Jeg så en dokumentar som het Nesten en perfekt kropp på TV2 i 2000 tror jeg, er det tilfeldigvis noen som har sett den igjen? og evt. har peiling på hvor jeg kan laste den ned?
Jeg så en dokumentar som het Nesten en perfekt kropp på TV2 i 2000 tror jeg, er det tilfeldigvis noen som har sett den igjen? og evt. har peiling på hvor jeg kan laste den ned?
fortell om den, så kanskje vi kan hjelpe. var den norsk? engelsk? svensk? hva var den om? hvem var med i den?
den heter vel ikke testosterongutta eller noe i den duren?
Klubb: Ragnarokk KFK
Meritter:
? CBB NM 2011
kom ikke til finalerunden CBB NM 2009
6. plass AF NM 2008
Var det den med han svensken ? :P
Den handlet om en kroppsbygger som het Erik og var fra bergen.. og om hva som gjorde at han fikk lyst til å bli et kjøttberg isteden for ei pingle![]()
Eneste dokumentar jeg husker fra Bergen er om han karen som måtte fjerne en del av muskelen i låret pga betennelse eller noe.
hmm, nei, det var ikke den.. Husker til og med hva dokumentaren heter, men er vanskelig å finne den igjen..
Den ble vist på Dokument 2, kanskje du kan maile de?
Stemmer at han hadde bygd om leiligheten til treningsstudio ja
Husker ikke det med at han måtte fjerne en del av lårmuskulaturen, men er jo 7 år siden jeg så den tror jeg... Muligens legre..
Stemmer at det var Dokument 2 ja, søkte etter det også...
Sender en mail til TV2 og ser om jeg får noe respons der jeg![]()
Funnet ut av dette? Skulle gjerne sett den dokumentaren
heheh han sa at han tok så store doser med hesteboler at hesten hadde blitt sjaludet va litt av ein type,huske godt den ja
Fikk faktisk ikke svar fra TV2...
Var litt vanskelig å finne ut hvem jeg skulle kontakte, for det var så mange ledere innenfor for ditt og datt..
Får vel prøve å maile noen andre innenfor TV2.
Husker den jeg også! Satte skrekken i meg angående dopingmidler.
Til og med jeg husker å ha sett den. Hehe.
Everyone is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will spend its whole life believing it is stupid.
Han var 167 elr 169 cm høy og 90 kg rippa..
Målet var 100 kg uten et gram fett som han sa![]()
Husker jeg snakket med karen et par ganger på Bergens number 1 bygger samlingsplass...Better Bodies i kløverhuset hehe.