Viser resultatene 1 til 2 av 2

Tråd: Leggtrening i benpress maskin! funker fett!!

Keep Going! futuredome sin avatar
    Ble medlem
    08-2003
    Alder
    29

Leggtrening i benpress maskin! funker fett!!

Har slitt litt med den gode (skamvonde) brenninga i leggmusklene de tidligere treningene. Idag var jeg mer gira siden jeg hadde karbo i vannflaska under hele treninga (pleier bare ha rent vann) og ville teste litt forskjellig.

Har sett mange kjøre leggene i benpressmaskinen og tenkte jeg skulle prøve.

Ikke 100% strake bein men litt bøy i knærne slik jeg fikk mer bevegelse i ankelen og fikk presse helen så langt ned jeg kunne gå og skjøt opp igjen og holdt litt. Sent ned og holdt litt i bunn og opp igjen. *SMERTE*

Super digg øvelse, traff skikkelig bra og anbefaler dere som sliter med kontakt i leggene til å prøve denne.

God helg! Mine legger skal få en velfortjent taco i kveld
    Beeing a Body Builder isn't everything, it's the ONLY thing!!

Judge, Jury & Executioner wannabeROCKY sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av futuredome Vis post
    Har slitt litt med den gode (skamvonde) brenninga i leggmusklene de tidligere treningene. Idag var jeg mer gira siden jeg hadde karbo i vannflaska under hele treninga (pleier bare ha rent vann) og ville teste litt forskjellig.

Har sett mange kjøre leggene i benpressmaskinen og tenkte jeg skulle prøve.

Ikke 100% strake bein men litt bøy i knærne slik jeg fikk mer bevegelse i ankelen og fikk presse helen så langt ned jeg kunne gå og skjøt opp igjen og holdt litt. Sent ned og holdt litt i bunn og opp igjen. *SMERTE*

Super digg øvelse, traff skikkelig bra og anbefaler dere som sliter med kontakt i leggene til å prøve denne.

God helg! Mine legger skal få en velfortjent taco i kveld
    jupp, leggpress i 45 sled maskin (med litt bøyde ben) har jeg kjørt lenge, og det er gull!
    Man kjører jo med sikringen på også, så det er bare å mose på til man ikke klarer mer.
    Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.