+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 14 av 14

Tråd: Legger

Kliss nytt medlem Odin is on a distinguished road
    Ble medlem
    03-2002
    Hvordan trener dere leggene?
    Sett, reps, øvelser??

Medlem Number1 er beryktet på disse kanter
    Ble medlem
    03-2002
    Leggene mine trenes konsentrert med kun 1 øvelse. I og med at leggene får sin del når jeg kjører knebøy samt markløft så er dette noe jeg må ta hensyn til når jeg trener legger alene. Jeg kjører Calf Raise (som regel 4 sett, etter feeling, og mellom 7-12 reps. Jeg anser denne øvelsen som svært bra da jeg kjenner det tar utrolig godt i leggene.

Vic
    Vic er ikke aktiv
    Kliss nytt medlem Vic is on a distinguished road
    Ble medlem
    03-2002
    Bruker gjerne to øvelser à 1-3 sett, totalt 3-5 sett. Reps-tallet ligger i perioder så lavt som 5-7, og i perioder rundt 12. Trener vanligvis leggene samme dag som lårene.

Favoritten er leggpress i 45gr. beinpressmaskin, men jeg varierer øvelser relativt ofte.
    See me hustle, Feel my muscle,
    Pumping Iron.
    Stretching my bullworker,
    I'm heaving on my weights.
    See me flex my delts and pecs
    - I'm Pumping Iron.

Medlem DaExtreme is on a distinguished road DaExtreme sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Må man trene leggene ?
    De er jo under ganske høy belastning når man trener lårene og ikke minst jogging.
    Husker en tid tilbake da jeg hadde store problemer å gjøre kardio pga at det gjorde vondt i leggene. Jeg slet med dette i flere uker og jeg er livredd å oppleve dette igjen (særlig nå på diett).

Medlem emokid is on a distinguished road
    Ble medlem
    07-2002
    Jeg trener bare 3 sett på leggene, det er alt egentlig. Er enig i deg at leggene får nok juling på jogging(springing/fotball i mitt tilfelle), + at lårcurl tar en del i leggene hos meg.

www.kalibergym.no Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Stående calfraises 2x15-20
    sittende calfraises 2x15-20
    legger i beinpressen 2x15-20
    "Eat more women!! They are high in protein :) "

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Jeg trener legge på tirsdagene, sammen med mage. og på lørdagene, sammen med resten av beina.

tirsdag:
    Stående tåhev: 4x25
    Tåhev på en fot: 4xmax

Lørdag:
    Sittende tåhev: 3x30
    Tåhev med beinpressmaskin: 3x20

Superior newbie bruker slettet Ukjent bruker
    Ble medlem
    04-2002
    Alder
    26

legger

Tren Tåhev med person på ryggen 4x 25, da blir det reaksjon

www.kalibergym.no Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Såkalte donkey raises... Blir for lite med en person på ryggen for de aller fleste....

NK
    NK er ikke aktiv
    Chief executive officer NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Interessant at det var så mage FORSKJELLIGE svar på dette spørsmålet..

Men HAR dere legger da !!

Er det noen som kan fortelle meg om de har hatt ordentlige resultater ved å trene slik de gjør ??

Gjerne fortell leggstørrelse økning de siste par årene ved å trene leggene slik det beskrives.

Ble medlem
    03-2002
    Nei, tynnt med legger. Har akkurat nok til å bære meg selv

Progresjon har jeg ikke. Rundt 49cm fortiden med en kroppsvekt på 110,5-111kg.

NK
    NK er ikke aktiv
    Chief executive officer NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Skremmende tall 49cm :-?
    Godt at du er høyere enn meg eller så hadde jeg fått angst av å tenke på de pinglete leggene mine..
    Har ikke målt dem på over ett år men de var 45,5 cm da ops: RIPPA

Ble medlem
    03-2002
    Hvor høy var du igjen? 175-180cm et sted? Ligger igjen litt vekst vann og noe fett på leggene. Mest ned mot anklene liksom hvis du forstår hva jeg mener? hehe Mye av legg/beinmuskalturen har jeg i fra mange år med fotball,langrenn,skihopp,sykling og alt det der. Mest nå det siste året jeg har tatt fatt på beintreninga, leggene har jeg dog slengt innom en tur i ny og ne stort sett hele veien ops:

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    171cm

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Til dere som legger ut artikler osv..
    By Yngwie in forum Trening
    Svar: 0
    Nyeste innlegg: 22-06-05, 20:21
  2. Doggcrapps treningsprinsipper oversatt til norsk
    By ambiguous in forum Trening
    Svar: 13
    Nyeste innlegg: 15-02-05, 10:49
  3. Doggcrap-trening oversatt til norsk!
    By Oracle in forum Trening
    Svar: 8
    Nyeste innlegg: 24-10-04, 16:32
  4. Legger man på seg ?