Viser resultatene 1 til 5 av 5

Tråd: Magefett

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2009

Magefett

Jeg er veldig lettrent og bygger fort muskler, men genetikken min er veldig streng på at jeg skal ha litt magefett som skjuler musklene mine, og siden magemusklene mine boler seg opp under fettet ser jeg småfeit ut. Jeg håper da på noen har noen spesielle tips for hva jeg kan gjøre, spesielt da i kostholdsveien for der er jeg litt slurvete. :P

Wopp Wopp veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    prøv ckd, jeg har alltid vært slurvete med mat, men det går på en måte dårlig på en ckd diett...du må skjærpe deg, og det funker fint for min del hvertfall!
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

member jenta_a sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23
    mulig jeg tar feil men mener å ha hørt flere ganger at raske karbohydrater og usunt fett særlig legger seg rundt magen. Raske karb. øker insulinproduksjonen som er med på å lagre fett, særlig rundt livet/magen. Så unngå raske karbohydrater..

i tillegg hjelpe KARDIO. mange tror at en løpetur på 12 min er kardio trening. men om du virkelig skal ha effekt bør du holde på i lengre tid, og heller med lavere tempo. veksle mellom lange rolige økter, og kortere mer intensive økter i form av kardio. nå på sommeren er det jo en god tid å drive kardio på - jogging, sykling, gåturer, løpingg, rulleskøyter osv
    jeg er ikke tynn, jeg har bare liten muskelmasse

The blogg =)

Bronse Member
    Ble medlem
    04-2007
    Alder
    21
    Studier viser at det er liten eller ingen forskjell på kardiotrening og et tilsvarende kutt i energiinntak. Det vil si at en person som ikke gidder kardio kan i stedet eliminere de 3-500 kcal kardioen forbrenner, fra dietten. Selv liker jeg å utføre kardio og det gir jo mange andre gode effekter. Det viktigste er helt klart diett, uansett. Deretter kommer styrketrening, utført riktig så klart.

-passar under sängen Riinoo sin avatar
    Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    cardiotrening er ikke noe mer magisk enn kcalbrenning som IcaTunfisk nevner. å kutte 500kcal eller jogge så du brenner bort 500kcal er akkurat det samme

Likevel er det intervaltrening som er gull siden det får fart på blodomløpet og det er det som må til for at fettet skal gå ut av cellene og brukes som energi
    www.mthereseo.blogg.no

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.