Viser resultatene 1 til 4 av 4

Tråd: lita, slank og vil ha.. masse muskler

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    01-2007
    Alder
    37

Smile lita, slank og vil ha.. masse muskler

Har trent i ca 2 år, og har vel fått en sterkere kropp ja. Ka ska æ ete før under og etter trening for å bygge muskler med best mulig resultat?
    Ser frem til masse råd og forslag.

FV
    FV er ikke aktiv
    Rusbrus-prinsen FV sin avatar
    Ble medlem
    11-2006
    Proteiner er jo det essensielle for å bygge muskler. Du kan jo lage en tråd under "Kosthold", så kan du legge ut hva du spiser på en vanlig dag. Under "Trening" tråden, kan du spørre etter ett treningsprogram som passer deg.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Før trening (1-2 timer) ville jeg spist et godt måltid bestående av proteinrik mat (kjøtt, fisk, fugl) og en god mengde karbohydrater (ris, poteter, havregryn etc).

Under trening syns ikke JEG det er noe særlig å innta næring. Blir lett kvalm av det. Men kanskje en isotonisk drikk?

Etter trening så bør du først innta karbohydrater, da helst med høy glykemisk index for å få insulinet i gang. Maltodextrine, dextrose eller waxy maize er pulver alternativ. Ellers så er karbohydratrike sportsdrikker en mulighet. Visst du heller vil ha fast føde så kan rosiner eller bananer være gull. I tillegg ville jeg ha inntatt en 20-30g proteiner, da helst fra et protein isolate.

60 minutter etter dette inntar du et lignendes måltid som du gjorde 1-2timer før trening

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    MrMuscle sa det

Jeg gjør følgende. Lager en stor mengde fullkornspasta og karbonadedeig, spiser halvparten en time før trening, og resten en time etterpå. Rett etter trening er det en solid shake med malto og protein. (70/30). Men fra og med i dag blir det Waxy Maze..
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.