Noe sier meg at du trenger å lese en del mer om DC
---
Fra hovedtråden:
"Oppvarmingen blir 67,5kg*12 - 92,5*10 - 125*6 - 157,5*4 (Ingen av disse skal gjøre meg sliten, de skal bare gjøre meg varm nok til arbeidssettet).
HOVED REST-PAUSE SET - 187,5kg*8 (total failure) -> sett vekta i stativet -> ta 15 dype pust -> kjør samme vekta 2 til 4 reps til total failure -> 15 nye dype pust -> kjør til slutt samme vekta 1 til 2 ganger til total failure.
Personlig tar jeg static rett etterpå, men det forklarer jeg senere. Husk at hver gang du når failure må du fullføre den negative delen, og deretter få treningspartneren din til å hjelpe deg med å få stanga i stativet. For å forklare min første rest-pause nærmere; Jeg gjorde alt jeg klarte for å få den de 8 repetisjonene opp. Etter det fullførte jeg (Isdedenfor å bare sette stanga på plass) den negative delen sakte (6 sekunder) ned til brystet og fikk treningspartneren min til å hjelpe meg med å få stanga opp i stativet igjen. Å "alltid fullføre den negative delen" vil føre føre til større cellulære skader over tid og dermed bedre økninger."
Du bør starte med straight sets (uten rest pause), og etterhvert innføre en rest pause, og etterhvert den andre. Statisk hold kan innføres etter en stund.
Og siden du vil gjennomføre DC 100 % MÅ du lese mye mer. Les alt på "Doggs place" her på fp, og på "The DOGG Pound" på intensemuscle.