Viser resultatene 1 til 11 av 11

Tråd: Litt spm. ang vektøkning?

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    04-2010

Litt spm. ang vektøkning?

Hei,

Jeg har nå tankt meg opp i vekt. Men ønsker ikke å se "bola" ut, ønsker å se naturlig og sprek ut. Målet mitt er som i linken nedenfor, men det er nok vanskelig, men da ser dere litt hva jeg ønsker: http://www.madison2media.com/tyler1.jpg

Men hvordan trening må man gjøre for dette? Er det ren og TUNG styrke trening samt masse jogging/kardio som er veien å gå?

Er reglen slik at man først må øke i vekt, og deretter slanke seg for å bli markert?

Takker for svar, håper å nå målet mitt en gang i tiden

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    tren styrke. hele kroppen.

burde ikke by på problem å nå den kroppen på noen år, spørs jo litt på utgangspunktet.. Er nok lettest å kjøre på med litt + kcals og så deffe litt for å få av litt fett når en har fått bygd litt masse, men går jo å bygge lean også, men da må du være MYE mere nøye på hva du hiver i deg hele tiden

les nybegynnertråden.. du finner den som sticky under trenger eller kosthold her

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    04-2010
    Ok. Når du sier tren hele kroppen, mener du at jeg bør trene hele kroppen hver gang jeg trener?
    Altså fullkroppsprogram

Okei, det høres bra ut. Skal gi det jeg klarer for å få det til.

Utgangspunkt er tynn 73kg (litt valpefett) og 180 høy.

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    karen på bildet er nok ikke så langt unnar den vekten på den høyden..

nei, jeg mener ikke at du MÅ trene fullkorppsprogram, men at du skal konsentere deg om å trene hele kroppen og ikke bare feks bryst og biceps.. finn ett program og følg det til punkt og prikke og ikke prøv å finne opplruttet på ny..
    å kjøre fullkroppsprogram , feks RYP 2-3 runder i starten er sikkert ikke dumt

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    04-2010
    Ok. Ja jeg har tenkt litt på RYP Tror jeg skal slenge meg på det. Takker for hjelpen.

Javel. Så jeg bør bare legge på meg litt til, så deretter få vekk fettet, da blir det kanskje noe lingnende

Wopp Wopp veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    som PG sier, du kan kjøre det lean (dvs prøve å ikke legge på deg fett), men da må du være supernazi på hva du spiser, pluss at det mest sannsynlig vil ta lengre tid. evt så kan du kjøre bulker på 3-6 måneder med påfølgende deff.
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    04-2010
    Okei. Hvordan kosthold ville dere satt op til noe slikt da?
    Har vært super nazi på kosthold tidligere uten problem, så det er ingen hindring, men må da vite hva jeg skal spise

Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    skal du kjøre det lean så legg deg på 3-500 kcal i pluss, få i deg 2,5-3 x kroppsvekt i prots, og fordel resten på fett og karbo.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    04-2010
    Ok. Jeg er ikke så flink med sånne utregninger, men har du et eksempel på et kosthold?

Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    matvareguiden.no

bare å legge inn der, så ser du hva som er i ting. ellers så er det en artikkel på tf med ferdige dietter.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    04-2010
    Ok, takk så mye!

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.