Viser resultatene 1 til 6 av 6

Tråd: mage trening.

Medlem
    Ble medlem
    06-2010
    Alder
    16

mage trening.

Jeg har nå trent bryst og armer i noen uker å er fornøyd, gått fra 96 til 104 cm rundt brystet. Nå vil jeg trene mage, men jeg har ikke noe bra kunnskap til det, så er det noen her som har noen forslag til hva jeg kan gjøre?

Jeg begynte og trene bryst og armer fordi jeg har blitt fortalt at mage er det som trenger mest "stell", og armene er lett og opprettholde. Jeg har mye fett rundt midjen, så jeg vil gjerne vite om det er noe jeg kan gjøre for å få vekk det?

:S
    Med disiplin og trening slutter man som mester.

Dr Low kick Frode-Falch sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    vanskelig å trene seg til en six-pack. Da er det nok diett/kosthold som bestemmer..
    - Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -

Medlem
    Ble medlem
    06-2010
    Alder
    16
    jeg er ikke ute etter six-pack, jeg er ute etter å få vekk det overfladiske fettet, jeg vil ha en "straight" mage.

Medlem
    Ble medlem
    06-2010
    Alder
    16
    ingen tips? :S

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Mage er viktig å trene uansett om man vil ha sixpack eller flatere mage, magemusklene er med på å støtte opp i midjepartiet. Uten gode magemuskler å kan man få ryggproblemer.
    Å trene tradisjonell crunchøvelser rett opp og ned er etter min mening enkelt og greit men tren med teknikk og eventuelt vekt så det ikke er mulig å kjøre settene med fler reps enn 15-20 max.
    Trener man knebøy og andre stående baseøvelser så får magen mye julig av det også så den trener egentlig eksternt på andre øvelser også.
    Jeg selv har hatt relativt store magemuskler i mange år, altså har jeg hatt solide dype cuts mellom dem når jeg har hatt lite fett men jeg har nesten aldri trent dem direkte med mageøvelser.
    Men begynn med å legge inn magen i programmet et par dager i uken og ta i så det svir så er mye gjort

Medlem
    Ble medlem
    06-2010
    Alder
    16
    takk takk, jeg har gode magemuskler under fettet, gleder meg når det forsvinner

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.