Viser resultatene 1 til 3 av 3

Tråd: Litt hjelp her?

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2006

Red face Litt hjelp her?

Hei! Kan noen hjelpe meg ned å tilpasse treningen min? Føler jeg har dårlig fremgang (har vel gått opp 2-3 kg siden jeg begynte:/), og er usikker på om det er treningsprogram eller kosthold jeg bør forandre på. Vil selvfølgelig legge på meg mest mulig muskler og minst mulig fett
    Er 175 høy og veier ca 74 kg.

Har gjennomført et 2 måneders full-body nybegynnerprogram(har også trent med diverse andre relativt lette nybegynnerprog. tidligere) og er nå inne i min andre måned med følgende program:

Dag 1: Bryst, Skuldre, triceps
    Benkpress 3x8
    Benkpress med hantler i skråbenk 3x8
    Push-down 2x8
    Militærpress 3x8
    Sidehev 2x12

Dag2: rygg, biceps, bein
    Knebøy 4x8
    Chins 3x8
    Roing med stang 3x8
    Strake markløft 4x8
    Hantelcurl 2x8

Syns dette programmet virker litt kort, og lurer på om det kanskje utelukker en del gode, viktige øvelser (?)
    I tillegg kjører jeg et mageprogram med 10 forskjellige øvelserx50 rep 5 ganger i uken.

Kostholdet mitt ser nogen lunde sånn ut:
    Frokost:
    Havregryn m/banan eller 4 skiver med diverse pålegg (mye makrell i tomat). Shake med 100 ml (hvor mange gram?) Nutrisport 90+ proteinpulver.
    1ss tran.

Lunch:
    4 skiver med ost/leverpostei eller salat med 1 boks tunfisk i olje.

Middag:
    Varierer; spiser en del fisk, karbonader, pasta, kylling.
    1 shake.

Rett etter trening:
    Banan/en håndfull rosiner.

ca 60 min etter trening:
    4 skiver med makrell i tomat eller en boks tunfisk i olje.
    1 shake.

Resten av kvelden:
    Div. frukt.

Har noen gode tips å gi? På forhånd takk

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Har du gått opp 2-3 kg på 3-4 mnd så er jo ikke det noe ille i det hele tatt. Hvis det er kun muskler er det mye!
    Du burde vel hatt med vanlige markløft (i steden for strake mark), og noe tåhev for legger kanskje, ellers så så det jo ikke ås ille ut. Kjører du dette programmet 1 eller to ganger på en uke? Skjønner ikke poenget med all den magetreningen, det er fettprosenten som gjør om du får sixpack, ikke antall situps. Du får vel en flat mage med veldig utholdene magemuskler av det.

På kosten så er det jo ikke så ille.. En bra multivitamin på morgenen ( feks spektro uten jern) En shake før du legger deg, sammen med en liten neve nøtter ( feks mandler) Evnt klemme inn en lunsj til, så det ikke går for lang tid mellom måltidene på dagen. ( nå skrev du ike tidspunkter)

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2006
    glemte å skrive at jeg trener "dag 1" søndag og onsdag, og så "dag 2" mandag og fredag.

tidspunktene for måltider er litt forskjellig (noe som kanskje ikke er helt ideelt?), men det går minimum 3 timer fra frokost til lunsj, og så 2-3 timer fra lunsj til middag.

takk for svar! noen som har noen frekke tips & tricks å tilføye?

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.