Viser resultatene 1 til 2 av 2

Tråd: Liste over diverse øvelser og diverse tips.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    09-2004

Liste over diverse øvelser og diverse tips.

Heisann.

I går fikk jeg et par treningsmanualer som jeg hadde bestillt, åpna pakken og fant dermed ut at 5 KG i hver hånd var en ei fin vekt å starte med for meg. Ikke for tung, og heller ikke for lett.

For tiden har jeg ikke råd til å gå på treningsstudio. Men i og med at jeg trener mye kondiss er ikke poenget mitt å bli noe spesielt sterk, men sier ikke nei takk til å bli litt sterkere, samtidig få litt mer synelige muskler.

Med de 2 håndmanualene mine får jeg nok sikkert trent store deler av armene, skuldre og bryst, samtidig som jeg kan ta armhevinger og sittups. Har også en Ab-Swing som hjelper til med å trene underdelene av magemusklene og lårene.

Tror dere dette vil yte godt selv om jeg ikke går på treningsstudio?

Håper også at noen her kan gi meg en liste over mange øvelser jeg kan trene med håndmanualer. Sier heller ikke nei takk til øvelser jeg kan trene uten noen form for redskaper.

Hvordan bør jeg gå frem om jeg vil ha musklene mere synelige?

Har forresten også ei bøtte Whey Tech som kan hjelpe meg på vei.

Takk for alle svar.

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Jeg skal gi deg et program som er garantert å gi deg framgang.
    Men regn med at etterhvert vil du nok måtte gå til innkjøp av tyngre manualer.
    Å trene hjemme kan gi enda bedre resultater en på et studio, fordi du blir ikke forvirret av allslags maskiner. Men holder deg til gode og kjente øvelser.

Når det gjelder kosthold, så spis vanlig foreløpig. Du kan gjerne drikke en protein shake med 30g pulver og en banan rett etter trening. Men ellers bare spis sunt og godt da du ennå er ung og ikke trenger å bli for opptatt med en gang. Tren dette programmet et par måneder. Før gjerne dagbok her på forumet. Og når det har gått maks 3 måneder, gi en lyd, så kan vi oppdatere programmet med litt andre øvelser.

Ok, tren dette programmet maks annenhver dag, og lær deg øvelsene før du bruker for tunge vekter.

5-10 minutter generell oppvarming (jogging, sykling, hoppeta osv)

Utfall 3x12

Strake markløft 3x12

Kroppshevinger (undergrep) 3xmax

Push-ups 3xmax

Sidehev 3x12

Sit ups 2x20
    Ab swing 2x20

Lignende tråder

1. Slankemetoden PLUSS
    By Wannabe in forum Kosthold
    Svar: 27
    Nyeste innlegg: 29-08-05, 19:29