. Kostholdet går veldig bra nå.
    Men når det gjelder trening, så lurer jeg på hva som er best for å bygge masse. Målet mitt er å bli større, ikke sterkere.
    Hører så mye forskjellig, men er det noen som kan gi et konkret svar på det? Sikkert noe som fungerer forskjellig på noen enn andre.
    Men tunge vekter, få reps, eller mange reps og lettere vekter? Folk sier så mye forskjellig..
    Og er det forskjellig på noen øvelser? At noen skal ha få reps og andre mange?
    Husk, målet er å bli større.

FV
    FV er ikke aktiv
    Rusbrus-prinsen FV sin avatar
    Ble medlem
    11-2006
    Større men ikke sterkere? Tørr jeg spørre hvorfor?
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

j0m
    j0m er ikke aktiv
    Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    01-2007
    Gjør selvsagt ikke noe om jeg bli sterkere. Ikke noe minus, men målet mitt er kun i bli større.

FV
    FV er ikke aktiv
    Ble medlem
    11-2006
    Ok, så styrke blir bare en bonus for deg. Du vil bli feit mao. Bare til å spise alt du klarer å litt til, masse feit mat, junk etc. Jeg prøvde å legge på meg i 3-4 år, totalt nytteløst til jeg begynte med styrketrening, da gikk jeg opp mange kg.
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

j0m
    j0m er ikke aktiv
    Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    01-2007
    Nei! Vil ikke bli feit! Spiser sunt å næringsrikt, vær 2-3 time og spiser mye!
    Vil ha mer muskelmasse.
    Har bare lest at en strongman og bodybuilder trener på forskjellige måter.. Hvordan trener da en bodybuilder i forhold til en strongman?

Banned
    Ble medlem
    10-2006
    Hvis du blir noe av styrkeløfter eller bodybuilder er det avgjort BB.

j0m
    j0m er ikke aktiv
    Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    01-2007
    hæ? :P

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    For å bli større må du bli sterkere, det sier seg jo selv... Løfter du 10kg i curl nå x10reps... og bare spiser masse men ikke har progresjonen i verken reps eller vekt blir det ikke nå mye muskelmasse gitt.
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Banned
    Ble medlem
    10-2006
    legg på mer og mer vekt hele tiden og ta få reps som 5-8.

Sjekk ut hva som funker best for deg, og sett både og bli sterkere og bli større som mål.

Litt tullete og bare ville bli større uten og bli sterkere.(siliconarmer funker da)

j0m
    j0m er ikke aktiv
    Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    01-2007
    Men det er vel to forskjellige måter å trene på? Om man vil bli større eller sterkere. Sier ikke det at man bli større uten å bli noe sterkere, men jeg vet man kan bli sterkere uten å bli noe større..
    Skjønner at man blir sterkere, men vil ikke bare bli sterkere, uten å bli noe større.

Når et gjelder kosthold.. Har lest om ABCDE metoden, men ser mange mener den bare er tull..
    Og noen sier at man skal variere på kostholdet, for at ikke kroppen skal vende seg til det.. hva egner seg best egentlig? å spise mye hele tiden? eller i perioder, som ABCDE metoden?

FV
    FV er ikke aktiv
    Ble medlem
    11-2006
    Største forskjellen på en styrkeløfter og fitnessutøver er nok kosten. En fitnessutøver har en mer strickt kost, mens en styrkeløfter stort sett kan trø i seg så mye han vil. Utenom dette, så trener de litt forskjellig. Styrkeløftere vil trene for å bli sterkere i baseøvelser som benk, mark og bøy, å trener deretter. En fitnessutøver skal ha alt, å vil derfor trene litt "bredere", med isolasjonsøvelser, litt annet oppsett på reps osv. Størrelsen vil automatisk komme, men det vil jo avhenge litt av hvilken type kropp du har. Jeg er selv 190+, så det vil jo være mye verre for meg å se stor ut, enn en tass på 170.

j0m
    j0m er ikke aktiv
    Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    01-2007
    Begynner å få et bilde av ting nå ja..
    Men når det kommer til kostholdet da? Som jeg spurte om i sta:
    "Når et gjelder kosthold.. Har lest om ABCDE metoden, men ser mange mener den bare er tull..
    Og noen sier at man skal variere på kostholdet, for at ikke kroppen skal vende seg til det.. hva egner seg best egentlig? å spise mye hele tiden? eller i perioder, som ABCDE metoden?"

Svigermor's drøm voids sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22
    Sitat Opprinnelig skrevet av j0m Vis post
    Begynner å få et bilde av ting nå ja..
    Men når det kommer til kostholdet da? Som jeg spurte om i sta:
    "Når et gjelder kosthold.. Har lest om ABCDE metoden, men ser mange mener den bare er tull..
    Og noen sier at man skal variere på kostholdet, for at ikke kroppen skal vende seg til det.. hva egner seg best egentlig? å spise mye hele tiden? eller i perioder, som ABCDE metoden?"

Med et variert kosthold, karb med lav GI, mye prottis, sunt fett samt multivitaminer så kommer du langt. Er ikke noe hokus pokus.
    Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups

- Pricilla Queen of the Dessert -

j0m
    j0m er ikke aktiv
    Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    01-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av voids Vis post
    Med et variert kosthold, karb med lav GI, mye prottis, sunt fett samt multivitaminer så kommer du langt. Er ikke noe hokus pokus.
    Det er vel ca. sånn det ligger ann nå! Men multivitaminer?

FV
    FV er ikke aktiv
    Ble medlem
    11-2006
    Multivitaminer er selvfølgelig bra. Leste litt om denne ABCDE-metoden din på iform. Kan jo ta det eksempelet jeg leste om. Han veide 72,4 kg da han startet på dietten, gikk på den i over 2 mnd, å veide 72,6 da han var ferdig. Dette var en diett som lovde 1 kg muskelmasse i mnd eller hva det var. Tror du dette er en diett for deg?

j0m
    j0m er ikke aktiv
    Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    01-2007
    Nei egentlig ikke..
    men når det gjeler multivitaminer, vet hva vitaminer er, men multivitaminer?

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Vitaminkompleks med forskjellige vitaminer i.
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

j0m
    j0m er ikke aktiv
    Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    01-2007
    Jaok, det tar jeg noe av i all fall, vet ikke om det er riktig, og nok. Mye erfaringen på vitamin siden har jeg ikke, selvom jeg kunne trengt det. skal lese litt om det jeg, klarer meg litt på egenhånd også.
    Takk for hjelpen jeg har fått til nå!

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.