Noen som har noen gode strategier for å bygge grotesk muskulatur i leggene?
Selv er jeg forbannet med lange lemmer og tilsvarende muskler, leggmuskulatur er markert og fin, men de blir for små.
En venn av meg har riktignok vokst 4cm på begge legger ved å trene de to ganger i uken, med skikkelig utstrekk mellom hvert sett. Så jeg er nettopp igang med et hermeprosjekt akkurat nå.
Varrierer mellom leggpress sittende og stående, i tillegg til favoritten min som er leggpress i beinpressmaskin. Med strekking mellom settene, som nevnt.
Jeg trener alltid leggene veldig tungt, grunnen til dette er at jeg innbiller meg at leggene trenes lett av ren gåing og løping. Og at det derfor er nødvendig å trene med maksimal motstand, men er det kanskje her jeg har bommet? For jeg kan ikke akkurat vise til blendende resultater på denne muskelgruppen, til tross for å ha trent de kjempetungt i 5-6år. Nå skal det sies, at leggene mine, akkurat som armene mine, egentlig er større enn de ser ut for meg i speilet. Dette er pga de lange lemmene jeg nevnte, armene på 44cm blir små på mine 192cm, og det samme gjelder da leggene, som jo er litt større enn det.

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat