Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 71

Tråd: Lurte på om det er bra me boler elle ikkje ?

Kliss nytt medlem Javad sin avatar
    Ble medlem
    06-2006

Lurte på om det er bra me boler elle ikkje ?

Hei E ny på den Aboarden
    Eg har trent i 2måner og har fått sånn kropp: (ja vet d e liten endå )

og tingen e at eg vil ha større kropp Tenkte å ta BOLER men e ikkej sikkar på om d hjelper elle om d e bra !? eg røyker av o til..drikker en gang i uken ca...! snuser hvis ikje eg har røyk!(no vet dåkka alt om mg)
    rett å slett KA MÅ EG GJØRE FOR AT EG SKA FÅ STØRRE KROPP ?

Dr Low kick Frode-Falch sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    Slutt og røyk. Kutt (kraftig) ned på drikkingen. Ligg unna snus. Ligg ihvertfall unna dop. Trent hardt og spis masse mat.
    - Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -

Superior newbie treningsnarkis sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Alder
    28
    tren riktig og spis masse og riktig.. les på forumet her.. finner du masse bra. men ville holdt meg unna anabolesteroider, det vil ødlegge kroppen din og psyken din.
    Innvollene vokser, hjertet ditt vil vokse... sjansen for å dø en stund før enn du "normalt" er til stedet... les på steroid.net
    En dag uten trening er en dag uten mening

Banned Twinflower sin avatar
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    28
    Synes du har et jævlig bra grunnlag jeg.
    Lav fettprosent og greier.

Det som skal til for å bli stor, er å spise mye.
    Spis 5-6-7 ganger om dagen, og pass på å få i deg mye proteiner (kjøtt, proteintilskudd hovedsaklig. Prøv å få i deg 3 gram pr kilo kroppsvekt hver eneste dag med protein).

Om du spiser rett, så legger du fort på deg muskler.
    Bare å stå på!

Anabole stereoider er noe du bør ligge langt unna.

Medlem Vidis sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    25
    Les mye om trening og kosthold. Du vil i grunn finne det meste her på fitnessprat.

Du sier du vil bli stor. Da må du spise mye mat og ikke minst riktig mat. Mange måltider for dagen, mye kjøtt, fisk, pasta, ris og havregryn. Ikke overdriv med treningen; husk at en vokser når en hviler. Derfor er trening med vekter tre ganger i uken sikkert helt OK for deg. Kjør flerleddsøvelser som knebøy, markløft, benkpress og militærpress. Bruk kun isolasjonsøvelser til å spe på dersom det trengs. Ta tiden til hjelp, hør på folk her på forumet.

Og ang. steroider, du vil finne endel informasjon om dop, rundt på nettet. Mye svada, men du vil nok skjønne at du ikke trenger det for å bli stor. Du VIL mest sannsynlig angre dersom du skulle begynnt nå!

Astronaut curly sin avatar
    Ble medlem
    08-2003
    Alder
    32
    Sitat Opprinnelig skrevet av Javad
    Hei E ny på den Aboarden
    og tingen e at eg vil ha større kropp Tenkte å ta BOLER men e ikkej sikkar på om d hjelper elle om d e bra !? eg røyker av o til..drikker en gang i uken ca...! snuser hvis ikje eg har røyk!(no vet dåkka alt om mg)
    Ja, nå føler jeg også at jeg veit alt om deg. Dette passer jo utmerket i din jakt på å få tatt en boler. Du kommer antagentligvis til å få juling og tilhørende hukommelsestap. På denne måten kan du bare besøke profilen din her på forumet for "å finne deg sjælv igjenn".......

Silver Member SparcoT sin avatar
    Ble medlem
    05-2005
    Alder
    25
    Hei E ny på den Aboarden
    Begynn å bol du

Er du fra stavanger?

Hetromeno! metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Du er ikke klar for steroider.

Bronse Member - III Artifex sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Hallo? Sterioder? nå må dere gi dere, det han mener er boller.

Drikker du bare en gang i uken? Du bør drikke oftere, 1 gang i uken er ikke nok. Prøv å få i deg 4-5 liter væske per dag.

Lykke til med treningen
    GUN SHOW

I am the stiff nipple scissor man
    Tonight you can kiss your nipples goodbye

Silver Member Lean01 sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Jeg spiser mye boller, men man kan bli feit hvis man spiser for mye så du må rasjonere litt.. kan kjøpes på rimi hvis du har en i nærheten. kjøp de i rød gjennomskitig pose, de er best! spis ihvertfall en pose om dagen da blir du shvæær!

Bronse Member
    Ble medlem
    12-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av treningsnarkis
    tren riktig og spis masse og riktig.. les på forumet her.. finner du masse bra. men ville holdt meg unna anabolesteroider, det vil ødlegge kroppen din og psyken din.
    Innvollene vokser, hjertet ditt vil vokse... sjansen for å dø en stund før enn du "normalt" er til stedet... les på steroid.net
    steroid.com
    =)

Ble medlem
    07-2005
    Alder
    28
    sorry

Hetromeno! metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004

Ble medlem
    07-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av metromeno

HA! Da var hvertfall jeg nermest.. hehe

Gold Member worbid sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Herregud for noen kommentarer folk kommer med.
    wat

Bronse Member
    Ble medlem
    12-2005
    Steroid.com har mye mer konkret fakta.....
    =)

cb
    cb er ikke aktiv
    Fat boy cb sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    35
    Er dette virkelig en seriøst post??????

Steroider er for din del ikke et tema.Du skal forholde deg til kunnskap ang. kost og trening.
    Uten mye og bra mat,vokser du ikke.Tren hardt og spis bra,det er det beste rådet jeg kan gi.Kosten teller utrolig mye,uten bra kosthold vil du ikke kunne vokse.

Er dette en seriøs post fra din side,så får jeg beklage at jeg ikke tok deg seriøst.

Ta gjerne å les gjennom de mange kost og treningsloggene som medlemmene her fører,mye tips og kunnskap å hente der.

Dette er hovedsaklig et trenings og kost forum,ikke glem det.

Aas,er ikke en kjapp vei for å bygge masse,det kreves gode kunnskaper innen kost og trening,før du evt vil fordype deg i medikament problematikken.
    Mange tror medikamentbruk er en snarvei til gull,men i de fleste tilfeller ender de opp med tom lommebok og en nedkjørt kropp.

Kunnskap er nøkkelen,les og lær.
    I`m to old for this shit!

Medlem
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    30
    Jeg skal prøve å være seriøs:

Det er veldig vanlig at steroider er et tema blandt ungdom, særlig de som har kontakt med skråplanet. Likevel skal det understrekes at de aller fleste trenger ikke og bør ikke røre steroider. En nybegynner kan med rett trening og rett kosthold legge på masse muskelmasse uten steroider, samme hvem du er. 5-10 kg økning i muskelmasse per år er en god naturlig økning.

Trening in bør du ha i struktur. Kjør aldri mer enn 12 sett på store muskelgrupper(bryst, rygg, knestrekker) og aldri mer enn 4-6 sett på små muskelgrupper(skuldre, triceps, biceps). Tren fast tre ganger i uken, mandag, onsdag og fredag. Feks: Mandag, bryst og tricep. Onsdag: Rygg og bicep Fredag: Skuldre og bein i den rekkefølgen.

Få en med erfaring til å vise deg å utføre øvelsene rett og sette opp et program. Pass på å få god kontakt og pump i de musklene du ønsker å trene.

Spis bare mat fra fullverdige proteinkilder og komplexe karbohydratkilder. Les mer om dette. Eksempler på fullverdige proteinkilder er kjøtt, fisk, egg, og melk. Kjøp deg wheyprotein(jeg kjøper mine på www.ej-shop.no, bra smak, bra pris, funker bra) og nøy deg med en saftig shake rett etter trening samt et par bananaer. Da får kroppen både karbs og proteiner til å bygge. Komplexe karbohydrakilder er feks havregryn og ris. Epler kan også spises, de er ikke like komplekse men funker.

Steroider er hormoner og medikamenter som bare brukes medisinsk. De skal ikke misbrukes og særlig ikke av tenåringer som har et sårbart hormonsystem i utvikling. Alle medikamenter skal brukes vitenskapelig og korrekt, feil bruk av medikamenter som steroider fører ofte til blandt annet(OG DETTE ER FAEN IKKE TULL): impotens og sterilitet. Det er en hel liste med flere bivirkinger, men disse er de vanligste, særlig for tenåringer. Man merker vanligvis en oppsving i virilitet mens man bruker(avhenger av medikament), MEN, samtidig som du bruker hormonene tror kroppen din at den er full av hormoner, den prøver dermed å senke egenproduksjonen av hormoner for å unngå de enorme nivåene. Når du da slutter å bruke dem produserer ikke kroppen din de hormonene den skal produsere og du kan oppleve impotens i ung alder og sterilitet. Det er likevel mye litteratur rundt dette. Unsett teorier rundt re-start av egeproduksjon bør en tenåring holde seg langt unna.

I bolernes verden snakkes det ofte om gains. Det snakkes også om av de som har peiling at den som boler bør legge et stabilt grunnlag først. Ingen som har trent i 2 måneder har det grunnlaget. Steroider gir deg bare mer potensiale. De får deg ikke til å vokse av deg selv. Potensialet får du bare brukt ved godt kosthold og god trening. Altså, dette er grunnlaget du må ha bygd først før du rører steroider. Det er mange mange mange år i fremtiden, og innen da har duy blitt mye mye mye større ved rett trening. Med andre ord, blir du ikke større uten steroider, så blir du det ikke med heller for da gjør du noe grunnleggende feil. Det er likevel lett å øke i vekt og styrke med steroider som samler mye vann, men dette renner også bort etter bruk. Skal du ha muskler derimot, må man gjøre det rett og da må man ha grunnlaget jeg snakket om + mye mye mye kunskap.

Alt dette er ikke noe jeg bare sier, dette er noe jeg kan og vet så hør på meg. Tren skikkelig, spis skikkelig, spis mange måltider om dagen og les og lær om trening. Jeg liker å lese bladet Flex, my reklame og bilder kanskje, men det står mye nyttig der hvios du gidder lese og se etter.

kildene steroider.net og steroid.com som tidligere er nevnt i denne tråden anbefaler jeg også.

Lykke til med naturlig muskelbygging, gi deg selv tålmodighet og gjør det til en livstil. Noen ganger er det ikke så lett å se det i speilet, men du ser det på vekta og vekta du løfter. Når man selv vokser merker man vanligvis ikke økningen like lett som andre fordi man ser det så gradvis.

Lykke til!
    Mvh,

Choctaw :cool:

Ble medlem
    07-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Choctaw_
    Jeg skal prøve å være seriøs:

Det er veldig vanlig at steroider er et tema blandt ungdom, særlig de som har kontakt med skråplanet. Likevel skal det understrekes at de aller fleste trenger ikke og bør ikke røre steroider. En nybegynner kan med rett trening og rett kosthold legge på masse muskelmasse uten steroider, samme hvem du er. 5-10 kg økning i muskelmasse per år er en god naturlig økning.

Trening in bør du ha i struktur. Kjør aldri mer enn 12 sett på store muskelgrupper(bryst, rygg, knestrekker) og aldri mer enn 4-6 sett på små muskelgrupper(skuldre, triceps, biceps). Tren fast tre ganger i uken, mandag, onsdag og fredag. Feks: Mandag, bryst og tricep. Onsdag: Rygg og bicep Fredag: Skuldre og bein i den rekkefølgen.

Få en med erfaring til å vise deg å utføre øvelsene rett og sette opp et program. Pass på å få god kontakt og pump i de musklene du ønsker å trene.

Spis bare mat fra fullverdige proteinkilder og komplexe karbohydratkilder. Les mer om dette. Eksempler på fullverdige proteinkilder er kjøtt, fisk, egg, og melk. Kjøp deg wheyprotein(jeg kjøper mine på www.ej-shop.no, bra smak, bra pris, funker bra) og nøy deg med en saftig shake rett etter trening samt et par bananaer. Da får kroppen både karbs og proteiner til å bygge. Komplexe karbohydrakilder er feks havregryn og ris. Epler kan også spises, de er ikke like komplekse men funker.

Steroider er hormoner og medikamenter som bare brukes medisinsk. De skal ikke misbrukes og særlig ikke av tenåringer som har et sårbart hormonsystem i utvikling. Alle medikamenter skal brukes vitenskapelig og korrekt, feil bruk av medikamenter som steroider fører ofte til blandt annet(OG DETTE ER FAEN IKKE TULL): impotens og sterilitet. Det er en hel liste med flere bivirkinger, men disse er de vanligste, særlig for tenåringer. Man merker vanligvis en oppsving i virilitet mens man bruker(avhenger av medikament), MEN, samtidig som du bruker hormonene tror kroppen din at den er full av hormoner, den prøver dermed å senke egenproduksjonen av hormoner for å unngå de enorme nivåene. Når du da slutter å bruke dem produserer ikke kroppen din de hormonene den skal produsere og du kan oppleve impotens i ung alder og sterilitet. Det er likevel mye litteratur rundt dette. Unsett teorier rundt re-start av egeproduksjon bør en tenåring holde seg langt unna.

I bolernes verden snakkes det ofte om gains. Det snakkes også om av de som har peiling at den som boler bør legge et stabilt grunnlag først. Ingen som har trent i 2 måneder har det grunnlaget. Steroider gir deg bare mer potensiale. De får deg ikke til å vokse av deg selv. Potensialet får du bare brukt ved godt kosthold og god trening. Altså, dette er grunnlaget du må ha bygd først før du rører steroider. Det er mange mange mange år i fremtiden, og innen da har duy blitt mye mye mye større ved rett trening. Med andre ord, blir du ikke større uten steroider, så blir du det ikke med heller for da gjør du noe grunnleggende feil. Det er likevel lett å øke i vekt og styrke med steroider som samler mye vann, men dette renner også bort etter bruk. Skal du ha muskler derimot, må man gjøre det rett og da må man ha grunnlaget jeg snakket om + mye mye mye kunskap.

Alt dette er ikke noe jeg bare sier, dette er noe jeg kan og vet så hør på meg. Tren skikkelig, spis skikkelig, spis mange måltider om dagen og les og lær om trening. Jeg liker å lese bladet Flex, my reklame og bilder kanskje, men det står mye nyttig der hvios du gidder lese og se etter.

kildene steroider.net og steroid.com som tidligere er nevnt i denne tråden anbefaler jeg også.

Lykke til med naturlig muskelbygging, gi deg selv tålmodighet og gjør det til en livstil. Noen ganger er det ikke så lett å se det i speilet, men du ser det på vekta og vekta du løfter. Når man selv vokser merker man vanligvis ikke økningen like lett som andre fordi man ser det så gradvis.

Lykke til!

GODT SAGT!!! gjør som skriver så er det alt du trenger. Svigermor jobber som helsesøster på en ungdomskole i Oslo.. der kommer fler og fler gutter inn å spørr hva de skal gjøre.. de får den nemmelig ikke opp pga "BOL" HOLD DEG UNNA og følg de rådene som her er gitt!

Lykketil

Ble medlem
    06-2006
    1000 hjertelig takk gutter no er d min tur for å svare dåkka(dere)
    Nei e fra Bergen Fana Ja posten min var helt seriøst!! Fikk masse informasjon av dåkka Skal begynne med det dåkka sa så sier eg om eg har legget på meg elle ikje forresten e fra Iran og Irak , har vært sånn ca 4år her i norge og syns folk e hyggelige her i det landet :P

Mentalt utfordret wankstarr sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Og begynne med bol etter 2månders trening er vel ikke noe sjakktrekk? (bol er vel ikke det uansett, men). Jeg var vel ca som deg da jeg begynte å trene. Du har lav fettprostent, akkurat som meg, og det er jeg veldig glad for!
    Tren og spis, du kommer fort til å øke.
    Bol ødelegger bare det naturlige potensialet i kroppen. Og det er vel mye kulere og kunne si at du ble stor på den naturlige måten, enn at folk rundt deg sier: "joda, han er stor, men han har bola da." Litt kjipt å få det stempelet.
    <3Fitnessfrøken<3

Superior newbie jess mAn sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    22
    1000 hjertelig takk gutter no er d min tur for å svare dåkka(dere)
    Nei e fra Bergen Fana Ja posten min var helt seriøst!! Fikk masse informasjon av dåkka Skal begynne med det dåkka sa så sier eg om eg har legget på meg elle ikje forresten e fra Iran og Irak , har vært sånn ca 4år her i norge og syns folk e hyggelige her i det landet :P
    Hvor trener du?
    "Working Hard beats great talent, when great talent fails to work hard"

prz
    prz er aktiv nå
    Gold Member prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Tror du b&#248;r lese litt mer p&#229; forumet her f&#248;r du begynner &#229; sp&#248;rre i hytt og pine.. Ligger mye bra lesestoff under "Hall of fame" forumet...

Ble medlem
    06-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av jess mAn
    Hvor trener du?
    Trente litt p Nautlus men no har eg sluttet siden eg har ikkje r&#229;d til det og no Hjemme finns d s&#229;nn treningsplaner (og m&#229;ter) for de s&#229; trener hjemme ?

Medlem
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    30
    Jada, masse treningsplaner. Men dumt av meg å si det egentlig, har ikke tid til å skrive så mye. Muligens du finner noe på nettet om du søker. Tips er jo pushups i alle vinkler, situps, kroppshev/chins med forskjellige grep, dips mellom stoler. Alt dette vil gi deg mer relativ og utholdende styrke, men vil du bli større er det ingenting bedre enn et helsestudio. Finn et rimelig et. Relativ muskelstyrke(større styrke i forhold til størrelse og vekt) er nok det mest praktiske og sunneste uansett. Å begynne med den type trening er jo et meget godt grunnlag. Helsestudiotrening kan du jo begynne med etter hvert.
    Mvh,

Choctaw :cool:

Superior newbie jess mAn sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    22
    Trente litt p Nautlus men no har eg sluttet siden eg har ikkje råd til det og no Hjemme finns d sånn treningsplaner (og måter) for de så trener hjemme ?
    Jeg trente hjemme 1 år før jeg begynte på studio. Da hadde jeg benkpress, hantler og en chins stang( sånn stang som henger i døren som man heiser seg opp med). Men etterhvert så ble jeg sterkere og for å ha framgang i treningen måtte jeg ha kjøpt nye vektskiver, det er ganske dyrt så da begynte jeg heller på studio.

Det ligger faktisk et treningssenter ute i sandviken, Lemkuhl hallen, der koster det rundt 1100 per halvår. Det er under 200kr i mnd og det er veldig billig.
    Tror det er SiB som holder det senteret, så hvis du er medlem der kan du trene på det ute i Sandviken eller på et inne i Lars Hilles Gate.
    "Working Hard beats great talent, when great talent fails to work hard"

Bronse Member surhetsregulere sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    ...

Silver Member - III Mitlømp sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    HGAHHAHAHAHAHAAHHAAHAHAHAHHA

Da driter jeg i proteinpulver og tygger poteter
    In this life we get only those things for which we hunt, for which we strive, and for which we are willing to sacrifice.

under construction GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    burde gjerne lese regler osv f&#248;r man snakket rett ut i det bl&#229; hmmmmmmm....
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Ble medlem
    06-2006
    Takk for hjelpen igjen
    LOL surhetsregulere :P Heaheaheaheaheah
    hmm skal spise MYYYE og trene hjemme &#229; se om eg det er greit og hvis jeg er sterk nokk til &#229; trene p&#229; Studio da begynner eg p&#229; Sanviken jess mAn (det kan hende vi blir kjent ) for det e virkelig billig! for eg pleide &#229; betale 250kr i m&#229;nen og de hadde ikkje manueller heller! Men takk for hjelpen gutter

Ble medlem
    05-2005
    Alder
    25
    Takk for hjelpen igjen
    LOL surhetsregulere :P Heaheaheaheaheah
    hmm skal spise MYYYE og trene hjemme å se om eg det er greit og hvis jeg er sterk nokk til å trene på Studio da begynner eg på Sanviken jess mAn (det kan hende vi blir kjent ) for da virkelig billig! for eg pleide å betale 250kr i månen og de hadde ikkje manueller heller! Men takk for hjelpen gutter
    Sterk nok til å trene på studio? Kom deg der med engang....å trene hjemme er kun tillat for alenemødre og homoseksuelle.

Ble medlem
    06-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av SparcoT
    Sterk nok til å trene på studio? Kom deg der med engang....å trene hjemme er kun tillat for alenemødre og homoseksuelle.
    Ja men eg har ikje råd til det..!! eg har penger men tingen e at eg vetsje om eg ska få jobb på sommeren elle ikje ! så hvis ikje eg fåjobb da begynner på Studio me en gang og e litt opptatt av meg sjølv vettu!! (skal lissom flytte me broren min) så eg e ikje sikker...så trene litt hjemme helt til eg blir sikker om eg kan lissom elle om eg har TID til studio

Supermod altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Har du ikke r&#229;d til treningsstudie s&#229; har du hvertfall ikke r&#229;d til "bol", og har du "lissom" kanskje ikke tid til &#229; trene heller s&#229; blir dette den komplette parodi. Bol uten &#229; ha tilgang til tunge vekter og tid til &#229; trene beinhardt er som &#229; runke til et bilde av Erna Solberg, det henger lissom ikke helt sammen.

Banned Twinflower sin avatar
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    28
    Bitch tits er jo s&#248;tt

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Jadda, dette så jo lovende ut
    Kjør på med bol du
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    s&#229;nn helt j&#230;vlig seri&#248;st, ville jeg anbefalt deg &#229; sl&#229; helt fra deg tanken med bol og F&#248;rst og fremst lese masse artikler om trening og kosthold!
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Ble medlem
    05-2004
    Tror vi har f&#229;tt frem poenget om at bol er b&#248;ll.

Propp deg med mat og tren tungt. Og sov godt hver natt selvsagt. S&#229; skal du nok se at du vokser. Du ser s&#229;pass ung ut at det naturlige tesosteronet burde v&#230;re p&#229; topp.
    wat

Ble medlem
    05-2005
    Alder
    25
    Ja men eg har ikje råd til det..!! eg har penger men tingen e at eg vetsje om eg ska få jobb på sommeren elle ikje ! så hvis ikje eg fåjobb da begynner på Studio me en gang og e litt opptatt av meg sjølv vettu!! (skal lissom flytte me broren min) så eg e ikje sikker...så trene litt hjemme helt til eg blir sikker om eg kan lissom elle om eg har TID til studio
    Studio koster 300kr + -, ikke store innhugget om du ikke lever på sosialen da?

Doggcrappoman
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    32
    Iron Addict anbefaler f&#248;lgende maksvekter f&#248;r du engang tenker p&#229; bol:

Benkpress: ca 140kg
    Kneb&#248;y: ca 200kg
    Markl&#248;ft: ca 250kg

Hvis du ikke tar dette enn&#229; s&#229; dropper du tanken.
    Heroes come, heroes go, but demons are forever!

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    01-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av SparcoT
    Studio koster 300kr + -, ikke store innhugget om du ikke lever på sosialen da?

ikke vær frekk nå =)
    NO BEIN, NO GEIN!!!

!knebøy!

under construction GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    helt seri&#248;st! jeg m&#229; f&#229; lov &#229; si at jeg ler hver gang jeg er inne p&#229; denne tr&#229;den!

du er sikkert en okei kar men hva med og bli litt kjent med gjengen her f&#248;r du popper f&#248;rste sp&#248;rsm&#229;l slik du gjorde uten en gang &#229; ha lest forums reglene.
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Ble medlem
    06-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS
    helt seriøst! jeg må få lov å si at jeg ler hver gang jeg er inne på denne tråden!

du er sikkert en okei kar men hva med og bli litt kjent med gjengen her før du popper første spørsmål slik du gjorde uten en gang å ha lest forums reglene.
    sorry men likte sidn så tenkte å lissom sende POST o spørre og bli litt kjent me gjengen men no kan ADMIN ele MOD lukke siden
    forresten eg e MOD på en sånn jævlig bra WAREZ side så hvis d e noe dåkka trenger så PM (filmer,alt mulig
    ha en god dag

Egendefinert brukertittel Godfather sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    FYFYFYFYFYF

- MrMuscle
    Sist endret av MrMuscle; 25-07-06 kl 19:17
    Everyone is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will spend its whole life believing it is stupid.

New and improved Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Hvorfor m&#229;tte du poste det bildet, why? Jeg mener..burde man ikke lage til en slags advarsel f&#248;r man legger ut et bilde av et 90&#229;r gammelt rompehull....det ser ut som han skal ta kroken ut av kjeften p&#229; en stor fisk eller noe.

For &#229; gj&#248;re det litt mindre ubehagelig pr&#248;ver jeg &#229; vitse om bildet :

"Jeg har h&#248;rt at han der slettes ikke er sjenert, og &#229;pner seg veldig lett ovenfor folk"

I fylla : Seeee jeg skal f&#248;de!!!

Kall meg Farao fordi jeg kan legge pyramider rett p&#229; ditt gulv!

Noen som har en pinsett, kl&#248;r s&#229; j&#230;vlig baki her !

Jeg har v&#230;rt i fengsel!

Jeg gjeiper tunge med rumpen min!

Helt sant ass&#229;, jeg er rompejomfru!

Titt-tei jeg liker leverpostei!

Noen som har sett klokken min?

Bearbeidings teknikk.
    Sist endret av Rock; 25-07-06 kl 17:35

Medlem supaboy sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Alder
    24
    Æsj for et bilde. At du en gang klarer å HA et slikt bilde lr se på det mer enn 3sek om gangen klarer jeg ikke å tenke på en gang. Det gjør vondt inni meg. På nippet til å gi deg dårlig karma
    Veien til suksess er en stige. Man klatrer ikke opp med hendene i lomma :)

New and improved Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Ah n&#229; vet jeg hva rompemannen sier !

Se! jeg har plass til 2!
    Sist endret av Rock; 25-07-06 kl 18:58

Registered User Lee Priest sin avatar
    Ble medlem
    01-2005
    Alder
    27
    Seriøst det går ann å svare skikkelig, og ikke komme med slike frekke kommentarer.

Ble medlem
    05-2004
    Ser at folk har blitt kjent med goatse-mannen
    wat

Maximus Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Hvilket bilde?
    Jeg er sponset av Norkost