Viser resultatene 1 til 3 av 3

Tråd: Lillehammer og omegn

MOAHAHAAAA!!! Petra Pan. sin avatar
    Ble medlem
    06-2006
    Alder
    27

Lillehammer og omegn

Min storebror begynner å bli litt inspirert etter å ha hengt på med oss i det siste når vi har trent. Men han skal gå på skole i Lillehammer i vinter, og jeg lurer da på om det er noen treningsstudioer å anbefale i Lillehammer eller omegn? Han er litt lat, så det bør ikke være så langt unna
    Han har ønske om å begynne med Thaiboxing igjen, og lurer også på om det finnes noen klubber som driver med dette i samme området?

Takker for svar
    Folk ler av meg fordi jeg er annerledes. Jeg ler av dem fordi de er like hahaha

Medlem granat sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    28
    Skal ogsaa gaa paa skole der til h0sten, og paa h0gskolen der er'e et shabby lite treningsrom som er gratis ihvertfall. Trente der ifjor, lite folk, styrer musikk selv, bare et sett med manualer som man skrur til 0nsket vekt, 2 sykler og ei m0lle. Aapent med student kort mellom 6 og 22 tror jeg.

Ellers er'e et ok treningsanlegg i haakons hall(10 min gange opp fra sentrum) som koster 1200 ellerno i semesteret. endel manualer og slikt der, men endel folk som trener der(ntg folk tror jeg). Har bare trent der noen ganger og husker det ikke helt.... benyttet meg av gratistilbudet jeg, bare for aa komme meg paa skolen iblandt

Det er ogsaa en Elexia ved "strandtorget" like ved e6, ca 10 min gange ned fra sentrum. Der er'e nok av utstyr(og folk) men det er jo typisk dyrt der. Trent noen ganger der og, men laa litt upassende til iforhold til hvor jeg bodde.... Der er'e ihvertfall diverse aktiviteter som gruppetimer og slikt.

thaiboxing har jeg ikke peiling paa.....

og hva er forresten "langt unna" for han?

Medlem eføy81 sin avatar
    Ble medlem
    03-2006
    Alder
    30
    Jeg bor 4 mil unna Lillehammer, men det var vel ikke det du lurte på

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •