Viser resultatene 1 til 16 av 16

Tråd: mage øvelser...

Medlem
    Ble medlem
    05-2003

mage øvelser...

jeg lurer på hva øvelse for mage som er best for å få vekk fettet på magen. og få fram magemusklene????

Medlem Embraced sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Ingen øvelser er best for å få vekk fettet på magen.
    Argh, er så lei av slike spørsmål.. søk rundt omkring på forumet.. står tonnevis av info rundt omkring..
    Think Big!

Gudfaren QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Kardio eller diett eller.lign. for å få vekk fett(%).

www.bestabs.com &lt;- der finner du øvelser.
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!

Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

Medlem
    Ble medlem
    03-2003
    Alder
    29
    Mitt tips: Kjør harde mageøkter to ganger i uka. Jeg har tolv sett på mage. Jeg begynner med hengende benhev (3 x 12) med utsrakte ben. Så kjører jeg crunches (korsryggen bør ikke gå over) og holder tre til fem sekunder i øvre posisjon. Og går sakte ned. Dette gjør jeg 3 x 12 ganger. Og gjentar det samme opplegget med skrå-crunches. Deretter går jeg igang med kabel-crunches (3 x 12), men pass på at øvelsen gjøres riktig, så du ikke skader ryggen. Flex når du utfører øvelsene, så tar de bedre.

MEN DET VIKTIGSTE AV ALT: PASS PÅ AT DU OGSÅ FÅR KARDIOTRENING. Dette ser jeg på som den eneste måten å miste synlige mengder fett på kort tid (forsterk gjerne effekten med en diett). Det over danner bare grunnlaget. En løpetur om morgenen før frokost gjør susen (rask gange går også greit). Mange klager over at da er de så trøtte og sultne. Slikt kaller jeg syting. Faktisk. Det handler bare om rutiner, og er man først i gang så går det bra. Trening skal jo dessuten tære på oss. Men vi får jo mer igjen...
    For whom it might concern: IP i nick'et har ingen sammenheng med International Pharmacuticals (hva nå enn det er for noe). En bruker i forumet lurte på dette. i=internet, funk=funk => phunk. Så bokstavene henger egentlig ikke sammen engang. Hehe.

Bedreviteren Hardway sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    37
    Heheh enig med det om syting... man kommer ikke langt med det.

Her oss meg er det udiskutabelt. Sykle/jogge skal jeg, bare sykdom kan hindre meg, og det har jeg aldri! ...selv om jeg innrømmer det er litt tungt å stå opp enkelte ganger, men har man det problemet så er det bare å legge seg tidligere
    Http://Fitnessbloggen.no - Trening, kosthold og helse.

Den anale hevneren Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Appropå morgen kardio, er det ikke jo tidligere jo bedre?
    Nå om sommeren har jeg en skummel tendens til å ligge i koma og våkne i 10-11 tiden. Føler at det da er for sent for kardion så jeg tar den etter treningen isteden, men føler at jeg mister litt muskel masse da.Går det greit å ta kardion så sent eller skal jeg fortsette å ta den etter trening?
    Uteliv, inneliv eller underliv?

Bedreviteren Hardway sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    37
    Døgnrytmen din påvirker ikke deg i denne sammenheng. Kroppen vet jo ikke om det er natt eller dag. Så lenge du får dine 8-9timer med søvn, så er morgenkardio når du står opp! enten du sover fra 24-09 eller fra 02-11.
    Http://Fitnessbloggen.no - Trening, kosthold og helse.

Medlem
    Ble medlem
    03-2003
    Alder
    29
    Poenget med kardio etter søvn er at da er kroppen tom for karbo (hvis man ikke spiser mye karbo om kvelden) etter å ha forbrent i åtte timer. Da er det fettet som er igjen for å gi energi til løpingen. Slik mener iallefall jeg det fungerer. Rett meg hvis jeg tar feil!

Meg
    For whom it might concern: IP i nick'et har ingen sammenheng med International Pharmacuticals (hva nå enn det er for noe). En bruker i forumet lurte på dette. i=internet, funk=funk => phunk. Så bokstavene henger egentlig ikke sammen engang. Hehe.

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av iphunk
    Poenget med kardio etter søvn er at da er kroppen tom for karbo (hvis man ikke spiser mye karbo om kvelden) etter å ha forbrent i åtte timer. Da er det fettet som er igjen for å gi energi til løpingen. Slik mener iallefall jeg det fungerer. Rett meg hvis jeg tar feil!

Meg
    Rektirekti... fett som fuel funker også dårligere enn karb's... morgenkardio er ikke å anbefale, hvis man ikke fyrer opp med litt skikkelig drivstoff..

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Sitat Opprinnelig skrevet av forecloseradream

Meg
    Rektirekti... fett som fuel funker også dårligere enn karb's... morgenkardio er ikke å anbefale, hvis man ikke fyrer opp med litt skikkelig drivstoff..
    :??: :??: skønner ikke hva du mener her ,skikkeig drivstoff :??: :??:

Medlem
    Ble medlem
    03-2003
    Alder
    29
    Jeg vet heller ikke helt hvor han vil hen. Kanskje at du skal få i deg et solid måltid først. Min personlige erfaring er MEGET god med morgentrim før frokost. Vekker meg skikkelig opp, og det forbrenner fett som bare det. Har funnet ut, snakker for min del igjen, at slikt funker mye bedre enn en joggetur senere på dagen.

Meg
    http://www.stud.ntnu.no/~arieldf

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26

Meg
    hæ? sier du at fett er en dårligere energikilde enn karbo???
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Medlem
    Ble medlem
    03-2003
    Alder
    29
    Jeg trodde selv at fett var det mest energirike vi kunne få i oss!

Meg
    http://www.stud.ntnu.no/~arieldf

Den anale hevneren Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    ja ja da får jeg starte med morra kardioen igjen!
    kjørte ganske mye med før sommerferien og følte at det skjærte skikkelig på fettet, derimot kardio etter trening var ikke det samme...
    Når jeg tar morra kardio bruker jeg forøvrig en skjed udo eller tran en time før kardioen og har hatt go erfaring med det.
    Uteliv, inneliv eller underliv?

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Byggern

Meg
    :??: :??: skønner ikke hva du mener her ,skikkeig drivstoff :??: :??:

Drivstoff = energikilde ... wola.

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Coleman

Meg
    hæ? sier du at fett er en dårligere energikilde enn karbo???

Nei, men lagret fett er dårlig kilde til energi da jeg av personlig erfaring mener det taes ut vanskeligere til energi til f.ex løping om morningen enn karbo's som nettopp har kommet inn i systemet... klart til bruk !

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.