hei! som de fleste sikkervet så har jeg vært dum nok til å rote meg borti spisevegring, noe som førte til 20 kilos vekttap på få måneder. Er nå komt i behandling, og har klart å få bmi'en opp til 15. Den er fortsatt såpass lav at legen anbefaler lite aktivitet, kun 30 min gange per dag. Når jeg nærmer meg 16-17 i BMI skulle jeg få lov øke aktiviteten litt..
jeg lurer på om noen har treningsformer de kan anbefale som ikke er veldig belastende? Slik jeg forstod det var grunnen til at jeg ikke får trene, at kroppen er såpass "svak" så lenge BMI'en er såpass lav, at kroppen ikke vil kunne bygge seg skikkelig opp igjen etter hardtrening. Synes dette virker rart, for jeg føler meg mye bedre, mer overskudd, mer energi, mer lyst til å være aktiv..
så ja.. kort sagt.. lurer på om noen vet om noen greie aktivitetsformer, evt trening. og om noen har synspunkt/meninger om det virkelig er nødvendig å vente til en viss BMI verdi før en kan trene. Synes baredet er rart å ikke kunne trene når en spiser mer enn nok næringsrik mat, og føler seg opplagt..

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat