Viser resultatene 1 til 8 av 8

Tråd: M-Reps - Noen som har testet dette?

Chaticks-si-Chaticks HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002

M-Reps - Noen som har testet dette?

http://www.iform.no/pub/art.php?id=846

Å trene til utmattelse på kan være det dummeste du gjør når du vil øke i styrke og muskelmasse!

Hvorfor? Jo, nyere studier gir oss svaret. Når muskelen utsettes for flere sammenhengende repetisjoner, eller høyrepstrening, vil den påfølgende metabolske utmattelsen og tømming av muskelens energisubstrater (ATP, kreatinfosfat, glykogen) aktivere et signal som på forskerspråket kalles AMPK-AKT-bryteren. I korte trekk har dette energisensorsystemet AMPK vist seg å hemme proteinsyntesen etter ei treningsøkt. Vi ønsker altså å minimere utmattelse under trening for å gi minimal aktivering av AMPK og dermed maksimal proteinsyntese (muskelbygging).

Tre-stjerners bruker
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    28
    De fleste har nok testet det ubevisst ved å trene alternerende bicepscurl der den ene armen hviler mens den andre jobber Blir ikke akkurat M-reps, men mer likt det max-stimulation programmet til Dan Moore

Banned
    Ble medlem
    10-2006
    Jeg gjør det stadig vekk og føler dette gir meg litt fremgang det og.

Er det bortkasta tid?

Gold Member CrazyMonkey sin avatar
    Ble medlem
    06-2002
    Alder
    30
    Aldri trent så nær utmattelse som jeg gjør på DC og heller aldri hatt like bra framgang.
    Its amazing how 5% of the people can destroy the reputation of the remaining 95%.

Bronse Member Stoneman sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    31
    Funker sikkert for noen dette også, som alt annet...
    It is only within the context of having properly developed your mind, that you will be able to truly enjoy the achievement of your material values, including that of a more muscular body.
    - Mike Mentzer

http://www.mikementzer.com
    http://www.i-a-r-t.com

New and improved Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Så Arnold hadde rett til slutt...høye reps is it?

Jeg har alltid tenkt at for å bygge en stor kropp må du kjøre høye reps....og for å bygge videre når du er blitt stor må du kjøre lave reps.
    RockyRock

Chaticks-si-Chaticks HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Rock Vis post

Jeg har alltid tenkt at for å bygge en stor kropp må du kjøre høye reps....og for å bygge videre når du er blitt stor må du kjøre lave reps.
    Høye reps?? Tenker du på da lang bevegelse på selve øvelsen? Lave reps, tenker du på kort bevegelse på selve øvelsen?

Psychosocial Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Rock Vis post

Ja jeg støtter denne, ivertfal om det er flere og færre reps du mener med høye og lave hehe.
    Forøvrig er det nok full mulig ivertfal teoretisk sett og bygge vidre med flere reps,men det er nok vanskeligere i den grad det er vanskeligere å få aktivisert MU's etc jo større og sterkere man blir.
    Jeg er sponset av Norkost

Hakuna Matata

Just look me in the eyes and say I'm wrong!

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.