Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 77

Tråd: Må du slåss mot treningssenteret ditt?

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30

Må du slåss mot treningssenteret ditt?

Det går gjetord om dem som har blitt kastet ut fra konservative søndagsmosjonistsentre som Elixia for å benke over 100kg. Og sant nok har jeg tittom vært offer for surmuling og unødige irettesettelser fra senteransatte hvis motiv åpenbart ikke er å holde ermeløse skjorter unna styrkerommet, men å trakasere seriøse utøvere til å forsvinne.

I dag med en ny vri.
    Jeg har kjøpt inn kjetting til nærmere tusen kroner og donert den til SIB Sentrum. Ingen klager har blitt mottatt på dette, og etter hva jeg fikk høre har de blitt brukt 2 ganger i løpet av uken! Det ble også poengtert, i rettferdighetens navn, at kjettingene ikke ødela gummimatten. Ei heller laget de spetakkel. Og visstnok kunne de verdsette øvelsen. Men kjettingene fikk ikke bli. Ikke sjangs. Jeg skal i det minste gi ham honnør for sin åpne forklaring - han mente at det var for proft, og at senteret ikke satset på en så seriøs profil. At det strider mot hobbymosjonist- og studentmiljøet de retter seg mot.
    Så nå må jeg kjøpe kort på Haukelandshallen i tillegg.

Gir ditt senter deg analt ubekvem?

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av vio Vis post
    Det går gjetord om dem som har blitt kastet ut fra konservative søndagsmosjonistsentre som Elixia for å benke over 100kg. Og sant nok har jeg tittom vært offer for surmuling og unødige irettesettelser fra senteransatte hvis motiv åpenbart ikke er å holde ermeløse skjorter unna styrkerommet, men å trakasere seriøse utøvere til å forsvinne.

I dag med en ny vri.
    Jeg har kjøpt inn kjetting til nærmere tusen kroner og donert den til SIB Sentrum. Ingen klager har blitt mottatt på dette, og etter hva jeg fikk høre har de blitt brukt 2 ganger i løpet av uken! Det ble også poengtert, i rettferdighetens navn, at kjettingene ikke ødela gummimatten. Ei heller laget de spetakkel. Og visstnok kunne de verdsette øvelsen. Men kjettingene fikk ikke bli. Ikke sjangs. Jeg skal i det minste gi ham honnør for sin åpne forklaring - han mente at det var for proft, og at senteret ikke satset på en så seriøs profil. At det strider mot hobbymosjonist- og studentmiljøet de retter seg mot.
    Så nå må jeg kjøpe kort på Haukelandshallen i tillegg.

Gir ditt senter deg analt ubekvem?
    Det må være det mest retarderte svaret noen har gitt, det er for profft....Typisk norsk. Senteret mitt er ganske bra og jeg får bruke kjetting og kloss osv. Prater om å bygge på for å flytte alt hardcore utstyr + strongmanutstyret til Roy( innehaver av gymmet) i utbygget.
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Tror det hadde blitt ramaskrik om man koblet på strikker og kjetting på utstyr der jeg trener www.velhotel.no , det er vel generelt slik overalt om man ser bort fra www.kalibergym.no og noen andre MEKKAS of bodybuilding.

Hadde jeg enda drevet gym så skulle du fått legge igjen kjetttingene dine VIO det lover jeg på en betingelse og det er at du ikke hadde klaget over blod på speilene og hudrester på utstyret , hadde tilogmed døpt om gymmet til FP`s mekka

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av Animal Vis post
    Det må være det mest retarderte svaret noen har gitt, det er for profft....Typisk norsk. Senteret mitt er ganske bra og jeg får bruke kjetting og kloss osv. Prater om å bygge på for å flytte alt hardcore utstyr + strongmanutstyret til Roy( innehaver av gymmet) i utbygget.
    Han mente at jeg kunne få ta med planke. Benkeskjorte går også greit. Men kjetting, det var altså nogo.

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Han mente at jeg kunne få ta med planke. Benkeskjorte går også greit. Men kjetting, det var altså nogo.
    Hva er forskjell om du benker med kjetting eller med planke, faen for en anal fyr.
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

homogravid slogum sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Vet ikke hva slags treningssenter SIB Sentrum er, men at folk som kommer drassende med kjettinger og som skal løfte 200 kg i markløft blir avvist fra steder som SATS og Elixia skjønner jeg faktisk veldig godt. Å tjene penger betyr alt. Folk som løfter benkpress med kjetting eller som dundrer i vei med 200 på markstangen er ikke folk disse sentrene tjener penger på eller vil bli assosiert med. De ødelegger for profilen sentrene vil kjøre og skremmer bort fru fransen på 40 år som vil trimme vekk sideflesket på den nye crosswalkern chuck norris nylig introduserte på tv shop. Det er slike personer disse sentrene håver inn penger på.

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av slogum Vis post
    Vet ikke hva slags treningssenter SIB Sentrum er, men at folk som kommer drassende med kjettinger og som skal løfte 200 kg i markløft blir avvist fra steder som SATS og Elixia skjønner jeg faktisk veldig godt. Å tjene penger betyr alt. Folk som løfter benkpress med kjetting eller som dundrer i vei med 200 på markstangen er ikke folk disse sentrene tjener penger på eller vil bli assosiert med. De ødelegger for profilen sentrene vil kjøre og skremmer bort fru fransen på 40 år som vil trimme vekk sideflesket på den nye crosswalkern chuck norris nylig introduserte på tv shop. Det er slike personer disse sentrene håver inn penger på.
    SIB Sentrum er ikke åpent for fru fransen på 40. Det er utelukkende et studentsenter, men om sommeren når SIB Vektertorget er stengt er det også våningsplass for eliten i styrkeløft og bodybuilding i Bergen. For sommeren er det det nærmeste du kommer Kaliber Gym i Bergen.
    200 i markløft er det ingen som sier noe på tror jeg. Er minst 50 personer der som tar mer enn 200 i mark.

homogravid slogum sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    SIB Sentrum er ikke åpent for fru fransen på 40. Det er utelukkende et studentsenter, men om sommeren når SIB Vektertorget er stengt er det også våningsplass for eliten i styrkeløft og bodybuilding i Bergen. For sommeren er det det nærmeste du kommer Kaliber Gym i Bergen.
    200 i markløft er det ingen som sier noe på tror jeg. Er minst 50 personer der som tar mer enn 200 i mark.
    Ok, men da er jeg enig med deg. Trodde det var et sånn type Sats/Elixia sted.

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Men er det egentlig så mye i det der egentlig? Jeg trener på et gym som er ganske så likt kaliber i konsept, utstyr osv. Det er mange pensjonister der som er kjempehyggelige og credder "bolere" som trener ved siden av dem osv.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Superior newbie jess mAn sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    22
    Jeg trener på Elixia. Der er det mange som tar 220+ i bøy, og en og annen drar 300 i mark. De ansatte(noen av PT'ene) står og ser på og beundrer de og klager ikke. Jeg får heller ikke tilsnakk av de ansatte når jeg slipper stangen fra topp posisjon i Power clean(selv om det ikke er så mye,lol).

Så jeg skjønner ikke helt det greiene dere sier om at de jager vekk alle som trener tungt og seriøst.
    "Working Hard beats great talent, when great talent fails to work hard"

Medlem KS2004 sin avatar
    Ble medlem
    03-2004
    trener selv på elixia og kjenner meg ikke igjen i de beskrivelsene.

Superior newbie
    Ble medlem
    02-2005
    litt offtopic men, skal bytte gym og tenkte på elixia siden det ligger nærmest der jeg har flyttet..er det standard at alle elixiagymmene har 35 kg's hantler som max?coffee

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av Petter'n Vis post
    litt offtopic men, skal bytte gym og tenkte på elixia siden det ligger nærmest der jeg har flyttet..er det standard at alle elixiagymmene har 35 kg's hantler som max?coffee
    Gaffateip og 5 og 1.25kgsskiver løser biffen:
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Egendefinert brukertittel Godfather sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Hvor jeg trener, klages det aldri på noe. Bare du rydder opp etter deg. Så kan du trene i bar overkropp om du vil. Skrike og brøle så mye du vil. Så høg musikk man orker. Et sted etter min smak
    Everyone is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will spend its whole life believing it is stupid.

Supermod altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    I Sandvika har Elixia hantler på 52 kg. Men det spørs hva som skjer når de flytter til nye lokaler i oktober. Da lover de helt nytt utstyr, men det spørs om det går i positiv retning for oss som er mest opptatt av å trene. Det nye senteret lokker med spa, velvære og relax område med peis. Tror det er på tide å finne et nytt treningssenter for meg, men får gi det nye lokalet en sjanse først. Kan jo være at jeg blir positivt overrasket.

Platinum Member
    Ble medlem
    05-2007
    På Trimit i Arendal kommer alle slags folk. Alt fra gamle hobbymosjonister til fitness-bodybuildere Eneste jeg har fått "klage" på der, er at jeg av og til må dempe meg litt. Ellers er jeg godt kjent med nesten alle som trener der aktivt og de som jobber der er alltid kjempe hyggelige!

Tror nok de som jobber der hadde blitt litt frustrerte hvis en hadde kommet inn med drakt og kjetting, men man hadde naturligvis fått lov til å bruke det hvis man hadde ryddet opp utstyret etter seg Tviler på at du hadde fått lov til å legge det fra deg der da.

Superior newbie jess mAn sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    22
    her har de 50+ hantler
    "Working Hard beats great talent, when great talent fails to work hard"

Superior newbie
    Ble medlem
    02-2005
    good to hear, får stikke nedom å titte først tenker jeg..

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    På Elixia Fossegrenda i Trondheim hadde de ikke manualer engang, hehe.

Superior newbie
    Ble medlem
    02-2005
    såpass ja

Silver Member
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    24
    På senteret hvor jeg jobber er det ikke tillatt med singlet, det er ikke tillatt å rope og skrike og brøle, og man må rydde opp etter seg. Disse kravene synes jeg ikke det er noe galt med. Man klarer helt fint å trene i en t-skjorte. Man MÅ ikke brøle hver gang man tar markløft eller benkpress. Det ER derimot tillatt med løfteskjorte/drakt (hvorfor skulle det ikke det?), kjettinger, planker, magnesium/kalk og vi har hantler opp til 60 kg.
    Selv om de verste harrytassene er sure fordi de ikke får trene trene i minimalt med klær og brøle til malingen flasser av veggene mener jeg det er helt greie regler. Det inkluderer alle, fra Olga på 80 til Anders og Alex på 15...
    When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion.

Platinum Member
    Ble medlem
    05-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av ZtateX Vis post
    På senteret hvor jeg jobber er det ikke tillatt med singlet, det er ikke tillatt å rope og skrike og brøle, og man må rydde opp etter seg. Disse kravene synes jeg ikke det er noe galt med. Man klarer helt fint å trene i en t-skjorte. Man MÅ ikke brøle hver gang man tar markløft eller benkpress. Det ER derimot tillatt med løfteskjorte/drakt (hvorfor skulle det ikke det?), kjettinger, planker, magnesium/kalk og vi har hantler opp til 60 kg.
    Selv om de verste harrytassene er sure fordi de ikke får trene trene i minimalt med klær og brøle til malingen flasser av veggene mener jeg det er helt greie regler. Det inkluderer alle, fra Olga på 80 til Anders og Alex på 15...
    Hehe, du vet... Det er ikke alle som klarer å holde kjeften igjen når man presser livet av seg på knebøy, markløft eller andre tunge øvelser Jeg må brøle hvis det blir for tungt! Holder jeg kjeften lukket da, vil jeg eksplodere hehe

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Min erfaring fra treningstudioer er at det er alltid de minste som lager mest lyd, rare greier.

Jeg har ingen problemer med mitt studio, der trener det svære karer og husmødre side ved side. Ingen bryr seg.

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Min erfaring fra treningstudioer er at det er alltid de minste som lager mest lyd, rare greier.

Jeg har ingen problemer med mitt studio, der trener det svære karer og husmødre side ved side. Ingen bryr seg.
    Det er faktisk sant og de lager lyder på de mest unødvendige plasser
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Platinum Member
    Ble medlem
    05-2007
    Merkelig, der jeg trener er det bare de aller største som brøler! De små bare løfter og puster tungt med den lille nesen sin

FV
    FV er ikke aktiv
    Rusbrus-prinsen FV sin avatar
    Ble medlem
    11-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av Odyssey Vis post
    Hvor jeg trener, klages det aldri på noe. Bare du rydder opp etter deg. Så kan du trene i bar overkropp om du vil. Skrike og brøle så mye du vil. Så høg musikk man orker. Et sted etter min smak
    Samme som gamle gymmet mitt, det var så og si "selvbetjent". Eget adgangskort og man kunne velge selv når man ville trene og hvilken musikk man ville høre på. Aldersgruppen var fra 16 til 35, ingen yngre, ingen eldre. Slikt blir det bra gym av! Hadde bare innehaveren gidda å holdt ting ved like da...
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

Telepathic Overlord of 8. Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post

100% enig. Som oftest de som har fått det for seg at det en nødvendighet å brøle for å få skikkelig kraft i konsentrasjonscurlen på biceps.

Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Alex_92 Vis post
    Merkelig, der jeg trener er det bare de aller største som brøler! De små bare løfter og puster tungt med den lille nesen sin
    Du burde lære deg å puste med munnen også, får ikke nok oksygentilførsel av å bare puste med lillenesa

Platinum Member
    Ble medlem
    05-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Du burde lære deg å puste med munnen også, får ikke nok oksygentilførsel av å bare puste med lillenesa
    Siktet ikke til meg selv hvis du hadde skjønt en dritt...
    Jeg er ikke liten forstår du

Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Det er rett innstilling det. Mind over matter, mind over matter!

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Jo, du er liten
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Platinum Member
    Ble medlem
    05-2007
    Det er rett innstilling det. Mind over matter, mind over matter!
    Herregud... Ja, for all del!! Prøver så godt jeg kan å se for meg at jeg ikke er liten!
    Selv om alle rundt meg hele tiden sier at jeg er så sinnsykt liten og puster alt for lite når jeg trener.

Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Herregud... Ja, for all del!! Prøver så godt jeg kan å se for meg at jeg ikke er liten!
    Selv om alle rundt meg hele tiden sier at jeg er så sinnsykt liten og puster alt for lite når jeg trener.
    Bare la være å høre på dem. Men det er selvfølgelig å puste med munnen når man løfter tungt. Det er ingen lover mot å gå med en ekstra genser eller to vet du, bare et tips

Platinum Member
    Ble medlem
    05-2007
    Bare la være å høre på dem. Men det er selvfølgelig å puste med munnen når man løfter tungt. Det er ingen lover mot å gå med en ekstra genser eller to vet du, bare et tips
    Ja, skal prøve å la være å høre på dem. De tar snart knekken på lille meg hehe!
    Å trene i genser er uaktuelt for meg da jeg blir veldig svett bare av 2 min oppvarming med roing.

Silver Member
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    24
    Hehe, du vet... Det er ikke alle som klarer å holde kjeften igjen når man presser livet av seg på knebøy, markløft eller andre tunge øvelser Jeg må brøle hvis det blir for tungt! Holder jeg kjeften lukket da, vil jeg eksplodere hehe
    Du kan jo holde kjeften åpen, men bruke den til å puste med istede

MrMuscle:
    [QUOTE]Min erfaring fra treningstudioer er at det er alltid de minste som lager mest lyd, rare greier.
    [QUOTE]

De minste må jo markere seg på enellerannen måte, så da blir det vel stort sett med kjeften.. =)

Det er slik her og, men jeg mistenker at grunnen til at ingen bryr seg er at de "svære karene" våre er svært oppegående (med enkelte unntak såklart) ogskjønner grunnen til at vi vil unngå singlet, vill flexing foran speilene og tarzan-brøl som kan få en løve til å rødme. Som Slogum sa lenger opp i tråden, man tjener ikke penger på de som vil ha et "hardcore 70-tallsgym derman fikk gå i bar overkropp" (siterer en av de "svære karene" som ikke er like forståelsesfull), man tjener penger på at alle trives
    When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion.

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Jeg hadde gitt mye for å få kort slik at jeg kunne trene om natten om det så behaget meg. Geez. Det hadde vært verd sin vekt i gull. Sett bort i fra det at kortet antakelig er ganske lett.
    Jeg har alltid trent i singlet frem til gay-SIB nektet meg det. Ikke en slik med åpen rygg, men jeg blir fort varm og det reduserer både konsentrasjon og virkningsgrad hos meg. Dessuten hater jeg å ha ting som strekker over eller flagrer på skuldrene når jeg tar skulderpress.

Silver Member
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    24
    og alex, det at jeg brukte navnene Alex og Anders var ikke direkte rettet mot dere, var mer bare de navnene som ramlet inn i hodet mitt mens jeg skrev

Lever LIVE som bodybilder Iron-Kim sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    27
    Jeg har eget kort på studioet jeg trener på. Hadde glatt betalt det tredobbelte bare for det.

Gold Member Deviant sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Alder
    26
    Jeg trener på Haralds, der er det regelmessige formsjekker framfor speilet i bare trusa og brøling i beinpressen.

Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Deviant Vis post
    Jeg trener på Haralds, der er det regelmessige formsjekker framfor speilet i bare trusa og brøling i beinpressen.
    Hva sier gutta på Haralds til at du niglor på truseformen deres da?

Platinum Member
    Ble medlem
    05-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av ZtateX Vis post
    og alex, det at jeg brukte navnene Alex og Anders var ikke direkte rettet mot dere, var mer bare de navnene som ramlet inn i hodet mitt mens jeg skrev
    Okey, jeg forstår.

btw helt enig med vio der! Har alltid trent i singlett selv. Skulderpress eller liknende øvelser er no dritt med t-skjorte. I tillegg til at jeg er ganske svett etter oppvarmingen før selve økten. Synes det burde være lov å trene i singlett bare en har håndkle med seg.

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Når jeg trener på skolen så er det som regel ingen andre der, og om det mot formodning skulle være det, så bryr de seg ikke så mye om hva jeg gjør, men nå har jeg fint lite kjettinger , trøyer og strikker med på trening. Sjelden jeg setter på noe annet en radioen, men aldri blitt plaget av noe fæl musikk fra andre heller. Det har blitt kjøpt inn flere hantler og vektskiver til meg når jeg ba om det. Det tok under en uke.

På Kaliber er alle hyggelige, og om en hadde dratt med kjetting så hadde vel de fleste bare sett positivt på det. Hyggelige folk, og gode tilbud på kosttilskudd er det også.

Ble medlem
    03-2003
    Alder
    26
    Hva sier gutta på Haralds til at du niglor på truseformen deres da?
    De sier ingenting. Det er jo bare en del av sjarmen det. At noen kommer i buksa på trening må en bare regne med.

De fleste trener vel også i singlet eller tank top der, men ingen har med handkle. Hehe.

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Deviant Vis post
    De sier ingenting. Det er jo bare en del av sjarmen det. At noen kommer i buksa på trening må en bare regne med.

De fleste trener vel også i singlet eller tank top der, men ingen har med handkle. Hehe.
    Herlig å ligge i svetten og blodet fra andres nypoppa dbolkviser da
    .......................................R.I.P..........................................

Ble medlem
    03-2003
    Alder
    26
    Herlig å ligge i svetten og blodet fra andres nypoppa dbolkviser da
    Ja, enig der, og ikke minst cum i hack squaten. Det eneste jeg har å utsette på gymet er at de kunne satt på litt Destruction innimellom.

Medlem sw77 sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    36
    Mulig jeg er litt uviten nå, men hvorfor brukes kjetting når en løfter benk?
    Through passion, I gain strength.
    Through strength, I gain power.
    Through power, I gain victory.
    Through victory my chains are broken.

---------------------------------------------------------------
    "SWEATY BALLS CONTRIBUTE TO GLOBAL WARMING"

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av sw77 Vis post
    Mulig jeg er litt uviten nå, men hvorfor brukes kjetting når en løfter benk?
    Styrkeløftmetode for å lære deg å akselerere fra brystet. Du får tyngre vekt igjennom hele løftet.
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Animal Vis post
    Styrkeløftmetode for å lære deg å akselerere fra brystet. Du får tyngre vekt igjennom hele løftet.
    Ja men sånn i praksis. Hvor/Hvordan monteres kjettingen?

Registered User
    Ble medlem
    02-2007
    Ja men sånn i praksis. Hvor/Hvordan monteres kjettingen?
    Den henges på utenfor vektene på hver side av stanga slik at når du er i bunn, så er en del av kjetting på gulvet og dermed "vektløs", mens når du er på topp, så henger hele kjettingen fritt slik at løftet blir tyngre hele veien opp.

Kan tenke meg at dette er perfekt for de som har flaskehalsen i skuldrene, og dermed er svakere i bunnen av løftet, men ikke får trent lockout etc fordi skuldrene legger en demper på vekta.

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av Nifty Vis post
    Den henges på utenfor vektene på hver side av stanga slik at når du er i bunn, så er en del av kjetting på gulvet og dermed "vektløs", mens når du er på topp, så henger hele kjettingen fritt slik at løftet blir tyngre hele veien opp.

Kan tenke meg at dette er perfekt for de som har flaskehalsen i skuldrene, og dermed er svakere i bunnen av løftet, men ikke får trent lockout etc fordi skuldrene legger en demper på vekta.
    Det er genialt for de som er langlemmede og svake i midten av løftet Men kan med fordel brukes av alle.
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •