Viser resultatene 1 til 12 av 12

Tråd: Legger

Hetromeno! metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004

Legger

Noen som har noen gode strategier for å bygge grotesk muskulatur i leggene?

Selv er jeg forbannet med lange lemmer og tilsvarende muskler, leggmuskulatur er markert og fin, men de blir for små.
    En venn av meg har riktignok vokst 4cm på begge legger ved å trene de to ganger i uken, med skikkelig utstrekk mellom hvert sett. Så jeg er nettopp igang med et hermeprosjekt akkurat nå.
    Varrierer mellom leggpress sittende og stående, i tillegg til favoritten min som er leggpress i beinpressmaskin. Med strekking mellom settene, som nevnt.
    Jeg trener alltid leggene veldig tungt, grunnen til dette er at jeg innbiller meg at leggene trenes lett av ren gåing og løping. Og at det derfor er nødvendig å trene med maksimal motstand, men er det kanskje her jeg har bommet? For jeg kan ikke akkurat vise til blendende resultater på denne muskelgruppen, til tross for å ha trent de kjempetungt i 5-6år. Nå skal det sies, at leggene mine, akkurat som armene mine, egentlig er større enn de ser ut for meg i speilet. Dette er pga de lange lemmene jeg nevnte, armene på 44cm blir små på mine 192cm, og det samme gjelder da leggene, som jo er litt større enn det.

under construction GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    legger er et problem område hos flere.
    man kan trene tungt, reps, flere ganger i uken osv og faktiskt fortsatt så vokser ikke leggene til det nivået man ønsker! det er desverre bare en genetisk irreterende greie man ikke får gjort alt for mye med...

jeg for min del fant ut at leggene vokste best på å varriere øvelsene, kjøre dem strikt med flere reps og ikke alt for tungt.
    meeen fortsatt vokser dem ikke fort nok og i takt med resten av musklene.
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Hetromeno! metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Jeg ser også en stor forskjell mellom meg selv og mine brødre, både eldre og yngre bror har helt råe legger uavhengig av trening. Vi har funnet ut at grunnen til dette må være at de begge var overvektige helt til de begynte å trene, som bevis på denne teorien, har vi nevnt Marve Fleksnes, som også har bra legger etter å ha bært en tung mann. Jeg derimot var i andre enden, lang og tynn. Helt til pubert og trening ble gavmilde mot meg og ga meg bra med muskelmasse i overkropp og lår.

Faktisk må jeg påstå at leggene mine var på sitt beste når jeg faktisk ikke trente de i det hele tatt, men istedet kjørte cross og atv hver dag.

Judge, Jury & Executioner Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Årets FPmedlem 2011 TheRat sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av metromeno Vis post
    grunnen til dette må være at de begge var overvektige helt til de begynte å trene
    Kan godt stemme det du sier her. Eg har altid vært tung, også før eg blei feit, og eg har svære legger. Det er faktisk den kroppsdelen eg har fått flest komplimenter for opp igjennom tidene.
    Of all the things I've lost I miss my mind the most.

member jenta_a sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23
    eg har enorme legger (ihvertfall i fforhold t resten av musklene, som e ganske usynlige) men trene di sjelden direkte gjennom styrketrening, kun gjennom sykling og spinning.
    jeg er ikke tynn, jeg har bare liten muskelmasse

The blogg =)

Raygunz Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Legger er litt som biceps, at de ikke trenger så mye restitusjonstid som andre muskelgrupper. Anbefaler deg å bombardere leggene på trening for å se om det har noen effekt.
    Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!

Underdog
    Ble medlem
    09-2006
    Alder
    23
    Legger er noe dritt. Jeg er desverre begavet med tilbakestående gener og når jeg i tilegg har veldig høye legger, så blir de ikke seende bedre ut, nå som jeg har blitt en bokser. De ser nesten anoretiske ut.
    nicolas is my name, and weightlifting is my game

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Det som har fungert på meg er rest pauser og stretching med ekstra belastning etter treningen er ferdig. Jeg har ingen monsterlegger, men de vokser nå litt å litt.

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    hiv på deg tung sekk og ut å gå i terrenget noen dager i uka..

Raygunz Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av PG* Vis post
    hiv på deg tung sekk og ut å gå i terrenget noen dager i uka..
    På tærne
    Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!

Underdog
    Ble medlem
    09-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av macho271 Vis post
    På tærne
    Eller på hendene, da får du de massive skuldrene!
    nicolas is my name, and weightlifting is my game

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.